Туреччина-Анталія-Rose Beach (травень).

Почнемо з того, що поїхали ми в Анталію несподівано, по гарячих путівках. У мене не було закордонного паспорта і я, покопавшись у старому комоді, знайшла паспорт на дівоче прізвище. А від того, що їхала я як наречена, (будучи 3 роки замужем), та й по "фальшивому" паспорту, наша поїздка вже заздалегідь обіцяла бути з пригодами:)

Про літак вам розповідати нічого, пролетіли через хмари , помахали рідній столиці і "Привіт, Туреччина!"

Температура за бортом 30 градусів. Хороший сезон (кінець травня), а в серпні у них буває 50-60 градусів в тіні!

Готель "ROSE BEACH" відразу закував нас своїми браслетики, вселяючи туристам, що ця міра необхідна для того, щоб не переплутати нас (туристів, які харчувалися безкоштовно, скільки, хотіли) з тими, хто приходив зліва і харчувався за гроші.

Перше, що мій чоловік побачив, визираючи у віконце номера - це величезне волохате пузо мужика, який жив навпроти! Вікна виходили в маленький коридорчик і зустрічалися з вікнами сусідів. Ми трохи засмутилися, і вирішили не залишатися в готелі споглядати вигляд з вікна, а відразу пішли на морі (благо вона перебуває біля готелю і з бару можна відразу вийти на пляж).

Ми були схожі на північних білих тюленів серед засмаглих спинок і плічок вже давно відпочиваючих. Пиво, вино, горілку, коньяк, соки, фанту і т.д. можна було пити абсолютно безкоштовно, тому скоро наш настрій незабаром покращився.

Практично у всіх готелях Анталії туристам пропонується "шведський стіл". У нашому готелі їжа була досить гостра і оцтова, тому я пораділа, що ми не взяли дітей. Зате для дорослих було все дуже смачно і багато.

Кемер - або, по-турецьки, "ремінь" - місто, що знаходився недалеко від нашого готелю і ми туди часто навідувалися. Місцеві жителі просто хапають вас за руку і тягнуть у свій магазин. Всі говорять тобі "Добрий вічір" по-російськи і рекламують свій товар. Спочатку мене дуже дратувало, тому що поки всім відповіси "no-no-no" пройде дуже багато часу, поки дійдеш до кінця вулиці, але потім звикли.

У Туреччині можна і навіть ТРЕБА торгуватися. На ринку, ми поглянули на шкіряні штанці (початкова ціна яких була 150 $). Продавець танцював навколо мене, поки я мірила їх, а чоловік заценівал результати. Знаєте, за скільки ми їх купили? 75 $!

Аквапарк

Вхід на одну людину - 9 $. А якщо вважати, що там проводиш весь день, то ще й на обід витратитися на людину приблизно 4 $.

Аквапарк в Анталії вважається майже таким же, як в Іспанії. Він великий, жаркий і водянистий.

Моя перша гірка. Сідаю з жахом дивлячись вниз, рука турецького службовця укладає мене, тому що сидіти, виявляється, не можна. Лягаю, думаючи, що якщо я загину, моєму чоловікові страхова компанія повинна виплатити кругленьку суму ... Лечу по воді з швидкістю скаженого морського вугра. Нічого не бачу, влітаю в басейн. Виринаючи, бачу радісні обличчя роззяв і моєму чоловіка показує щось і пливе до мене. Виявилося, що виринула я без верхньої частини купальника. Після цього я перевдягла купальник на злитий і більше з цієї гірці не каталася :).

Там ми злітали з гірок величезної висоти, на яких навіть кричати не виходить, тому що вода в рот забризкується.

Там ми в надувний човнику, тримаючись за ноги один дружки, летіли по водяній доріжці, перевертаючись вниз головою. Там ми посиділи у водяному барі, де можна не вилазячи з води потягувати сік і сидіти за стійкою. Там ми уперше поцілувався .... під водою:). І дитяче містечко там є, де по маленьких горочку і драбинок стрибають малюки.

У Аквапарку ми сильно засмагли, так як цілий день були серед води і сонця, і пригоріли, так як забували мазати кремом. Так що заплановані на наступний день турецькі лазні з масажем нам довелося скасувати: (. Наступного дня ми тільки охали, здригалися й попискували, перевертаючись на пляжі.

Пригоди

Туреччина країна, хоч і славиться туризмом, але наповнення дикими турками (так не обідяться на мене турки "домашні ").

Одного разу пізно, коли ми добре оцінили безкоштовні вина нашого готелю , нам захотілося йти купатися. Ми відійшли від готелю і вийшли на порожній пляж.

Чулася музика дискотеки, що доноситься з готелю, море сяяло вогнями світломузики. Ми вирішили покупатися Голишев. Навколо нікого не було і нам було дуже здорово плавати в темних водах Середземного моря. Раптом, обернувшись у бік берега, ми помітили, що наш одяг "йде"! Турок притискав до себе нашу одяг (всю, аж до моїх еластичних гольфики) і відступав назад, де в темряві його очікували два товариші. Ми з чоловіком намагаємося щось пояснити, причому я це роблю на повний голос. Через кілька секунд ми розуміємо, що нічого не розуміємо, тобто вони не розуміють російську, а ми - турецький. Турок тицяє на мене і каже що -те, з чого я зрозуміла тільки слово "мадам". Чи то вони збиралися проміняти наш одяг (у якій, до речі були майже всі наші гроші і стільниковий) на мене, то ще щось. Але я збиралася оборонятися. Сили у мене не багато, але кусаюсь я добре:) Тут чоловік мені каже, щоб я йшла в готель і просила допомоги.

М-да ... Я пішла, звичайно, по дорозі обдумуючи, як я буду пояснювати сек'юріті, який теж не знає російську всю ситуацію, та ще й у такому вигляді! А як я буду проходити повз всієї дискотеки? Сподіваюся, що охоронець де-небудь біля пляжу. Тут мене і зловив мій чоловік. Він сказав, що як тільки турки побачили, що я підходжу до готелю, вони кинули одяг і змилися. Пригода закінчилося добре, і ми з тріумфом проходили через дискотеку і бар в одягненому вигляді. "Всі ці люди могли б бути мимовільними глядачами ..."- думала я про себе:) З цього часу ми стали обережнішими.

Потім ми їздили в Кекова, затоплене місто зберігся до наших всермен з VI століття до нашої ери! Там ми навіть пірнали і шукали шматочки амфор, але їх заборонено вивозити. Бачили ще місто мертвих (де з скелі висічені гробниці). Були в старовинному грецькому театрі. Але фотографії ще не надрукували, тому про це я розповім потім, якщо буде час і ви захочете почути:)

Ольга Сутемьева (Оса), oldesign@online.ru.