Записки з щоденника відчайдушною туристки ... або моє незабутню подорож у с. Дивноморське.

Дорога на півдня ...

Поїзд Свердловськ-Новоросійськ відтрубити відправлення! Ритуальна біганина мам, тат, бабусь і дідусів за поїздом закінчилася, рушили в дорогу.

Ура! Ми їдемо на південь, у гарне містечко - с. Дивноморське - поблизу м. Геленждіка.

Ми з Женькою купили постільна білизна, стали оглядатися по сторонах. І те, що ми побачили, зовсім нам не сподобалося. У нашому плацкарті не відкривалася кватирка. Всю невдачу цієї обставини ми відчули повною мірою години через 2, коли у вагоні стало дуже жарко і задушливо.

Взагалі напевно кожен росіянин відчув на собі всю "принадність" наших поїздів далекого прямування в розпал літа. Ну, а кому пощастило не добиратися подібним засобом, для тих повідомлю: потяг у такий час схожий на жарку, нестерпно задушливу каструлю, в якій потрібно варитися кілька днів поспіль, без зупинок, а якщо вони і відбуваються, то наші милі провідники оголошують їх дуже короткими, з причини постійного (незрозуміло звідки взявся) запізнення від маршруту.

Єдине позитивне враження від поїздки - гарний захід сонця на Волзі (ми через неї проїжджали). Довго дивилася в уходящее сонце, намагаючись пробудити якісь проблиски у своєму втомившись від задушливої ??дороги свідомості. Написала вірш:

Сонце розчиняється у воді

Маленькими крапельками щастя.

Зграйка різнокольорових метеликів

У танці закрутилася, понеслася у ньому.

Як порох золота в воді

Яскраві помаранчеві відблиски.

Швидкоплинне смуток в очах -

Сонця призахідного докази.

Пустить ліс махрову листя,

Він огорне втомлене світило,

На простори тихі гляну

Сонце сховалося , все навколо застигло.

День перший

Приїхали, розпакувати. Зробити всі формальні справи. Небо затягнуло хмарами ... А де ж довгоочікуване сонце? Його немає! Про жах! Побачили море - чудову синю безодню. Увечері пішов сильний дощ (а це на початку серпня!) Ми обидва промокли до нитки. Біля берега дув сильний вітер ...

Щось не дуже збуваються поки мої мрії про безтурботному відпочинку ...

День другий

Погода налагодилася. Ні хмаринки. Вирішили відправитися підкоряти місто-герой Геленджик. Спіймали автобус (проїзд всього 10.50!) Скоро доїхали. Вийшли. Женя - як підкорювач нових земель, озброївся картою і став шукати по ній цікаві місця. Але де-то він допустив помилку в своїх припущеннях, ми заблукали і пройшли видимо-невидимо.

Купалися на міському пляжі. Вода брудна, плавають водорості. Зате - гарний вид на гори прямо з пляжу. Женя весь час твердив: "Краще гір можуть бути тільки гори" (з пісні Висоцького). Але ж він правий!

Ходили в краєзнавчий музей. Каталися на канатній дорозі.

Також побували в Сафарі-парку (місцевий зоопарк набагато менше нашого - Свердловського. Але клітини у тварин ширше, їм там просторіше).

Дуже сподобалося, словами не описати ...

Запізнилися на автобус і на вечерю. Ловили машину, їли паштет з хлібом. Несвятково, звичайно, але ситно ...

Спробували південне вино. Ех! Домашнє ... молоденьке!

День третій

Занадто багато вражень - теж погано, тому вирішили залишитися вдома. Купили матраци! Освоювали плавання на матрацах. Дуже забавно виходило з самого початку! Усі труднощі в тому, щоб якомога раніше на нього залізти, не впасти і зробити якомога менше безглуздих рухів при цьому ... Взагалі цю процедуру я скоро освоїла.

Ось так - зробивши всього 3 елементарних руху (див. фото), можна вирушати у щасливе плавання - хоч до мису Геленджика ... ну, а хто впевнений у своїх силах - може пуститися вплав до Туреччини за шубами, головне - все прямо і прямо, нікуди не звертати.

День четвертий

Купалися на дикому пляжі. Там великі кругляки - камені по всьому березі, зате - вода дуже чиста. Настільки, що зайшовши в повний зріст у воду, можна розглядати свій педикюр на лапках.

Купили маску для підводного плавання, щоб трохи краще розгледіти дно. Дуже багато медуз! Я не наважилася тут плавати, тому що боюся медуз сильно. Женя - безстрашний. Поряд з берегом плавала на матраці, дивилася на дно і побачила рибу. Так, так, справжню (20 см). Тільки вигляд у неї був якийсь дивний, з якимись розвиваються кучерявим плавниками.

Днем поїхали в Пшаду на екскурсію (це назва місцевої гірської річки). Дізналася цікаву річ: Кавказ в перекладі з турецького - "Тающая крижинка на сонці". Дуже пізнавальна екскурсія ... Дорогою розповідали цікаві кавказькі легенди про красуню Ізраміль і володаря морів (про те як з'явився м. Геленджик). Коли приїхали - нас (пасажирів автобуса) посадили по маленьких машин і тут почалося ... Моря бризок, емоцій ... швидка швидкість ... Ух! Пшада харчується від опадів - дрібна гірська річка. Були на 3-х найкрасивіших водоспадах. Красиві місця. Побували також на Пшадського дольменів. Там я відчула сильну енергетику, що йде від них.

Увечері ходили грати в більярд. Я грала перший раз в житті, і виграла у Жені! Новачкам щастить.

Ех! Як мені подобається це різноманіття вражень!

День п'ятий

Купила смачних місцевих персиків. Вони на вигляд були маленькі, непоказні, зате коли кусаєш їх, солодкий сік тече аж по ліктях. Дуже соковитий, прямо з гілки. Чому у нас немає такого клімату? Я б ризикнула посадити у себе в саду подібне диво.

Сьогодні ми з Женею вирушили підкорювати дикі виноградники - величезне поле за нашим будинком відпочинку (як у нас - на Уралі - плантації картоплі). Спочатку йшли по степу, перед нами розбігалися в різні боки всякі великі південні комахи (цикади, коники тощо) вразило їх кількість ... Ми знайшли поруч кущі ожини і протоптані до них стежки. Мабуть хтось тут її збирав. Мені щось підказує, що це був саме той, хто продає її на ринку по 30 р стаканчик.

Знайшли дикий виноград. Я в перший раз побачила, як він росте на природі. Правда, він був недоспелий ...

По-моєму, це виноград чорних сортів.

сфоткали.

День шостий

З ранку поїхали в Геленджик. Зайшли в океанаріум. Дізналася, що піраньї бояться спалаху. Дійсно, коли їх фотографуєш, вони починають метушитися, нервово жувати скло і намагатися тебе вкусити. Різні милі риби. Найбільше сподобався японська риба. Назва точно відтворити не зможу, але особливість у неї така: в Японії їх тримають як у нас собак, майже кожен другий. Вважається, що вона приносить удачу. Живе близько 30 років, одна з самих довгоживучих риб у світі.

Замість висновку

Відпочивали ми з Женею в с. Дивноморське майже 2 тижні. І намагалися проводити кожен день так, щоб було що пригадати в холодні січневі морози. Потрібно сказати, у нас вийшло на всі 100%! Я не буду описувати всі наші екскурсії і поїздки ... Але скажу, що, крім перерахованих мною, ми відвідали ще Аквапарк "Золота Бухта", з'їздили на найвищу в окрузі гору на джипі - висоту 800 м, ходили в піший похід на скелю Парус і ще багато-багато цікавого. Мій літній відпочинок сильно відрізнявся від попередніх років. Цього разу я вирішила отримати максимум можливих вражень від даного мені часу. Іноді ми втомлювалися від такої "біганини" ... Але скажу вам точно: відпочинок, проведений на пляжі, ніяк не зрівняється з відпочинком відчайдушного туриста.

Хочу подякувати мого супутника - Євгенія Володимировича за чудову компанію , а також за терпіння, виявлену протягом проведеного разом часу. Також подякувати своїм батькам за те, що надали спонсорську допомогу. І сайт u-mama, що змусили мене згадати всі ці прекрасні дні.

Рекомендую вам, дорогі читачі, с. Дивноморське (м. Геленджик) для літнього відпочинку.

На цьому ставлю т.ч.к.

PS: Справжній відпочинок - відпочинок для душі, а який саме він буде - залежить тільки від вас

Спеціально для сайту umama. Коль Тетяна.