Лікнеп з гірських лиж Або День Святого Валентина в Європі.

Зима на Уралі видалася в цей рік холодна. Улюблене наше з чоловіком розвага - Поїздку на Єжову щотижня доводилося відкладати ще на тиждень, потім ще на тиждень, і так тривало до кінця січня.

В черговий раз, коли в неділю стовпчик термометра опустився нижче -20, нам прийшла ідея: а чи не поїхати куди-небудь, де погода дозволяє покататися? Це було в неділю.

У понеділок я розмістила оголошення на Е1, про пошук палаючого гірськолижного туру «все одно куди», так як у відпустку ми не збиралися, цін не моніторили, туроператорів, що спеціалізуються на цьому напрямі, не знали.

У аську посипалися пропозиції, палаючі і не дуже, що підходять і зовсім не підходять. У результаті в середу ввечері на сімейній раді була визначена країна - Австрія, і турфірма, від якої були пропозиції в цю країну. Готель і навіть курорт ми не вибирали, так як все одно ніде не були, і кількість зірок у поїздці без дітей особливого значення не мало. Готель Вікторія 3 * в Зельдені був обраний вже в турфірмі в середу ввечері, так як був на миттєвому підтвердження.

У четвер були досягнуті домовленості про відпустку на роботі і здані документи на візу. І потягнулися довгі 2 тижні очікування поїздки.

Чому то ми вирішили не купувати квитки з Єкатеринбурга до Москви заздалегідь, це було стратегічною помилкою, так як за 5 днів до вильоти довелося купити квитки на 4 тисячі рублів дорожче, ніж вони коштували в момент первинного моніторингу.

День перший. Старт

Стартували ми в п'ятницю увечері з Єкатеринбурга. Відвезли дітей до родичів, і поїхали в аеропорт. Рейс був діловий, спортсменів-лижників крім нас було двоє, решта - Москвичі, які поверталися з відрядження.

підлітає до Москви і дізнаємося, що наш літак сяде в новому терміналі D. Ми не поспішаємо - наш рейс в Інсбрук тільки в 7 ранку, навіщо? Виявляється - марно. На виході з терміналу дізнаємося, що останній Автобус Аерофлоту, що курсує між терміналами, пішов у Шереметьєво-1 15 хвилин тому.

Таксисти пропонують підвезти за 1000 р., І повідомляють, що автобусів більше не буде.

Ми тащімся з лижами на зупинку громадського транспорту. Там за розкладом має бути ще 2 автобуси. Чекаємо, приїжджає. Їдемо разом з лижами. Виявляється, що їхати всього 15 хвилин. Часу 2 годині ночі, на стійці інформації повідомляють, що реєстрація на наш рейс почнеться через годину.

День другий. Москва-Іннсбрук

5 годині ранку, йде реєстрація на рейс. Представника Санрайз з нашими паспортами немає, народу набирається вже багато, туристи з рейсів, що вилітають раніше нашого, турбуються. Нарешті привозять наші паспорти і ми потрапляємо в Московський Д'юті фрі. Треба сказати, що в Шереметьєво кілька Д'юті фрі, ціни на алкоголь у великій Д'юті фрі в 2 рази вище, ніж у маленькому. Купуємо джин ... і засипаємо на лавках, благо вони зручні, дозволяють спати на весь зріст.

Нарешті, ми летимо в Інсбрук. Летіти до Австрії з Москви всього нічого - 2 години 45 хв. Приблизно через 2 години літа з хмар показуються гори. Вони скрізь, попереду, ззаду, справа і зліва. Літак починає зниження. Охоплює страх, де ж він знайде місце серед цих гір? Знижуємося, показується Інсбрук. Йде сніг. Місто гарний як в казці. Фотографуємо.

Ще в Єкатеринбурзі, через Інтернет, ми забронювали машину в AVIS, це була не найдешевша компанія, зате вона не вимагала передоплати кредиткою і не блокувала суму застави заздалегідь.

AVIS знаходимо без проблем, він у будинку через дорогу від виходу з аеропорту. Дивно, але нас чекають. Віддаємо документи, хвилююся, тому що ми з чоловіком недавно обміняли права, а в інтернеті проходила інформація, що права повинні бути видані не більше року тому. Але немає, ніяких питань не задають, підписуємо договір, копіюють кредитку, йдемо до машини. Оплату готівкою не приймають. Тільки кредитка.

Все це займає хвилин 10. Йдемо шукати наш автобус. Але його немає! Як же так? Ми збиралися їхати за ним, адже не знаємо дороги?

Їдемо по карті, покажчики чіткі, з'їжджаємо з траси на Зельден. Дорога - серпантин, вузька, уздовж обриву. Як не дивно, знаходимо наш готель на карті. Говоримо, що у нас не Ваучера, але все нормально, нас чекають. Нам дістається номер зі скошеною стелею. Але це не принципово. Готель нам подобається.

День третій. Їдемо в Зальцбург

Неділя. 14 лютого. Католицьке свято. Ми їдемо в Зальцбург. Їдемо по автобану, дороги в Австрії платні, марка на право користування такими дорогами була наклеєна на нашу машину за замовчуванням. Їдемо приблизно 3,5 години. Покажчики чіткі. Дорога йде через Німеччину. При в'їзді до Німеччини пейзаж різко змінюється: зникають гори, будинки тут не такі красиві, йде дощ.

Доїжджаємо до Зальцбурга і пірнувши в тунель, до якого привела дорога, потрапляємо прямо в історичний центр .

Паркування платні. Навіть на такій насилу знаходимо місце.

Гуляємо по історичному центру, потім вирішуємо піднятися до фортеці нагорі. Підйом проходить на диво швидко і легко, хоча здавалося, що йти довго. У фортеці знаходиться музей. З висоти Зальцбург ще гарніше, такий білий, посипаний снігом і від того ще більш прекрасний.

Ніяких ознак святкування Дня Святого Валентина немає.

Магазини закриті. По неділях вони не працюють.

День четвертий. Альпи

У цей день ми, нарешті, вирішуємо зайнятися тим, за чим і приїхали - катанням. Їдемо на машині до підйомника Гігіехбах. Парковка безкоштовна, велика, крита, багаторівнева, на місцевому мовою така називається Паркхаус.

Черга на підйомники неймовірна. Просто натовп. Підйом і черга займає хвилин 40. Піднявшись, вирішуємо піти на 13 трасу, яка вважається найлегшою. Але через контр-уклону траса не дуже добре проглядається. Катаємося близько двох годин, стає нудно.

Їдемо на Льодовик. Що б дістатися до ленника, необхідно зробити 4 пересадки на підйомниках. Підйом займає хвилин 40-50.

Катаємося на синіх трасах на льодовику. Траси круті, довгі, але широкі. Довжина трас вимотує.

На трасах встановлені снігові гармати, які періодично включають прямо вдень і з них летять гострі грудочки снігу, але включають не одночасно, а по черзі.

У порівнянні з нашою, Єжової, траси тут не крутіші, але набагато більш довгі. Для цілого дня катання треба мати дуже гарну фізичну підготовку.

На зворотному шляху вирішуємо перекусити на 24 трасі, в ресторані самообслуговування. Як з'ясовується, і народу тут не менше, і ціни не нижче.

Подальший спуск ще більш важкий. Ноги вже не слухаються.

День п'ятий. Швейцарія

У цей день втому ще не пройшла, їдемо дивитися Швейцарію, судячи з карти, вона зовсім поруч.

Їдемо за вказівниками на Ст. Морітц. На Швейцарської кордоні нікого немає, і ми через неї проїжджаємо.

Дорога відразу ж змінюється, стає ще більш вузькою і більш звивистою, проходить високо в горах. Дві машини роз'їжджаються з працею.

Доїжджаємо до розвилки Давос - Ст. Морітц приблизно за 2 години. Що б потрапити в Давос, необхідно підняти машину на платформі. Дорога закрита. Вирішуємо їхати у Ст. Морітц.

Саме містечко зовсім невеликий, але досить специфічний. Велика майданчик для вигулу собак, і взагалі майже всі перехожі з собаками. Постійно чуємо російську мову.

Головна туристична вулиця рясніє знайомими назвами: Прада, Кавала, Дольче Габбана. Лютий - час розпродажів, але, мабуть, не тут. Нарешті бачу магазин з невідомою назвою, красивими сумками в вітрині і заповітної табличкою SALE. Заходжу, дивлюся перший-ліпший цінник: 350 євро. Зрозуміло. Рука тягнеться до вподобаної сумці, цінник 3250 євро. Ну це вже занадто. Ну да ладно, попереду ще половина подорожі.

На зворотному шляху до Австрії 2 митниці (а туди була одна). Митники на місці, але ніхто не виходить. Проїзд відкритий. Їдемо назад.

День Шостий. Спортивно-екскурсійний

З ранку робимо те, за чим приїхали. Катаємося. Відпрацьовуємо техніку на 13-15 синіх трасах. Це величезні снігові поля з ухилами і контр-уклону. Можна їхати де крутіше, можна і де поположе. На цих же трасах катаються вервечки навчаються на групових заняттях. Діти в салатових жилетках, дорослі в жовтих куртках. Ніхто нікому не заважає, місця багато.

У 12 спускаємося з гори. Плануємо їхати до Італії. Судячи по карті, межа всього в декількох хвилинах їзди. Доїжджаємо до кордону. І тут нас чекає сюрприз. Кордон закритий і далі дороги немає. Взагалі. А по карті він є.

Ну що ж тоді їдемо в Інсбрук. Тут відмінна погода, тепло, сухо, місцеве населення в туфлях і демісезонних пальто.

Інсбрук - місто-казка. У моїх дитячих книжках були картинки саме з такими приліпленими один до одного будиночками різних кольорів. І тут я розумію, як невблаганно летить час.

До речі, купувати сувеніри найкраще саме тут, тут просто величезний вибір і ціни нижчі рази в чотири, ніж, наприклад, в Зельдені.

День Сьомий. Мюнхен

Сьогодні ми їдемо до Німеччини. Стартуємо рано вранці, до Мюнхена добираємося за 3,5 години. У Німеччині знову дощ. Кружляє з якихось околиць, купуємо карту Мюнхена (який він величезний, виявляється!) І потрапляємо в центр, на Максімілліанштрассе.

Гуляємо по історичному центру і магазинам. Тут просто натовпи туристів.

Після цього з 4-ої спроби знаходимо музей БМВ. На нього всього один покажчик при з'їзді з траси, а потім йдуть декілька розвилок на дорозі. Чи не перехресть, а саме розвилок. Досвідченим шляхом встановлюємо, що на розвилках їхати треба наліво.

Музей БМВ вразив і вразив масштабом і пишністю. Під музеєм паркування, а у виставковому центрі кілька кафе і ресторанів, в яких можна перекусити дешевше і смачніше, ніж у Зельдені.

На виїзді їх Мюнхена нас чекала несподіванка у вигляді 50-кілометрової пробки, яка зробила наш шлях назад довшим на 2 години. У Зельден повернулися в дванадцятій годині ночі. Вже під'їжджаючи до Зельдені, стали сумніватися, чи знайдемо ми там вечерю, так як навколишні села спали: ресторани не горіли вогнями, перехожих не було, машини і ті зустрічалися рідко. Але на в'їзді в Зельден, на головній вулиці, зустрілася піцерія, що працює до півночі, так що голодними не залишилися.

День Восьмий. Ураган в Альпах

У цей останній повний день в Австрії ми планували накататися від душі за різними незвіданим трасах. З ранку, попиваючи латте і дивлячись на Альпи, ми відзначили погіршення погоди, яке, однак, не здавалося глобальним.

Вранці здивувала відсутність черзі на підйомник. Напевно, вирішили присвятити день купівлі сувенірів, подумала я.

Піднявшись, ми виявили, що, крім самого Гігіеха, відкритий тільки один крісельний підйомник на 15 трасу.

Їдемо на ньому. Нагорі реально здуває, через снігову бурю зовсім не видно, куди їдеш, до того ж народу так багато, що від'їхати від підйомника реально складно - скрізь лижники і сноубордисти.

З'їхавши ще пару якраз таким же чином, виявляємо, що праворуч працює крісельний підйомник, а також, що відкриті траси 19-20-21-22, провідні вниз до стоянці. Бентежить тільки одне - траси-червоні і чорні. Місцями йдуть паралельно. Їдемо кататися на них. Дивує те, що дуже довгих крутих ділянок на них немає, траси виляють по лісу, круті ділянки змінюються пологими. До того ж тут немає вітру, буря не відчувається.

Вечір останнього в Альпах дня присвячуємо шопінгу і сувенірів. До речі, в центрі Зельдена, навпроти універмагу є мультибрендовий магазин з відомими марками, типу D & G, ціни в якому нижче, ніж у Мюнхені, Іннсбрук або Ст. Морітці. У цьому ж магазині на третьому поверсі можна отримати готівкою 12% так званого «такс фрі».

День Дев'ятий. Дорога додому

Субота - цей день заселення і виселення в Зельдені, саме в цей день відбувається заїзд і від'їзд туристів. Порадувало те, що в нашому готелі сніданок у суботу розпочався не о 7.30, як зазвичай, а о 6.00 ранку, що дало нам можливість поїсти перед дорогою.

Вранці 20 лютого наша машина була просто завалена снігом. Ми переживали, не закриють чи дорогу (що частенько трапляється в Австрії), але автобан був відкритий.

Благополучно добралися, здали машину AVIS на 30 хвилин раніше заявленого часу. Гроші вони зняли тільки по приїзду, а застава розблокували ще пізніше, так що на картці в мене стався перевитрата і штраф.

У Аеропорту вразила кількість вилітають зі зламаними ногами, руками й у кріслах на колесах. Мабуть, все-таки травмонебезпечно катання в Альпах.

У Аеропорту, поряд з будкою інформації, є кабіна, в якій сидить службовець і ставить штампи Д'юті фрі, і є поштову скриньку, куди можна скинути конверт з чеком перед вильотом (з Росії відправляти неймовірно дорого).

Злітали в умовах сильного снігопаду, але літак затримали не сильно, ще через 2 години і 45 хвилин ми були в Москві.

Прилетіли в Термінал С, довелося переїжджати на автобусі в термінал Д. Так як виліт в нас був тільки вранці, ми вирушили в Аеропорт-готель, ночувати.

Аеропорт-готель виявився приємною готелем приблизно 3-4 зірки з шаленою ціною 5600 руб. на 12 годину в номері економ класу, але варіантів не було і довелося заночувати тут.

День Десятий. Повернення

Сніданок в готелі починається 5 ранку, що було актуально, так як наш виліт був близько 7 ранку. Щільно поснідавши червоною рибою і ананасами, ми виїхали на трансферному (входить у вартість номера) мікроавтобусі в аеропорт.

Не дивлячись на сильний снігопад, виліт наш не затримали. Урал нас зустрів 30-градусним морозом.