Крим, вересень 2010.

Два дні тому повернулися з Криму. Того року в першій половині вересня нам здалося жарковато, тому цього року поїхали на 2 тижні пізніше. Не пожаліли абсолютно - погода була як раз по нас - 25 - 28 градусів, без дощів. Ходити гуляти не жарко, купатися - саме те.

Жили всі 2 тижні в Сімеїзі, селище дуже сподобався. Пляж - краще ніж в Ялті, ближче ніж у Балаклаві, це якщо з торішньою поїздкою порівняти.

У перші пару днів гуляли поблизу, по навколишніх скелях. Потім майже кожен день їздили кудись подалі.

З'їздили в Воронцовський палац.

Поїхали у Великий каньйон, причому в той бік їхали через Ай-Петрі - капець серпантин, думала помру там, назад - через Бахчисарай - хоч і далі, але в рази пряміше і приємніше. У каньйоні сходили тільки до Ванни молодості, далі не пішли, вирішили що Тошико занадто втомиться. Всі купувалися в "ванні" - вода холодна, але все ж тепліше, ніж в ополонці в гірських озерах. Навіть Тоша по коліно у воді побродив.

Оскільки назад поїхали через Бахчисарай - подумали заодно подивитися Чуфут-Кале - Тошка сподобалося дуже, облазив всі кімнатки, ми з чоловіком чекали більшого. Сподобався печерний монастир - зовні особливо, всередині не дуже цікаво, а от зовні - прикольно виглядає.

Наступний день пішли розшукувати скелелазні місця. У Сімеїзі їх повно. Скелі Крило лебедя і Кішка. Так що скельну снарягу тягли не дарма.

Сходили ще раз по Таракташская стежці - спуск з Ай-Петрі в Ялту - в тому році нам з чоловіком там дуже сподобалося (про це - тут: Крим - похід з чотирма малюками та іншої не менш активний відпочинок), тому в цьому зводили по ній друзів, які там ще не були - вони теж вразилися.

Для Тоши метою спуску до Ялти був зоопарк - дуже йому туди хотілося, ну і мені теж того року зоопарк сподобався. Тварин дозволяють годувати, але звичайно кормами, які продаються біля входу в зоопарк, а не чим попало.

Ще їздили в Ескі-Кермен.

Дуже сподобалося, в порівнянні з Чуфут-Кале - особливо, прогуляли там кілька годин, дитина в захваті, дорослі теж залишилися задоволені.

Особливо вразив облоговий колодязь - спустлісь по ньому спочатку вниз, але не про кінця, тому що там аж надто круті сходи. Пошкодували, що не взяли мотузку. Але потім чоловіки наші знайшли в нього захід знизу - вгору навіть за такими крутих сходинках піднялися вони спокійно. Ми з Тошка вже не пішли.

Передостанній день провели в каяках. Морський каякінг - дорога екскурсії, але дуже цікава. Замовила каяки, стартували вранці з Балаклави. Причому спочатку хотіли плавати 3 - 4 години, в результаті проплавали годин 7. За словами інструктора, за цей час пройшли близько 20 км. Нам каяк дали двомісний - влазить двоє дорослих і двоє дітей. По дорозі зустріли 3 грота.

Два каяка - один - одномісний, і другий - з двома нашими товаришами - примудрилися майже відразу кільнуться. Один - накотило хвилею його на камінь, каяк-двійка - задивилися на медузу нахилившись на один борт.

Ми після цього зневірилися в тому, що наш каяк мега-стійкий і нахилялися вже дуже обережно - нам з Тошико Кіля не хотілося зовсім . По берегах місцями височенні скелі, а в інших місцях навпаки - висаджувалися купуватися і відпочити на маленьких пляжик. Загалом, каяк у мене став, мабуть, найсильнішим враженням поїздки.

Ще їздили в Червону печеру - печера красива, довга, сподобалося. Але фоток майже немає - не вмію в печерах фоткати. Причому після звичайної екскурсійної програми, на якій ми були всі разом, чоловіки наші ще через кілька днів з'їздили туди на екстрім-тур - з прониріваніем сифонів та проходженням у далеку частину печери - майже 5 годин ходили в гідрашках по підземній ріці - вони в захваті. Але ми - дівчата вирішили, що нам такого щастя не треба.

Ще без мене вже чоловік возив Тошу в дельфінарій, Галявину казок, Севастополь погуляти і на Діораму. Я в ці дні скелелаза щосили.

Поставити питання автору і подивитися ще фото ви можете в цій темі: http://www./forum/messages.php?id=10176614&iq=7 .