Наш відпочинок у Єгипті.

Ось і пролетіли 13 днів нашого відпочинку в Єгипті. Скажу відразу, спочатку ми збиралися зовсім в іншу країну, але оскільки на носі був Китайський Новий рік, і полетіти в Таїланд швидко в нас не вийшло, то вирішено було їхати саме до Єгипту.

Вибрали Хургаду, готель Алі баба. Недовго думали, кого з дітей взяти з собою, оскільки син у нас нині першокласник, то відпочивати поїхала з нами лише 2-х річна донька.

І ось настав цей день 3 лютого. Виліт був у 5 год ранку, але нас трохи затримали. Через туман нам рукав не подали, повезли на автобусі до літака, а ми всі свої зимові речі віддали проводжаючим. У підсумку на прощання підмерзли небагато. Ну, да ладно, думка про те, що скоро буде літо, зігрівала нас. Як тільки злетіли, Анютка у нас відразу ж заснула і майже весь політ проспала. Летіли ми на Іл-96. Треба сказати, чудовий літак, місця між сидіннями багато - було де ноги розтягнути. Ближче до Єгипту правда потрясло нас трохи з-за вітрів. Ми приземлилися.

І ось воно чудо - за вікном ілюмінатора літо! Правда, побачивши місцевий аеропорт, я трохи розчарувалася. Я очікувала побачити що завгодно, але тільки не те що побачила, курінь просто якийсь, а не аеропорт, та ще й міжнародний.

А далі був просто бардак якийсь. Видали нам еміграційні картки, а як заповнювати їх ніхто не пояснив. Ну, да ладно, впоралися. Далі був такий фокус, встали в чергу за візою. За 2 людини до нас, нам говорять: марки закінчилися, йдіть всі звідси ... Як тільки всі перейшли в іншу чергу, тут же марки з'явилися. Що це було, так ніхто і не зрозумів.

Потім була величезна черга на паспортний контроль. І ось ми розсілися по автобусах.

Оскільки прилетіли ми рано, вранці було трохи прохолодно, але все одно вже відчувалося, що ми приїхали в літо. Аня наша побачила пісок, рот відкрила і запитує - А де сніг?

По дорозі до готелю, поки заїжджали в інші, вона побачила маленький басейн і закричала на весь автобус - Мама дивись Моореа ... !

Ну, а коли вона побачила справжнє море, то захоплення її взагалі межі не було. Приїхали ми в готель, і поки чекали заселення ми прогулялися по його території. Насамперед пішли на море, а потім вже шукати свій номер. Блукали довго, знайшли ми його з горем навпіл, і відразу пішли міняти, тому що перебував він ну зовсім вже далеко від «цивілізації». Нам дали іншу, біля басейну і ближче до ресепшен. Заселилися ми тільки після 14 годин місцевого часу.

І далі пішла у нас звичайна курортна життя. З ранку на сніданок, потім до обіду пляж. Засмагали ми в основному на пляжі Жасмину, тому що він піщаний, наша Ганнуся там весь пісок перелопатила. Обідали ми біля моря у барі Аладдіна, харчувалися в основному фаст-фудом тому що йти у свій ресторан треба було в інший кінець готелю. А так, відразу після обіду донька засипала у нас в колясці і ми гуляли по величезній території 3-х готелів.

До речі, про візку. Хоча моїй доньці вже майже 3 роки (у липні виповниться), і наш тато дуже не хотів купувати нову легку коляску, виручила вона нас не раз. А наприкінці поїздки я і просто молитися на неї готова була. Ну про це пізніше.

А тепер про готель. Жили ми в Алі бабі. Він вважається найкращим із трійки - Алі баба, Аладдін і Жасмин. Скажімо так, у нашого вважається краща територія, в Аладдін краще годують, а у Жасмину кращий пляж. Але особисто мені все-таки більше всього сподобався саме Жасмін, напевно тому, що він більш сімейний. Хоча, якщо врахувати, що всі туристи можуть беспрепятствено користуватися послугами всіх трьох готелів, то вибирати для відпочинку можна будь-хто.

Ще з плюсів - через дорогу від Аладдіна знаходиться аквапарк Титанік. При поїздці в Хургаду майже всім дають квиток на одноразове відвідання аквапарку.

Поїздка в Каїр

Все-таки ми на неї зважилися. Хоча вона прямо скажемо була нелегкою, але ми вирішили що бути в Єгипті і не побачити пірамід, значить не було сенсу взагалі їхати в цю країну. Автобус прийшов за нами в 01.20 місцевого часу. Анютка у нас була єдиною дитиною в групі. Вона відразу ж заснула.

Дорога до Каїра зайняла у нас більше 6-ти годин. І скажу прямо, їхати туди було дуже страшно. Через теракту в Луксорі (9 років тому) туристів тепер возять під воєнізованою охороною. Зібрали нас усіх, автобусів 50 - не менше, і почалося. Хто був в Єгипті знають, як місцеві водії їздять, правил дорожнього руху у них просто немає. А тут вони просто влаштували гонки. Обганяють і зліва і справа, а в підсумку далі першого автобуса ніхто не поїхав.

Каїр, звичайно, справив на нас належне враження. Не місто, а смітник. У них немає головного архітектора, тому будинки будують де хочуть, і як хочуть. Майже всі будинки стоять без дахів, одна арматура стирчить.

Таким чином вони гроші економлять - якщо будинок не добудований, то податком він не обкладається.

Ну, а про рух на дорогах окрема історія. Їздять як хочуть, і на чому хочуть. Всі упереміш - і легкові автомобілі, і автобуси, і тут же ослики з возами. Та й пробки у них не менше наших. Але що дивно, при всьому цьому хаосі рух у них швидше.

До Каїра ми приїхали о 9.00. Спочатку нас привезли в національний музей. Гід нам попався дуже хороший, він відмінно говорив російською мовою і чудово знав історію, але біда в тому що його майже ніхто не чув. Народу було дуже багато, і всі іноземці.

Далі був парфумерний магазин, після ми пообідали, а вже потім власне вони - піраміди. Звичайно ж, це щось. Ще з 6 класу я мріяла їх побачити. Там ми вдосталь нафотографувалися. Нажаль, всередину самої піраміди я не потрапила тому донька навідріз відмовилася туди спускатися, але чоловік був там.

Після пірамід нас повезли в ювелірний магазин, в який ми навіть не пішли тому Анютка у нас заснула прямо в автобусі, а вже потім ми поїхали додому. У готель приїхали ми о 23.00, поїли і відразу пішли відпочивати. Донька наша була молодцем, 5 з плюсом їй!

Ще з екскурсій ми брали поїздку на Райський острів. Там вже простіше було, о 8.30 на яхті нас відвезли, а о 16.00 ми повернулися на пристань. Екскурсію ми взяли на пляжі, і хоч готельний гід нам дуже не радив брати її в Аладдін, ми все ж таки ризикнули.

По-перше, на автобусі їхати нікуди не треба - пристань поруч, по-друге, возять усіх по одному і тому ж маршруту, незалежно від того, де купується путівка, ну а по-третє поїздка у нас вийшло дешевше на 10 $ (дрібниця, а приємно). Самою поїздкою ми теж залишилися задоволені. Хоча знову ж таки трохи не пощастило з погодою - дув сильний вітер. Хотіли ще потім перед від'їздом прокотитися на яхті до Ель-гуни, але у нас не вийшло, донька прихворіла.

Ну, і наостанок напишу про наш відліт. Ось вже де ми понервничали ...

Напередодні ввечері ми підійшли до свого гіда дізнатися інформацію про відльоті. Він запевнив нас, що все добре, виліт правда перенесли, на півгодини раніше вдома будемо. Автобус за нами повинен був приїхати в 11.35, але ні в призначений час, ні в 12, ні о 13 годині ніхто за нами не приїхав. Ми вже почали подумувати про таксі, хто його знає, раптом про нас забули. Потім хтось здогадався подивитися інформацію на стенді Тез туру, а там виявилося маленька записка - рейс затриманий, автобус приїде до 14.30. Ну що ж робити, ми пішли обідати.

Після ми познайомилися із земляками і стали разом час проводити. До того часу наша Анюта вже заснула (спасибі візку). Години до 3-м за нами все-таки прийшов автобус. Ми завантажилися, і поїхала за іншими майбутніми пасажирами. А коли всіх зібрали ми поїхали ... по колу.

Спочатку ніхто не зрозумів, але потім, коли розкусили що щось не так, нас повезли в готель Dana Beach. Погодували. І знову очікування.

Нам кожні 20 хвилин обіцяли що скоро ми поїдемо, але от тільки куди, в аеропорт, або ночувати в інший готель? У підсумку, коли народ вже збунтувався, було прийнято рішення везти нас в готель. Відвезли нас в Al Nabia Grand Makadi Otel, коли на вулиці було вже темно.

Там нас досить-таки швидко розселили, знову нагодували, і вже вклали спати у 22.30. Але нам усім було сказано до 00.30 підійти до ресепшен просто дізнатися, коли ж ми все-таки полетимо (природно багато хто не пішли і ми в т.ч.).

Все б нічого, але заселили нас в бунгало біля моря, від яких до ресепшен йти порядно, причому за щебінці в гору, тому що готель новий і територія його ще не зовсім упорядкована. І ось в 00.30 нам дзвонять в номер з проханням підійти. Ну, я чоловіка і послала дізнатися що там, спати-то ж страшно хотілося, та й дочка тільки ворочатися перестала. Через 5 хвилин він забігає - терміново з валізами на вихід, через 2 години літак відлітає. Ось це була жесть. Люди йшли всі в сонні, до ладу не розуміють, що відбувається, в гору, з усім своїм багажем, та ще й по щебеню .. Мат стояв триповерховий.

І тут знову ж таки нас виручила наша коляска. Доньку було просто не розбудити, а рук нести її нам просто не вистачало. Розсадили нас по автобусах досить-таки швидко. Всі були на взводі, нерви у декого просто здавали, і весь негатив почав сипатися на гіда. На що він нам відвертим текстом сказав, що ми в їхній країні ніхто, нас ніхто не кликав, рот закрийте і мовчіть ...

Ось вам і ставлення єгиптян до росіян. Після таких слів я зареклася, ноги моєї більше не буде в Хургаді. Хоча пізніше офіційно він нас всіх все-таки запросив приїздити до них ще.

До аеропорту доїхали швидко. Загальна затримка рейсу склала більше 14 годин. Але як би там не було, хочеться сказати Тез Туру спасибі.

Долетіли ми добре, без пригод. А вдома зима, сніг ...