Таємниця генома: у всіх - гени з дефектами.

В організмі кожного з нас - не менше ста генів, відповідальних за рак і діабет. Це з'ясувала команда вчених, що включає в себе дослідників зі всього світу.

Сотні вчених зі всього світу об'єднали свої зусилля для аналізу генетичних відмінностей у людей. Результати дозволять більше зрозуміти про природу геному людини . Як стверджують самі вчені, їх дослідження проллють світло на те, які саме чинники роблять нас людьми. Крім того, спільна наукова робота допоможе вченим вирішити важливе питання. Вона визначить, чому деякі люди більш схильні до серйозних захворювань, ніж інші.

Вже добігає кінця перший, пілотний етап дослідження геному людини . У ході першого етапу вчені змогли розшифрувати геном восьмисот добровольців з багатьох країн світу.

Результати пілотного етапу вже опубліковані в журналі «Природа і наука» (Nature and Science). Згідно з цими результатами, кожна людина має 250-300 генів з дефектами. Ці гени так пошкоджені, що зовсім не здатні працювати. Крім того, у всіх нас є від 75 до 100 генів , безпосередньо пов'язаних зі спадковими захворюваннями. Зокрема, ці гени відповідають за розвиток раку й діабету.

У більшості випадків ці пошкоджені гени не викликають будь-яких проблем. Але вивчення геному людини допоможе більше зрозуміти про сприйнятливості організму до захворювань. Це допоможе розробляти нові ліки і навіть запобігати небезпечні хвороби.