Подорожні нотатки, або автоподорож по Європі (частина 3).

Часть1 Частина 2 День 11. Carcassone

Сьогодні їдемо в Каркассон. Напередодні я зателефонувала в кемпінг (а він мало не єдиний в цьому місті) і мені порадили, що приїхати краще всього близько 12 дня. Дорога пройшла без несподіванок. По дорозі зупинилися на дорожній парковці перекусити. Паркування була чудова - фонтан, дуже прикольний душ. Ми як самі ділові розставили наш столик зі стільцями (чомусь на цій парковці не було столів) та повноцінно поснідали.

Оселилися без пригод, на ресепшені зібрали купу рекламок, і одна з них завела нас на страусину ферму . Це було щось! Наша дівчинка пищала від захвату, та й нам було цікаво - страуси всіх сортів і розмірів, маленькі козенята, ручний порося Ньютон. Тільки вхід дорогуватий - 35 франків на дорослого і 25 на дитину.

На виході з ферми зайшли в їх сувенірний магазин і купили іграшкового страусенятові для Марусі, страусине яйце і копчену ковбасу зі страусиного м'яса. Яйце розбилося вже години через 2. У мене було відчуття, що ми його розіб'ємо, не довіз до Москви, але не думала, що ТАК скоро :).

Потім пішли гуляти в місцевий замок. Замок - чеснота. Втім, усередині - нічого особливого, всі замки і фортеці чимось схожі. Але зовні - просто як лицарський замок у казці!

Увечері погуляли по центру Каркассона. Дуже симпатичний містечко (як і всі тут), але було дуже порожньо і все закрито. Схоже, у Франції сьогодні (15 серпня) національне свято - були закриті абсолютно всі магазини і на дверях багатьох було щось по-французьки про 15 серпня.

День 12. Андорра

Встали не особливо рано - збираємося в Андорру, а в неї недалеко - менше 200 км. Ех, знали б ми, як ми про це пошкодуємо: (. Практично вся друга половина дороги - гірська, але це квіточки у порівнянні з дорогою між Іспанією і Францією, на яку ми потрапили на самому початку нашої подорожі. Смуги широкі, дорога гарна. Одне суцільне задоволення!

По дорозі зупинилися перекусити в Макдональдсі. Такого Макдональдса я ще не бачила. У ньому не було ні одного бутерброда - ні габмургера, ні чізбургера, ні навіть Біг-Мака! Ви можете собі уявити Макдональьдс без Біг-Мака? Я - ні. Поїли картоплі і поїхали далі, насолоджуючись життям і дорогою. Насолода закінчилося в кілометрах 50 від Андорри. Почалася величезна пробка, яка тривала до самої Андорри, в якій ми простояли більше 3-х годин! Це було жахливо. Погода огидна (дощ), шлях нудний. Приїхали до Андорри вже в другій половині дня. Досить швидко знайшли кемпінг, який пригледіли в довіднику. Він знаходився в кілометрах 10 від столиці країни. Перебував у приголомшливо красивому місці - Xixerella. У двох метрах від намету протікала симпатична гірська річка.

Поставили намет і вирішили собі підняти настрій місцевим термальним басейном Caldea. Вхід туди коштує неміряно - 3 500 песет, але ми вирішили, що заслужили таке баловство. Поставили машину на підземну парковку, і пішли купувати квитки. сеньйора не ресепшне окинула поглядом нашу дитину, і грізно запитала про вік. Почувши, що дітю 4 роки вона радісно тицьнула нас носом у брошурку, в якій чітко було написано, що вхід з дітьми до 5 річного віку з міркувань безпеки заборонений. Дівчинка у мене велика, і в нас майнула шалена думка: на наступний день прийти і збрехати, що їй 5 років. Але в буклетик було попередження, що в разі сумнівів у нас можуть зажадати паспорт, а ризикувати такими сумами (у мене немає впевненості, що квитки приймають тому) не хотілося.

Загалом, вечір був остаточно зіпсований. Мабуть, це було саме неприємне враження про наш відпочинок.

Шалено сподобалася сама країна. Приголомшливі гори , шалений красива природа - кам'яні будиночки виглядають просто чудово. Тому швидко було прийнято одностайне рішення залишитися тут ще на один день.

День 13. Андорра

Спочатку покаталися на машинці по навколишніх горах, гірках і горочку, пофотографувати на тлі гірської річки, що протікає прямо в нашому кемпінгу.

Потім, пам'ятаючи про те, що Андорра - офшорна зона, вирішили зайнятися шопінгом. На кордоні з Іспанією є величезний комерційний центр. Чого там тільки немає, і дійсно за смішними цінами. У місті повно фото-і відеотехніки. Перше враження - все шалено дешево, ми там навіть карту пам'яті для нашого нового фотоапарата купили. Але потім, приїхавши до Москви, виявили, що стоїть вона у нас на 20 доларів дешевше (правда, якщо добре пошукати). Також порівняли ціни на іншу техніку. Висновок такий - якщо не купувати в московських дорогих магазинах типу "Техносила", а трохи краще пошукати в Інтернеті (наприклад на www.newman.ru), то у нас можна знайти дешевше, і набагато .

На відміну від Канн, який для мене став містом світлофорів, Андорра є містом регулювальників. Практично всі світлофори відключені і на кожному перехресті (а їх там багато) коштує регулювальник і регулює. Ми вирішили, що таким чином у них вирішується проблема безробіття.

День 14. Іспанія

Сьогодні у нас останній день відпустки.

Пам'ятаючи про пробку з Франції, ми встали о 4 ранку і в 5 вже були на колесах. Доїхали дуже швидко, у 8 вже були в Барселоні. Проїхали ще кілометрів 50 вздовж берега і загальмували у маленькому містечку Sitges. Ми вирішили провести весь цей день на море - треба компенсувати дочки наш вчорашній шоппінг. Пляж був дуже чистий - було видно смуги від збиральної техніки. Народу мало (годин на 9 ранку). Пляж - дрібний пісок, у Франції ми такий зустрічали тільки в Агді. І дуже-дуже тепле море - у Франції воно холодніше. А тут можна було цілий день з води не вилазити, що з успіхом і робила Маруся. Години до 11 підвалив купа народу, і на пляжі в буквальному сенсі стало ніде ступити. Аналогічно в море. валятися на пляжі до 4 годин, потім пообідали і погуляли, а потім поїхали в бік аеропорту. Потрібно було упакувати речі, здати машину. Так як ми не знали заздалегідь, скільки часу займе здача машини, вирішили приїхати заздалегідь. Хм, знала б я! Я підійшла до стійки check-in point, у мене забрали ключі і вуаля! Я - а платити? А вони - а типу, вже (коли я забирала машину, вони попросили у мене карту і мабуть або заблокували потрібну суму, або просто переписали дані моєї картки, щоб потім їй скористатися). Я - а машину перевірити? Вони - та ви не турбуйтеся, ми її потім перевіримо. Загалом, процедура зайняла хвилини 2, не рахуючи того, що я хвилин 10 катувала співробітника Avis, скільки ж з моєї картки було чи буде списано, оскільки в їх папірцях чорт ногу зломить (а крім базоваого тарифу, який був розрахований при бронюванні, до нас додавалося дитяче крісло , аеропортівських зборів, і оплата за другого водія).

Як і слід було очікувати, наш літак запізнився і замість 22:30 ми вилетіли до 1 ночі. Яке щастя, що таксі замовили на www.go-to. ru, у них зустріч коштує 25 доларів, не залежно від того, наскільки запізнився літак (решта брали плату за кожну годину очікування). Тут все пройшло без несподіванок, нас зустріли і ми благополучно добралися до дому.

Висновок

Такого задоволення від відпочинку ми не отримували вже давно. ІМХО, подібний відпочинок за враженнями перевершує будь-який відпочинок навіть у самому крутому готелі. Франція сподобалася більше, ніж Іспанія. Хоча в деякі місця мені б дуже хотілося повернутися, а деякі (наприклад, Ніцца або Канни ) - досить подивитися 1 раз. З місць на березі, мабуть, найбільше Agde, з не прибережних - Salon de Province. Лазурний берег - так собі, тільки якщо з'їздити "відмітитися". Найбільше сподобалася провінція Лангедок.

Андорра справила незвичайне враження. Я навіть не очікувала, що це така гарна країна.

З приводу способу нашого проживання. Кемпінги мають свої плюси і свої мінуси. Плюси - ти весь час на природі, у відпочинку є якийсь шарм. До того ж, якщо в кемпінг ще можна впіймати, приїхавши рано вранці, то з готелями такий фокус точно не пройде. Якщо і бронювати відпочинок в декількох місцях, то це потрібно робити заздалегідь, з Росії. А в цьому випадку пропадає найголовніша принада - наша незалежність і свобода пересувань, здатність змінювати наші плани.

Але мінуси звичайно теж є. По-перше, нам нікуди було вдень прийти. Тобто ми приходили до намету, сиділи за столом. Але іноді хотілося повалятися на дивані, наприклад:). У наметі вдень повалятися було важко через спеку. Ну і звукоізоляція, точніше - повна її відсутність. Якщо сусід вночі чхне, то його дуже добре чутно:). Але, ІМХО, плюси НАБАГАТО сильніше переважають всі мінуси. А ціна? За найкрутіші кемпінги ми платили не більше 30 доларів за ТРЬОХ! Ну, де ще таке житло можна знайти, та ще й на Блакитному березі?

Отже, все ми витратили близько 3400 доларів. Наші витрати можна поділити на 2 основні частини - супутні витрати (сюди входили ті покупки, які нам необхідно було зробити, наприклад, покупка намети) - на це ми витратили близько 500 доларів. Власне відпустку - відповідно близько 3000.

На що ж пішли гроші:

• Левову частку з'їли візи та авіаквитки - за трьох ми заплатили 910 дол.
  • На машину пішло 750 дол, з яких власне оренда коштувала 410, бензин 200, платні дороги - 90, платні парковки - 50.
  • На харчування пішло 640 дол, з урахуванням того, що протягом дня ми харчувалися самостійно, купуючи продукти в супермаркеті, а ввечері ходили куди-небудь вечеряти (у 80% випадках). Витрати розподілилися 240 і 400 відповідно
  • Витрати на проживання склали 250 дол, включаючи платну прання в пральній машині.
  • Всякі" дурості "типу пива на пляжі і морозива - 110 дол
  • развлекаловки, левову частку яких склали дитячі каруселі, а також прогулянки на кораблику і т. п. - 70 дол
  • Таксі до/з аеропорту в Москві - 40 дол
  • Телефонні розмови - 30 дол

Разом: Усього ми проїхали 2682 км, змінили 7 кемпінгів, відвідали 4 країни і 21 місто :).

Ольга Ландау, olga@privivki.ru .