... І неможливе можливо ... або автоподорож до Криму з двома малюками.

Я хочу з усіма матусями поділитися розповіддю про нашому сімейному захоплюючій подорожі на автомобілі до Криму з двома маленькими дітьми, старшому Роману 3,2, а молодшому Іллі в дорозі виповнилося 1,2.

Ми з чоловіком у шлюбі 5 років, але так сталося, що у нас не було ні весільної подорожі, ні спільних поїздок. Через рік після весілля народився перший синочок, а через два роки другий синок. Та й я до 30 років жодного разу не була на морі, тому ця подія для нашої сім'ї було не просто радісним, а означало для нас набагато більше!

Ідея про подорож народилася взимку на черговому з місяців народження Іллюші (це був другим або 7-ї місяць народження). Мені здається, що основна відповідальність за дітей лежить на мамі, тому вирішальне і остаточне слово було за мною. І я без роздумів погодилася.

До поїздки було багато часу і ми добре підготувалися: наслухалися подібних історій про поїздки туди ж, до Криму, про міліцію на дорогах, звичайно ж, про кордон, про місцеві визначні пам'ятки. Поставили раціями, купили атлас, антирадар.

Треба було врахувати, що хлопчики повністю на моєму забезпеченні, що вже казати про молодшого, якщо ми зі старшим Романом читаємо книжки перед сном. Молодший Ілля у нас ще з соскою і на домашньому компоті з пляшечок. Труднощів попереду вистачало, але ми налаштовувалися на краще.

Увечері перед від'їздом склали всі речі, валізи, продукти, горщики. Все, все в машину. Встали з чоловіком в 5 ранку, винесли сплячих дітей в ковдрах і ПОЇХАЛИ. Стартували ми зі Вторчермета, друга машина чекала нас на Хіммаш, вже на виїзді.

Окремо хочеться розповісти про дорогу. Ти їдеш і розумієш, яка вона велика, наша країна: гори, річки, дороги, люди, міста. Я б хотіла кожній людині випробувати ці незабутні емоції.

До України ми їхали більше 3-х діб, ми не квапилися, зупинялися за будь-яких можливості, як з потреби, так і просто помилуватися природою, розім'яти кісточки. Діти вели себе напрочуд дивно, вони їли, спали, грали, у нас був будинок на колесах. У машині було встановлено автокрісло (2-е пролежала в багажнику), воно легко трансформувалась в лежаче, хлопчики по черзі в ньому спали. А також було 4 подушки, 3 ковдри. Для старшого Романа ми придбали DVD і цілу колекцію мультиків. Була велика кількість іграшок, м'яких, гумових, машинки, олівці, багато книжок.

Сніданки і обіди у нас були на природі, поки ми готували їжу, наші дітлахи встигали набігатися і наскакався. Ми розстилали покривало на траві, вони діставали свої іграшки, подушки, м'ячі та грали. У нас з собою був столик, газ.пліточка, холодильник і велика сумка з продуктами та посудом. Пікнічку на свіжому повітрі були благодаттю, діти набігавшись потім спокійно вели себе в машині.

Вечеряли ми в кемпінгах, ми давали дітям можливість і там награтися і втомилися, щоб спокійно йти на сон прийдешній.

Першу ніч ми спали в кемпінгу під Самарою. Вранці дітей, як зазвичай, винесли в ковдрах і поїхали. Хтось з добрих людей сказав, що по дорозі ремонт мосту, треба їхати в об'їзд. Ми і згорнули, дали великий гак через Татарстан і Башкирію і виїхали ... прямо до ремонтується мосту, але нам дуже пощастило (чого не сказати про зворотній дорозі), нам горіло зелене світло. Так ми втратили години 2, але подивилися ці чудові місця.

Другу ніч ми проїжджали через Волгоград. Усі готелі були зайняті, і ми скористалися послугою домашньої готелі, нам надали 3-х кімнатну квартиру з усіма зручностями і без господарів. Вранці о сьомій ранку виїхали, і до 7 вечора були на кордоні.

Під'їжджаючи до кордону , ми підготувалися: прибрали радар, він у них заборонений, обладнали друге крісло, як то кажуть ... посміхаємося і махаємо. Ось де ми простояли довго, хоча і проїхали платно. Година в пошуку платної послуги, годину на нашій території, годину між кордонами і годину на українській території.

За цей час ми і поїли там, молодший синок встиг поспати і прокинутися, та й покакать на перевірці документів:

- Відкрийте машину! А там ми на горщику, з туалетним папером в руці ... Виїжджаємо з української зони і нас запитують: "чому ви з малюками не пройшли без черги?" Я була приголомшена, і вирішила на зворотну дорогу йти грудьми. Як потім з'ясувалося, це спрацювало! Виїжджали ми з кордону в 11 годин вечора і їхали всю ніч до переможного. Приїхали ми в 6 ранку, "доночевалі" в українському домі, раненько помилися в лазні, поїли домашнього борщу і поїхали далі.

У Сімферополі нас чекали. У здивуванні, що їдуть з маленькими дітьми по всій країні, що наскільки батьки сповнені рішучості. Побачивши дітлахів, пораділи за нашу стійкість і витривалість, а хлопчики, диво, а не діти! Побачившись, ми поїхали на наше підготовлене місце проживання. Ми зупинилися біля Миколаївки, це містечко між Сімферополем і Севастополем. У нас був 3-х поверховий елленг на березі моря. Умови ідеальні, на першому поверсі кухня з виходом на літню веранду, ми кожен день купували свіжі продукти на місцевому риночку, це і молоко, і сир, і свіже м'ясо, і, звичайно ж фрукти.

У перший же вечір ми відчули на собі те до чого їхали три дні. МОРЕ. Це здорово. Хлопчаки набулькалісь, награлися. Для моря ми брали пісочниці, лійки, два басейни, купу іграшок.

За час відпочинку ми об'їхали майже весь Крим . Були в Севастополі, Сімферополі, Євпаторії, Алупці, Алушті, Бахчисараї і т.д. Побували на багатьох екскурсіях, як морських, так і гірських, їздили прямо на фруктові сади за персиками, виноградом, рвали їх з кущів. Були на дегустації вин в Массандрі. Відвідали Ялтинський зоопарк. Він, звичайно, вражає своїми розмірами і місцем розташування, але якщо чесно, екзотичних звірів у Єкатеринбурзькому зоопарку більше. Каталися на катері до Чорноморського Флоту. Були в аквапарку. Їздили на нічну Ялту ... І ВСІ, ВСІ з дітлахами!

Встигли всім купити сувенірів. Зворотна дорога теж була спокійна. Хлопчики вели себе добре, їли всю дорогу зібрані фрукти. Сама дорога була трохи важчі. У першу ніч потрапили під сильний дощ, місць ніде немає, і ночували на території кемпінгу прямо в машині (слухаючи подібні розповіді я думала, що ми це минаємо). Але переночували ... Звичайно, хлопчикам це не дуже сподобалося, я сама не спала, дала можливість поспати чоловікові, заспокоювала то Рому, то Іллю. На ранок як ні в чому не бувало встали, в кемпінгу помилися, поснідали кавуном і знову в дорогу.

Другу ніч ночували знову в домашній готелі. Двоповерховий упорядкований будинок з ванною, а у дворі лазня. Крім нас там вже було дві сім'ї .. До 11 вечора наступного дня ми під'їжджали до ремонтується мосту і провели там години дві. Ніч чоловік провів за кермом. Після Уфи був туман з нульовою видимістю. Пощастило - машин траплялося мало, приїхали до Єкатеринбургу о пів на сьому ранку.

Приїхали додому, погода вже була холодна. Роман все дивувався, що вчора ще ходили в трусиках і босоніж, а тепер у курточках.

Спогадів для себе залишили багато. І на фото, і відео. На день прибуття вже дивилися свої пригоди. Звичайно були й негативні моменти в поїздці: це і штрафи!, І дорогий бензин на Україну (40 руб), а ми весь відпустку провели на колесах, та й продукти харчування вище наших, але на це можна закрити очі.

Усі навколишні, які дізнаються про нашу подорож, просто охають і ойкають: як змогли, та як ви поїхали, та ще й на машині? Звичайно, зважитися на це - досить сміливий вчинок.

Ми не знаємо, що буде далі, може бути, ми більше не поїдемо в такий спосіб, а будемо брати планку вище, але ця була наша ПЕРША СІМЕЙНА ПОЇЗДКА, та ще й з такими хлопцями-дітлахами. Треба вірити в себе і все вийде!