Розповідь про відпочинок в ОАЕ, родиною.

Їздили з 30 вересня по 14 жовтня, на 14 ночей. Жили ми в пляжному готелі 4 зірки Гранд Шарджа, в Шарджі. На території є басейн з регульованою температурою води, одна гірка, відкрита джакузі, тенісні корти, 3 ресторани, більярдний клуб, невеликий дитячий майданчик, фітнес-зал і сауна. Пляж прямо в двох кроках від будівлі, чистий, піщаний. Брали машину напрокат на весь термін відпустки, Хонду акорд, 45 доларів добу.

Так, у жовтні ще сильна спека, мені цього разу постійно здавалося, що вулиця переплутала з приміщеннями. У приміщеннях холодно, а на вулиці спека страшна, градусів 35-40, і мені постійно здавалося, що приміщення - це нормальна наша вулиця, а коли на вулицю виходили, весь час хотілося сказати, та що ж у вас тут так жарко, хоч би кондішен включили. Ну да ладно, жарко це не холодно.

Вийшли перший раз купатися. Вмерти, а вода то гаряча, як у ванні, градусів 36 приблизно, та ще хвилі, коли хвилею обдає, як окропом тебе облили. Як добре, що ми у вересні не поїхали, як спочатку збиралися. Я і тепле то море не люблю, а тут гаряче! Чоловік взагалі сказав, я в цьому окропі купатися не буду. Ну да ладно, заспокоюю себе тим, що напевно дитині моторошно багато користі має бути від такого моря і погоди взагалі. Клімат досить сухий, жаркий, от і нехай прогрівається.

На третій же день з'їздили на океан з друзями, які живуть в ОАЕ вже 5 років. На двох машинах. Запрявляться там одне задоволення, бензин 7 грн./літр, скрізь обслуговують заправники, ще й віконечка тобі помиють. Купатися можна тільки на пляжах готелів, і ми приїхали, як і минулого разу, в готель Санді бич. Друзі кажуть, що люблять його, а нам як-то він минулого разу не дуже сподобався, а цього разу ми його розгледіли. Він дуже схожий на наші турбази, будиночки-котеджі і біля кожного стоїть мангал. Готель дуже зелене. Друзі кажуть, вони приїжджають туди великими компаніями російських і влаштовують вечірки з Шашлов, караоке і пивом (на території Фуджейра в готелях дозволений алкоголь). Тепер зрозуміло, чому їм там подобається, це нагадує Батьківщину.

Кінець Рамадану, свято, народу багато і квитки трохи дорожче звичайного, 100 дирхам з носа, то є 700 рублів. Назагоралісь, накупалися, хлопчаки сплавав до острова, щоб подивитися кольорових рибок, морських їжаків і корали. А взагалі відлив, до острова майже пішки дійти можна. Ми з дітьми спіймали одного краба і ганяли його по березі, а потім випустили на волю. Увечері хотіли сплавати ще, але крабів вже багато більшенькі повилазило і ми злякавшись, що нас хтось цапнет, пішли в басейн. Вообщем, день пройшов відмінно.

На наступний день друзі запросили нас на пікнік у Гріко-парк. Вхід в парк 5 дирхам - 35 рублів. Парк дуже великий, зелений і красивий, всі газони, для того, щоб відпочивати і сидіти на них компаніями, чистота ідеальна. Багато дитячих майданчиків. Над парком канатна дорога, кондиціоновані вагончики їздять по колу, можна побачити весь парк і Дубаї, кажуть, дуже прикольно, але ми не поїхали, бо вже пізно було і не хотілося кидати наших друзів.

Діти то грали на майданчиках, то сиділи на траві і грали в конструктор, а ми сиділи в альтанці і їли вкуснющюю гарячу баранину і креветки, смажені на вогні. Обговорювали особливості життя наших друзів в ОАЕ та новини з Росії. Як школярі, наливали під столом, втіхушку, пиво з баночок в темні стакани, щоб воно було схоже на колу. Поліція їздить по парку і дивиться, щоб не було порушення громадського порядку (розпивання спиртних напоїв у громадському місці). Дуже красивий вид з парку на місто, через канал. Навпаки яхт-клуб, гольф центр та Сіті Молл. Все світиться і сяє. Краса.

Потім на тижня хлопці працювали, а ми весь тиждень купалися й загоряли, їздили різними моллам. Моли радували наше око асортиментом товарів і навіть іноді цінами.

Ще з'їздили без супроводу друзів в Абу-Дабі. Столиця дуже сподобалася, дуже гарний, чистий, благородний місто. В Абу-Дабі ми взагалі забули, що ми в пустелі, здається що ти потрапив у якийсь величезний оазис, де все цвіте, зеленіє і колоситься, місто просто потопає в зелені. Там немає такої движуху, як в Дубаї, немає пробок, такої кількості машин, торговців і іноземців.

Подивилися палац короля, прокотилися вздовж набережної і, звичайно ж, зайшли у величезний і красивий Марина -Молл. Які там машинки на парковці, мммммм. І дуже багато поліцейських скрізь, мабуть позначається близькість палацу.

Ще подивилися найбільшу мечеть ОАЕ і навіть можливо не тільки еміратів. Вона дуже велика і красива, але зупинятися прямо поруч з нею не можна, тому вдалося сфоткати тільки на ходу з машини і здалеку зняти на камеру.

І ось наступний вихідний, і ми їдемо знову всі разом до міста Аль-айн. Це дуже зелене, досить старий, одноповерховий місто без єдиного світлофора, скрізь тільки круговий рух. Я думала, у мене голова йде обертом до кінця поїздки по місту.

Їдемо спочатку в зоопарк, він величезний і дуже доглянутий. Звичайно, навіть і мови немає ні про яких клітинах, тварини знаходяться у великих вольєрах, бігають там і пустують. По зоопарку їздить паровозик і возить відпочиваючих. Але була п'ятниця, було дуже багато людей, які просто відпочивали і прийшли на пікніки і паровозик не їздив. Тому обійти весь зоопарк не вийшло.

У першу чергу, звичайно, подивилися жирафів (ми з дитиною їх бачили перший раз), потім ходили до крокодилів. Вразила повністю відкрита територія лева. Він відгороджений від роззяв лише ровом з водою і невисокими кущиками.

Після зоопарку ми відправилися на гору, заради якої ми туди й їхали. Проїхатися за кращою в світі гірської дороги і піднятися на найвищу в ОАЕ гору 1200 м над рівнем моря. Вже стемніло і дорога на гору була приголомшливою. Темно і лише світить змійка, яка веде тебе в небеса. При найближчому розгляді змійка виявилася шикарною трьохсмугової гірською дорогою, дуже добре освітленій, скелі і гори були підсвічені і після кожного віражу були оглядові майданчики. Ми зупинилися на парі з них, щоб помилуватися і познімати вигляд.

На самій вершині вілла шейха Абу-Дабі (місто відноситься саме до цього емірату). На віллі ремонт, добудовують ще один поверх, але в темряві можна було розгледіти дуже цікава споруда, стежку, що сполучає дві гострі, високі скелі і що закінчується альтанкою прямо на вершині однієї зі скель. Приголомшливий вид освітленого міста і підсвічених скель. А ще вітер, сильний, холодний вітер.

Нарешті ми знайшли в Еміратах місце, де холодно. Трохи спустилися і заїхали в 5-ти зірковий готель Меркурі, який знаходиться тут же, на горі. Було вже пізно і ми не полізли купатися в басейн, але вид з бассеина відкривається незабутній, можна лежати в джакузі і дивитися з гори. Ми ж вважали за краще просто повечеряти в ресторані на краю обриву під гул вітру і живу музику. У наступну поїздку в ОАЕ ми задумали зупиниться в готелі на добу, щоб насолодитися видом з гори, лежачи в басейні, притому, що ціна цілком прийнятна, 4000 рублів двомісний номер.

Вообщем-то всі інші дні теж були присвячені відпочинку і шопінгу.

Величезне спасибі моєму чоловікові, що він не злякався сумашедшего руху, скажених пробок, шестисмуговий доріг, камер, що фіксують порушення і потенційно можливих скажених штрафів і дозволив нам усі наші подорожі здійснювати з комфортом і в звичній обстановці, а також нам не довелося тягати пакунки з магазинів на собі. До речі в результаті, ми примудрилися обійтися без штрафів і заплатили лише за платні дороги 60 дирхам - 500 рублів.

Прощалися з друзями з великим жалем, залишили їм всі журнали та диски російською, обіцяли повернутися.

Відпочити вдалося на славу і ця поїздка переконала мене ще більше, що я не прощаюся з Еміратами. Я ще більше закохалася в цю країну, причому закохалася якось спокійно, без емоцій, надовго, і по-справжньому.

А ще я зрозуміла цього разу, що фотографувати і знімати ОАЕ майже неможливо, це країна не одного- двох визначних пам'яток. Це країна скаженого масштабу, країна книги рекорду Гіннеса. Там все найбільше, найкраще, саме оригінальне і саме дороге, і це виражається не в чомусь одному. Це відчувається на кожному кроці у відмінних дорогах і просто божевільними мостах і величезних різноманітних розв'язках, у кварталах з хмарочосами, в каналах, проритих в пустелі, в кількості зелені, яка росте в цієї голої пустелі і в шлангу з водою, підведеної до кожного квіточці і дереву , у всіх містах і на трасах між ними.

Це не можна сфотографувати і передати. Це потрібно бачити, в цей занурюватися і балдіти в цьому, що ми успішно і робили. Чого і Вам бажаю.