Три роки кошмару від двох таблеток.

19-річна Єва Улін перенесла унікальну алергію, зустрічається з періодичністю один випадок на мільйон. Її організм раптово різко відреагував на парацетамол - популярне знеболююче, яке в тому чи іншому вигляді мається на кожній домашній аптечці. У дівчини почався синдром Лайєлла, або токсичний епідермальний некроліз - найважчий варіант алергічного дерматиту буллезного.

У короткий час майже вся шкіра бідної Єви покрилася величезними пухирями, які незабаром полопалися і перетворилися в криваво-червоне кірку. Особливо сильно цій жахливій коростою були покриті груди, руки, спина і живіт дівчини. Про обличчя і говорити нічого - на піку хвороби його ушкодження виявилися настільки жахливими, що губи Єви просто зрослися між собою.

"Я не могла повірити, що цей кошмар відбувається зі мною, - згадує дівчина. - До того випадку я багато разів пила парацетамол і жодного разу не відчувала ніяких проблем ". Кошмар почався у вересні 2005, коли Єві було 15 років.


Їй порадили взяти пару таблеток парацетамолу , щоб збити жар від застуди. На наступний ранок Єва не впізнала себе у дзеркалі.

неприватною дівчину кілька років лікували кращі медики з Університетського госпіталю в шведському місті Лінкопінга. Мабуть, у всій Швеції лікарі не стикалися з такою неймовірною важкої і затяжної алергією . "Мене можна було знімати у фільмах жахів без жодного гриму, - згадує Єва. - Я сама боялася на себе дивитися. Мені здавалося, що на мене наклали якийсь циганське прокляття".

Лише нещодавно, після утомливо довгого лікування, дівчина повернулася додому. Тепер вона працює офіціанткою і вчиться в інституті. Навіть сьогодні, коли на тілі Єви не залишилося ні єдиного сліду того кошмару, вона не може забути хвороба. Два рази на добу їй доводиться використовувати очні краплі, тому що дівчина все ще дуже чутлива до яскравого сонячного світла.