Зламано геном полуниці: щоб ще смачніше!.

Наука може зробити ваші улюблені страви ще більш смачними. Вчені зламали генетичний код деяких самих обожнюваних людством продуктів, щоб створити їх нові версії.

Чи можуть полуниця або шоколад стати ще більш солодкими? Революційне відкриття вчених з 38 наукових організацій, що представляють 10 країн, призвело до розшифровці геном а цього фрукта, а також дерева какао, з плодів якого робиться шоколад. Дослідники працювали над речовинами, завдяки яким ці продукти є такими смачними.

У ході одного дослідження вчені повністю розшифрували геном дикої полуниці, а в ході іншого змогли розшифрувати геном дерева какао, з якого виробляється найкращий у світі шоколад. І хоча ці відкриття можуть призвести до створення нових продуктів, що відрізняються ще більш багатим і насиченим смаком, вони, безсумнівно, викличуть і вал критики з боку супротивників генетично модифікованої ї їжі.

Учені з'ясували, що у дикої полуниці є 35 тисяч генів, що кодують білок, що у півтора рази більше, ніж у людини. Полуниця дуже близько пов'язана з яблуками, персиками, грушами і малиною - фруктами родини розових (rosaceae). І тепер у людей з'явиться можливість отримати легкий доступ в геном полуниці, щоб змінити її смак. До останнього часу фермерам доводилося витрачати десятиліття на виведення понад солодких сортів.

Те ж саме стосується і какао дерева Criollo, з якого роблять кращий у світі шоколад. Вчені виявили в ньому 29 тисяч генів. Попереду створення генетично модифікованого шоколаду з по-справжньому "райським" смаком.