Городниця постраждала через пастернаку.

Городниця з багаторічним досвідом постраждала від овочу пастернаку. Через це рослини у неї утворилися хворобливі червоні пухирі на тілі.

Жахливі криваво-червоні пухирі на тілі 48-річної Джо Майлс, ось вже багато років захоплено займається своїм домашнім господарством, з'явилися після того, як вона збирала з ділянки пастернак - овоч , що нагадує запахом петрушку, селеру і моркоб одночасно. Джо працювала в городі в ясний жаркий день. У якийсь момент жінці стало дуже жарко, і вона зняла сорочку, залишившись у купальнику.

У той день Майлс, як зазвичай, збирала овоч пастернак , щоб згодувати його коренеплоди свинкам. У якийсь момент листя рослини торкнулися її шкіри на тілі. Сік пастернаку вступив в реакцію з сонячним світлом, і шкіра на тілі жінки початку запалюватися.

Спочатку мати двох дітей не надавала ніякого значення маленьким почервонінь, що утворився у неї на руках і животі. Але через два дні вони роздулися у хворобливі пухирі на тілі . "Я прокинулася в неділю, і все моє тіло боліло, зуділо, нило, наче мене тільки що натерли, як сир, - розповідає Джо.


- Стан ставало все гірше".

Джо пішла в аптеку і запитала у провізора, які таблетки їй потрібно приймати. Аптекар порадив терміново звернутися до лікаря. Незабаром жінку вже оглядав штатний дерматолог Університетського госпіталю Норфолка і Норвіча у Великобританії. До того часу біль посилилася настільки, що бідна Джо не могла ворушити рукою.

Медики обробили запалення кремом, що містить стероїди, а також виписали пацієнтці стероїдні таблетки. "Я хочу звернути увагу всіх дачників і городників, - говорить доктор медицини, дерматолог Джеймс Рідаут. - Сік пастернаку , моркви і селери може стати причиною хворобливого стану, званого фітофотодерматіт . Це хімічна реакція, з-за якої шкіра стає гіперчутливою до ультрафіолетового кольору. Хворобливі пухирі на тілі можуть залишити шрами. Що потрібно зробити при фітофотодерматіте ? Для початку поставте холодні мокрі компреси на запалення , щоб полегшити больові відчуття, а потім відправляйтеся до лікаря за рецептом на тропічні стероїди ".