Відпочинок в Болгарії дикунами.

У цьому році вирішено було знову їхати до Болгарії у вже близький серцю невелике містечко Созополь. А чому? Та тому що все знайоме, містечко компактний, затишний, не розкручений, значить і народу менше, ніж на знаменитих курортах, місцеві жителі дуже доброзичливі, росіян люблять і дітей особливо.

А дітям там добре: дрібне тепле море, чистий пісок, розваг, правда, не дуже багато, але це й на краще, менше спокус витрачати гроші на атракціонах. Для нашого економ-відпочинку закордоном саме те

Їздили знову на поїзді. Виїхали 29 серпня. Дорога зайняла 3,5 доби. Спочатку поїздом до Москви, там погуляли, з'їздили в зоопарк, а потім потягом "Москва-Софія" поїхали до Бургаса, через Україну і Румунію.

Пройшли 6 митниць туди і 6 назад. Знову ні разу не запитали дозвіл на вивезення дитини від тата (а я-то з ним носилася), свідоцтво про народження, ні разу не перевіряли речі. Всі перевірки пройшли дуже спокійно для нас.

У Бургас приїхали вранці і господар готелю знову радісно зустрічав нас на вокзалі, а від нього до Созополя вже 20 хвилин на машині господаря.

Відпочивали, як вже обмовилася, в містечку Созополі з 3-го по 16 вересня в приватному готелі на самому березі моря, з господарем якого ще в тому році познайомилася через Інтернет, коли вибирала місце для відпочинку. Містечко розташоване частково на витягнутій мисі, ділиться парком на Старе і Нове місто. Дуже багато місцевих жителів нормально розуміють і говорять російською. Відпочивають в основному болгари, німці, французи, чехи, але і зустрічаються українці, білоруси і росіяни.

Погода нас трохи підвела, тому що літо у них у цьому році було дуже жарке і без дощів, так що нам дісталося 4 прохолодних дня з температурою +17 +20. А всі інші дні ми купалися і загоряли.

Плавали на катамарані, правда, керувати ним удвох з дитиною 5 років було трохи важкувато, нас весь час заносило в сторону, але ми приборкали його

Ще гуляючи по мурі , бачили в морі дельфінів, що нас дуже здивувало, вони так близько підпливли до пляжу і так красиво вистрибували з води!

Море спочатку було ще з водоростями (вони з середини серпня починаються), а коли пройшли холодні деньки, то стало дуже чисте і приємне, тепле таке, навіть не охололо за цей час, виходити на берег не хотілося.

На пляжі пісочок, чистять і рівняють його щовечора спеціальними міні-тракторочкамі якимись, захід у море довгий і дрібний, тому там багато відпочиває сімей з дітьми, навіть з дуже маленькими.

Харчувалися в ресторанчиках і кафе, яких дуже багато - їжа дуже смачна й недорога, а порції великі. Номер був у нас 2-х місцевий, із зручностями, телевізором, холодильником і вентилятором, з двома ліжками.

Їздили на екскурсію в "Болгарське село", де нас годували-поїли і розважали болгарськими танцями. А в кінці програми болгари показували танці на вугіллі - захоплююче видовище, особливо, коли дядечко-танцюрист бере з глядачів жінку і ходить з нею на руках по вугіллю босими ногами. Нам дуже сподобалося. Правда програма вечірня та в готель повернулися вже полдвенадцатового ночі. Більше нікуди не їздили, не хотілося витрачати теплі днинки на поїздки.

Приватних готелів у містечку дуже багато і всі виглядають симпатично. На багатьох готелях висять оголошення про вільні номери. До нашого від'їзду в містечку вже почали згортатися багато атракціонів, кафе. Тому якщо їхати у вересні туди, то треба до 12-15 числа.

Зворотно нам довелося їхати не з Бургаса на поїзді, а з Софії, тому що літні поїзди до узбережжя закінчилися. Але зате ми півдня гуляли по столиці Болгарії зі своєю карткою, просто куди очі дивляться Потім наш поїзд ще півдня стояв у Києві, тому що наші 3 вагони з Болгарії перецеплялі на потяг Київ-Москва. Дурний народ залишився сидіти у вагоні, який загнали в глухий кут, а ми з сином попросили закрити купе і поїхали гуляти по столиці України, на метро дісталися до зоопарку і провели там майже весь час. У Москві знову погуляли півдня, показала синові Червону Площу.

Так що подорож у нас вийшло довге, але пізнавальне і захоплююче, хоча додому і їхали аж 5 днів, але зате побували у 3 - х столицях, скрізь гуляли, розминали ноги і поповнювали запас продуктів. Дорогу перенесли нормально.

У цьому році туди ж їздила моя подруга своєю сім'єю, але вони літали на літаку. І сімейна пара з дитиною, з якими познайомилися в нашому готелі, теж прилетіли літаком з Москви.

Так що відпочивати дикуном навіть у Болгарії легко і цікаво!