Таємнича Туреччина.

Ми відпочивали в Туреччині - Кемер - Клуб Саліма, район Белдібі.

Вирішили поїхати відпочити абсолютно спонтанно, тому путівки були майже палаючими, тому що рішення було прийнято 27 квітня, а 30-го вранці ми вже вилітали. Звичайно, чартери так просто не відлітають, так що наш виліт був затриманий на 1,5 години.

Прилетіли, сіли ... Стюардеса оголошує, що за бортом 19 (!) Градусів. Я в легкому шоці, в Москві тепліше:)), але коли ми вийшли з аеропорту, попередньо відстоявши довгу чергу паспортного контролю, виявилося, що все не так погано, а, навпаки, дуже тепло:)), в аеропорту було влаштовано шоу, всім виходять давали шампанське ... напевно, у них був якийсь свято ... :)) Нас зустріли і розвезли по готелях.

Наш готель був 45 км то аеропорту, клубного типу ... Дуже зелений, чудове повітря ... Мені сподобалося перше враження.

Невеликий номер, але цілком симпатичний, хоча для мене було темнувато. Годували дуже добре, і я ні в чому собі не відмовляла, тому що хотіла поправитись:)), "все включено", крім іноземних спиртних напоїв. Єдина особливість, що при вживанні будь-якого напою нам виписували рахунок, на ті картки, які нам роздали, і, часом, було важко визначити, за що тобі, в кінцевому рахунку, пред'являть рахунок ... Вина я дуже багато випила, не менше 1 літра в день, тому що місцеве вино досить приємне на смак, тому в ньому я себе не обмежувала.

Сервіс в готелі був досить гарним, набагато краще, ніж у тому ж Єгипті. Анімаційна група була дуже сильна, запалювали вони цілий день! все дуже прикольні і чарівні! Протягом дня вони займалися і аеробікою, і степом, і аквааеробікою, були й обов'язкові колективні ігри в басейні, повітряне рушницю, метання дротиків, пляжний волейбол ... У всьому взяти участь просто не встигаєш:)) А ввечері - Шоу-тайм! І чого вони там тільки не показували, так здорово!! Навіть всі хлопчики-аніматори переодягалися в дівчаток ... Ось такий трансвестит-шоу було:)) Ведучий аніматор був з Марокко (негр чи метис), такий класний! Ех, не встигла я з ним сфоткаться, тому що у нього останні два дні нашого відпочинку було day-off ...

Район Туреччини - Кемер мені сподобався - гарна природа, гори-сопки ... Одну гору ми підкорили, тому що сонечка після обіду не було, то мені прийшла геніальна думка, як то - треба сходити в гори, подивитися природу і все навколо з висоти ... У процесі прогулянки ми вийшли до садів лимона і апельсинів:)), потім піднялися вище ... Краса ... Зробили фотки, правда, не видно, що на задньому плані море, але ...

Що мене ще дуже бентежило, так це те, що я була не одна, а з одним. З одного боку - дуже добре, а з іншого, я була зв'язана по руках і ногах, але на дещо я його все-таки сподвигла, хоча якщо б я була одна, я б більше погуляла, а одну мене не відпускали. Дуже відрізняється і те, як себе ведуть сторонні чоловіки, коли ти відпочиваєш одна і - коли з одним. Було забавно, що я така пухнаста і поступлива, зовсім не норовиста:)), але, як виявилося, я така. Дуже цікаво було перекласти більшу частину відповідальності на чоловічі плечі, хоча я все контролювала, але ж у нього мало залишитися враження, що він усім заправляє:)). Заради мене вигравали змагання і мені приносили трофеї:))) у вигляді коктейлю, який лунав всім виграють:)). Загалом, мир і злагоду панували між нами:)) - все, що б я не побажала, виконувалося, правда, я не дуже розпещена, тому напевно мої скромні примхи і капризи швидко реалізовувалися в життя :)).

Засмага інший, ніж у Єгипті, більше схожий на Чорноморський :))

Крім усього цього чудового, ми не відмовляли собі в екскурсіях. Де ми були:

Раффтінг - ми рано вранці виїхали не багато в гори, щоб спуститися по гірській річці. Нас переодягнули в гідрокостюми і розділили на команди, хоча ми хотіли сплавлятися удвох (так екстримальний, та й шанси перекинутися були більше), але нам не дозволили, тому що рівень води дуже піднявся, і вони дуже боялися, що може щось статися ... Нам у човен дісталися дві істерички, які постійно всім були незадоволені (вони сиділи посередині і не гребли) і постійно лаялися, якщо ми проходили пороги (вода на них потрапляла!) Або бризкали веслами інші човни при атаці :))). Після першого порогу ми зупинилися пообідати, це затягнулося не менше 1-1,5 години, наш інструктор надрінькался вина і все, на що його вистачало потім, так це кричати "гребемо" і "не гребемо", і "швидше" по-турецьки , ні на якій іншій мові він більше не говорив. Було дуже здорово! Пограли веслами на іншій зупинці:)), потім доганяли німців на двох човнах і атакували їх під верески і писки.

Мені сподобалося, хоча я чекала більшого екстриму. Погано те, що нашу камеру, на яку знімали сплав, втопили, тому ми залишилися без фільму :(((. Обіцяли нам сплав 15 км, але я думаю добре, якщо 10 км було ... :))

Подорож на яхті до Фазеліс (древній порт, заснований колоністами з о. Родос). Нас привезли на "яхту", але вона, швидше, була схожа на корабель, така велика! Там я познайомилася з двома дівчатами з Москви, добре провели час! Танці на палубі, обід, плавання в морі ... Нас привезли на Фазеліс, де ми подивилися руїни старого міста (завдяки мені, ми це зробили безкоштовно, а так народ платив по 10 млн . лір = 8 $, а огляд цього не коштував) ... Нічого такого особливого, крім гарної лагуни, де ми теж купувалися, потім нас відвезли до трьох острівців, де ми просто поплавали навколо яхти, а деякі допливли до острова, ті, у кого була маска, могли подивитися підводний світ, але він не настільки багатий, як у Червоному морі. Зазначу відразу, що вода була досить прохолодною і ще не прогрілася, багато не поплавати (замерзаєш), тому до островів я не відправилася, боялася, що зведе ноги. В цілому мені сподобалося, але мені взагалі в будь-якій країні подобається кататися на яхті.

Памуккале і ін р. Хіераполіс. Оскільки у нас відпочинок був тільки на тиждень, то ми не могли дозволити собі поїхати на екскурсію на 2 дні, але вже дуже хотілося. І ми вирішили зняти машину і вдвох відправитися досліджувати Туреччину в цьому напрямку. Кінцевий пункт призначення було м. Денізлі, а звідти - Паммукале. Взяли напрокат машину і поїхали. Я була штурманом по карті:)). Завдяки тому, що в Туреччині знаки якось дивно встановлені, що ми зробили коло, але потім зорієнтувалися і вибрали потрібний напрямок ...

Простори-простори, дорога була з серпантином. Мені теж захотілося зробити внесок, і мені дали вести машину, так що 0,5 шляху я сама її вела, мене тільки періодично доводилося пригальмовувати, тому що я дуже розганялася.

По дорозі мого водіння, я побачила, що щось вже закінчує переходити дорогу, ця була черепаха, але поки я пригальмовувала, ми далеко виїхали з-за трактори, довелося повертатися. Довго шукали - НІ черепахи! Ніколи не думала, що вони так швидко бігають:)), але, в кінцевому підсумку, я її знайшла по звуку: вона сховалася під колючий кущ і видала себе ледве чутним хрускотом, ми з нею сфотографувалися, і поклали на місце.

Перед самим Памуккале нам знову довелося рятувати черепаху, тому що вона виявилася прямо на дорозі:))) Доїхали до місця ми десь за 3 години. Чудове видовище! Така біла гора з озерами-чашами дуже дивної форми, від білизни в очах рябить! Oчень красиво. Джерело дуже теплий і ми просто сиділи і дивилися на це незвичайне творіння природи. Подивилися все, що можна було подивитися, купувалися і у водоймах Памуккале, і мінеральному джерелі-басейні Клеопатра, де нам обіцяли, що ми помолодеем на 10 років:)). Побачили найбільший Колізей Туреччини. У зв'язку з тим, що я людина досить активний і мені завжди хочеться якогось екстриму і підкорення вершин, то я, звичайно, піднялася вище і в Колізеї, хоча потім трохи було страшно звідти спускатися :)).

Вже потім, коли я нишком хотіла підкорити іншу вершину і зайнятися скелелазінням, що було не дуже зручно в моєму вбранні, мене вже контролювали, тому що пообіцяли мамі доставити мене в цілості й схоронності. Довго не виходило, але потім я підкорила і цю вершину! :)) Приголомшливо! І вже пізно ввечері, коли ми поверталися з цього серпантину додому, я дрімала, а машину вели :))

залишився один день ми засмагали і брали участі в іграх. Пограли в теніс. Це, звичайно, сильно сказано, просто мене не багато вчили, як робити подання та відбивати. З повітряного рушниці постріляла, з 48 вибила 47 (4 постріли), навіть сама не чекала. А потім від напруги у мене стали руки трястися :)))

У результаті - я ніколи не думала, що в Туреччині можна так добре відпочити! Так, у нас був один басейн і майже ніяка гірка, але цього мені було не треба, море, звичайно, було ще холодне, але для мене все було дуже здорово! Ця була чудова тиждень! Єдине, що я нічого собі не купила з того, що хотіла, тому що в місто мене не пускали одну, а робити покупки, коли над душею стоїть чоловік, мені не дуже подобається, але мамі я купила чудовий подарунок :))).

Ірина (LaiLa), irika-cat @ yandex . ru.