Відпочинок у Туреччині (Белек).

Час поїздки - з 17.09.2000 по 01.10.2000. Учасники - мама, тато, дочка Даша.

Перед поїздкою довго вибирали турагентство, тому що з маленькою дитиною потрібно бути особливо обережним. Вирішили зупинитися на вже відомому нам агентстві "Іскра". Через нього ми кілька разів їздили у відпустку і залишалися завжди задоволені (ті, кому ми його рекомендували, теж). У самому агентстві я контактувала безпосередньо з паном Дубинським, який із задоволенням відповідав на всі мої запитання. Після довгого підбору готелю зупинилися на одному, де нас все влаштовувало: 4 зірки, аквапарк, кілька басейнів, спортзал, тренажери, ванна (а не душ, що важливо для маленької дитини, яка боїться митися по душем:)), паркетні підлоги (або килимове покриття), власний пляж і інші радощі життя. Про цей готель я випитала практично все, аж до наявності пляжних рушників, залишилася дуже задоволена, уклала договір і заплатила гроші.

За два дні до від'їзду почалося цікаве: р-н Дубинський зателефонував нам додому і з непідробною сумом в голосі повідомив, що обраний нами готель відмовився нас прийняти (це при тому, що бронь вони підтвердили) і запропонував вибрати інший. За його рекомендацією ми погодилися поїхати в "Cesars Belek Club", розписаний нам у самих райдужних тонах. Було обіцяно все те ж саме, а категорія готелю 4 + (тобто ще крутіше).

Ми вирішили всю їжу для Даші взяти з собою (і зовсім не дарма), вийшла пристойна сумочка кілограм на 40 :). Відповідно місця і сил на складну дитячу ліжечко не залишалося зовсім. Я терміново зателефонувала пану Дубинському і розпитала про дитячі ліжечка в готелі. Він сказав мені, що ліжечка там відмінні, дитина з неї не вилізе і не вивалиться ("мамою клянусь":)), і що хвилюватися нам нема про що. Ми також були завірені, що в готелі нам нададуть електрочайник (для ополіскування дитячих пляшечок окропом) і взагалі, як тільки побачать, що ми приїхали з такою крихіткою, то нададуть кращий номер (навіть грошей для цього давати нікому не потрібно буде:))

У призначені день ми відбули з Шереметьєво 2 в Анталію. Летіли континентальними авіалініями. Сервісом вони особливо не балували: стюарди стояли і спокійно дивилися, як матусі спускали в багажне відділення коляски, тримаючи в іншій руці кричуще чадо (добре, що ми летіли втрьох). На питання про місце переодягання для дрібних діток, стюардеса зробила круглі очі (типу "а вони (діти), що, ще й какають?"), А на прохання підігріти пляшечку нам сказали "ми вже пішли на посадку, почекайте хвилин 40": ( . При цьому Даша починала голосити і чоловік умовив їх підігріти баночку хоча б в гарячій воді з під крану.

В Анталії нас зустріли представники фірми "Пегас" (туроператор), посадили в автобус і відвезли в готель. Тут і почалося саме веселе. Побачивши номер, у який нас призвели, перше, що сказав чоловік: "нас кинули": (. Номер тягнув на 3 зірки, не більше. Підлоги були кахельні (а дитина хоче повзати). У номері було дуже темно (тому що прямо перед вікном росла сосна, яка і забирала весь світ), а верхнього освітлення не було (тільки настінні светільнічкі). Номер знаходився на другому поверсі (тобто коляску потрібно було б постійно тягати самим вгору-вниз) і розташовувався в будиночку, найдальшому від моря (відповідно самому ближньому до дороги). Але коли ми побачили дитяче ліжечко, я просто "випала в осад": висота бортиків 30 см, скрізь стирчать металеві шурупи, посередині вона була сильно прогнута (див. фото).

У повному трансі ми повернулися на Reception і сказали, що або вони дають нам нормальний номер, або ми змінюємо готель.

Номери опинилися всі однакові, але той, куди ми переселилися, виявився біля самого моря і на першому поверсі (вже легше). Та ще перед вікном нічого не росло і він був досить світлим. Але в сітці від комарів була дірка (заткнуться туалетним папером) а дверцята у шафи весь час провалювалася всередину, т . к. була зламана (а маленькій дитині обов'язково все треба помацати: (). Про такі речі, як відверто брудний мінібар тощо можна було б не згадувати, але за що ми тоді стільки грошей платили?

ОК. Ми, начебто, змирилися з усією цією надуваловкой і пішли за чайником. Чайник нам не дали, сказали, що в будь-який час доби нам наллють окропу в будь-якому барі готелю. Ось тут ми і "повеселилися". Виглядала ця процедура так:

Береш пляшечки, підходиш до бару, просиш Тетька/дядька налити окропу (на англ., нім. та російською мовами по черзі). Тетька/дядько прикидається шлангом (хоча за 5 хвилин до цього побіжно говорив (а) на німецькому) і нічого не розуміє. Шукаєш турка, говорить російською, пояснюєш проблему, він підходить до Тетька/дядькові в бар, довго з нею/ним сперечається, в результаті ми отримуємо окріп. Коли на третій день ми підійшли до тієї ж Тетька в барі і вона знову прикинулася шлангом, мій чоловік сказав англійською, що зараз він піде і знайде менеджера, який їх навчить працювати (слово "fuck" і його похідні вживалося в необмеженій кількості).

Після цієї тиради Тетька заговорила вільно англійською мовою і запитала, чи хочемо ми холодну або гарячу кип'ячену воду :).

З цією проблемою ми вирішили звернутися до представника фірми Пегас Сергію, постійно тинятися в ресторані. Ми запитали, чи не міг би він якось залагодити наше питання , щоб ми без проблем могли брати окріп. На що розумний Сергій відповів: "А ви купіть собі чайник, він баксів 15 коштує". Взагалі, за нашими спостереженнями, він там особливо не напружувався - їв у ресторані, кокетував з самотніми туристками, а всі проблеми вважав за краще вирішувати за рахунок самих туристів.

Після таких перепалок ми вирішили наливати собі окріп за сніданком, благо це був "шведський стіл" та чайники з водою там завжди стояли. Перший раз ми по чесному попросили офіціанта налити нам в пляшечку окропу (треба сказати, що на виході з ресторану висіло велике оголошення, що виносити їжу і напої, заради нашого ж блага заборонено). Офіціант покликав менеджера, який нам пояснив, що цього робити не можна ("У нас же висить оголошення! "). Краще б він так не вчинив ...:) Воду то ми собі і без їхньої допомоги щодня наливали, але якщо щось було не так (не було чашок, тарілок, приладів та ін), то мій чоловік з особливою радістю періодично повідомляв це менеджеру і запитував, скільки все-таки зірок у готелю - 2 або 3:). Такого наїзду вистачало дня на 4 - менеджер ходив за нами по п'ятах, приносив все, що потрібно і цікавився, чи хочемо ми ще чого-небудь.

Такий ненав'язливий сервіс доповнювали:

• брудний пляж , який ніколи не чистили. Відповідно він був сповнений огризків, недопалків та іншої дурниці, особливо коханою маленькими дітьми:)
  • відсутність обіцяного спортивного залу із тренажерами
  • зламаний віндсерфінг
  • зламаний банкомат
  • погана прибирання (розсипану присипку прибрали з тумбочки на 4-й день)
  • відсутність гарячої води ночами
  • періодичне відсутність будь-якої води

Під кінець був такий прикол: вибирає чоловік газети в місцевій крамничці (яка знаходиться в готелі). Продавець виявляє невдоволення, чого це він так довго порпається! Чоловік говорить англійською: "fuck off, я вибираю газети". Продавець улесливо розпливається в усмішці і каже, щоб чоловік не поспішав:). Коротше, ми вибрали єдино вірний спосіб спілкування з обслуговуючим персоналом :).

Вирушаючи у подорож, ми вирішили підгузки з собою не брати, а купити їх в селі після приїзду. Вибір був невеликий - погані або дуже погані. Пітник довелося лікувати два тижні (притому, що солона вода сприяє загоєнню). Дитячого харчування в магазині ми взагалі не зустрічали (я маю на увазі всякі соки і пюрешкі).

Може здатися, що наше хобі - вишукувати всякі дрібні недоліки і всю відпустку лаятися з менеджером, але це зовсім не так. Коли їдеш у відпустку з дитиною, то помічаються будь-які дрібниці типу кахельну підлогу (в результаті у дитини почався дикий нежить) або несправна дверцята шафи (Даша постійно намагалася пристукнути себе цій дверцятами). А потім, коли, наприклад, ночуєш в машині бо не знайшли вчасно готель, - це прикол (звичайно, якщо при цьому з вами немає маленьких дітей), та ще й безкоштовний. А коли за власні не малі гроші отримуєш приблизно аналогічний сервіс - зовсім не весело.

Природно, після повернення в Москву, ми вирушили в турагентство "Іскра" до пана Дубинському, розповіли йому наші враження і зажадали компенсації за зіпсовану відпустку. Він щедро віддав нам 30 доларів (різниця в ціні готелів) і сказав, що за рештою нам потрібно звертатися в "Пегас" (хоча договір ми підписували з "Іскрою" і про "Пегас" там немає ні слова). Коли я його запитала, навіщо ж він так нахабно мені брехав (про відмінну ліжечко, наявність спортзалу та інші "зручності"), він сказав, що нічого такого мені говорити не міг, тому що він про ліжечках і ін нічого не знає, і чесно подивився мені в очі :(.

У підсумку він сказав, щоб ми написали заяву, і поводилися з ним куди хочемо: ((малося на увазі в "Пегас" або в "Іскру"). А ми вирішили, що і так собі нервів досить попсували і більше бачити цих ... не хочемо (тут і матом лаятися почнеш). Ось.

Так що не майте справи з фірмою "Іскра" (на Каланчевская вулиці) , туроператором "Пегас" з Туреччини і "Cesars Beek Cub" у Белеку. А краще приїздіть на місце і платите готівкою (в майбутньому ми збираємося відпочивати тільки так, по можливості).

Артем, Світла, Даша, Sveta_mi@hotmail.com. Якщо є питання, з задоволенням відповімо, пишіть.