Таблетки від остеопорозу загрожують переломами.

Сотні тисяч жінок, які приймають препарати від остеопорозу, піддають своє здоров'я на небезпеку. Вони схильні до ризику серйозних переломів кісток ніг.

Лікарі попереджають, що популярні і часто призначаються ліки - бісфосфонати - призводять до розривів і переломів стегнової кістки . Британські дослідники проаналізували історії хвороб тисяч жінок. Вони з упевненістю заявляють: саме бісфосфонати , що входять до складу ліків, відповідальні за ризик переломів кісток .

Зазвичай такі переломи зустрічаються відносно рідко. Вони відбуваються тільки в дуже серйозних аваріях, наприклад, автомобільних. Але з недавнього часу почастішали випадки переломів стегнової кістки і в досить спокійній обстановці.


Фахівцям вдалося з'ясувати, що в більшості випадків причиною став прийом таблеток. Особливо ризикують ті, хто приймає ліки вже більше п'яти років. Тривожним симптомом є біль у стегні протягом декількох тижнів.

За іронією долі ці ліки як раз і застосовуються для зниження ризику переломів кісток . Небезпечний побічний ефект може завдати шкоди здоров'ю тисяч людей. Адже лише в одній Великобританії остеопорозом страждають більше мільйона жінок. У США відповідні ліки вже випускаються з попередженням про побічний ефект на етикетці.