Від очних крапель злазить шкіра.

19-річна дівчина ледь не померла після страшної алергічної реакції на очні краплі. Шкіра дівчини початку в прямому сенсі відвалюватися.

Мешканка британського Кройдона Маріен Адежокун покрилася страшними струпами і наривами з голови до ніг, втративши кілька шарів шкіри. Це сталося після того, як дівчина вирішила скористатися невеликою дозою очних крапель Optrex, що продаються в будь-якій аптеці без рецепта.

Три тижні знадобилося лікарям відділення інтенсивної терапії Лондонкого королівського госпіталю для лікування дівчини, яка стала жертвою синдрому Стівенса-Джонсона . Це злоякісна ексудативна еритема, що є дуже важкою формою многоформной еритеми, при якій виникають пухирі на слизовій оболонці порожнини рота, горла, очей, статевих органів і на поверхні шкіри.


"У мене запалилися все до останньої клітини тіла, - розповідає Маріен. - Ніс став таким величезним, а очі такими червоними, що ви могли б взяти ложку і почати вичерпувати з них кров. Навіть після тижня лікування мої рідні думали, що шансів на порятунок немає ".

Прописані від сверблячки в очах очні краплі Optrex ледь не вбили молоду та квітучу дівчину. Вона втратила майже всю шкіру, так що лікарям доводилося обертати нещасну у фольгу і годувати через спеціальний отвір у горлі.

Три тижні в реанімації, два місяці в лікарні і ще довгі місяці щоденного амбулаторного лікування за допомогою спеціальних зволожуючих кремів і гелів - ось ціна повного лікування від синдрому Стівенса-Джонсона . Але лікарі вже називають одужання дівчини справжнім дивом.