Протизаплідні таблетки можуть вбити.

28-річна жінка померла від згустків крові, викликаних тривалим вживанням контрацептивів. Як з'ясувалося, вона близько 10 років поспіль приймала протизаплідні таблетки, і вони викликали у неї глибокий венозний тромбоз.

тромбозом виявилися охоплені ноги 28-річної Дженни Морріс (на фото зліва) з Великобританії. Працівниця банку поскаржилася мамі на різкий біль в ногах, а через кілька годин впала і втратила свідомість. Її тіло виявила мати.

За кілька тижнів до смерті Дженна отримала лікарняний у зв'язку з каменями в нирках. Дівчині також були виписані антибіотики. Але розтин встановило, що причиною смерті молодої жінки стала глибока венозний тромбоз , який у свою чергу був викликаний прийомом контрацептивів .

Смерть Дженни Морріс піднімає питання про те, наскільки безпечні протизаплідні таблетки для жіночого здоров'я.


Щороку чимало жінок, які приймають ці таблетки, страждають від тромбозу різного ступеня прояву. Серйозні розлади здоров'я відзначаються тільки в деяких.

Експерти британського Мінохоронздоров'я визнають, що міститься в таблетках гормон естроген може бути причиною утворення згустків крові, які ведуть до венозному тромбозу . Тим не менш, цей ризик дуже незначний - приблизно 15 випадків на 100 тисяч жінок приймають контрацептиви (серед тих, хто не приймає, частота утворення тромбозу становить 5-10 випадків на 100 тисяч). Ризик тромбозу значно менше ризику завагітніти. Але перед початком прийому цих ліків дівчатам все-таки варто пройти перевірку на предмет наявності факторів ризику розвитку тромбозу.