Вentour для дур.

Дочка вже навчилася ходити у свої неповні 9 місяців, і ми все-таки ризикнули запланувати довгоочікувану поїздку до моря на другу половину вересня. І там, в Туреччині, вже не так спекотно, і тут в Москві не так холодно. Підбирати можливі варіанти поїздки почали ще влітку. Довго вибирали готель, місце біля моря, тим більше що збиралися їхати з маленькою дитиною. При зверненні в різні турагентства нам говорилася одна і та ж фраза, ну з маленькими відступами, можливо: мовляв, хлопці, що ви так заздалегідь турбуєтеся? Люди ось напередодні купують путівки і їдуть. А у вас ще місяць попереду. Ми заспокоїлися. Запаслися терпінням. Можливо, і не дарма. Тому що на початку вересня Сонька не на жарт захворіла, і вся поїздка перебувала під великим питанням. Було б дуже шкода втрачати гроші. Як нам було рекомендовано компетентними людьми від туристського бізнесу, днів за десять до терміну "Ч" ми пішли купувати путівки. І виявилося, що "рік абсолютно нетиповий і все зайнято. Немає ні вільних готелів, ні місць в літаках". Це стосується всієї Туреччини. Трохи засмутилися.

Зрозуміло, ми вже не претендували на готель, підібраний нами з красивого каталогу, важливо було виїхати куди-небудь, лише б море, сонце і пальми. І ще дитячий сервіс. На наше предот'ездное щастя, відома фірма "Bentour international" з радістю погодилася відправити нас відпочивати. Правда, виявилося дорожчим, ніж ми припускали, але навіть за п'ять днів до від'їзду путівка не вважалася "гарячою". Та й добре. Трохи насторожувало те, що підтвердження на бронювання готелю прийшло буквально за добу до відльоту, але чемоданний настрій вже нічого не могло зіпсувати. Нам було видано комплект відповідних документом, включаючи ваучер на проживання, авіаквитки на трьох пасажирів (у дочки був тільки посадковий талон з позначкою INFANT - але він був!) І медичну страховку. Договір ми прочитали і залишили вдома. Певний досвід зарубіжних поїздок в нас був, тому ми без очікування будь-яких каверз вирушили відпочивати.

Перше розчарування спіткало нас при посадці в літак. Незважаючи на те, що було заздалегідь відомо, що з нами летить 11-місячна дитина і що дівчина, що розподіляє місця у салоні літака досконало володіє російською мовою, з'ясувалося, що сидіти ми повинні в різних місцях. Спасибі, хоч в одному ряду, а пара проходів - не відстань. Незрозуміло, правда, як повинні були відчувати себе пасажири, на колінах у яких розмістили колиску для Соні. На щастя, вони виявилися людьми цілком кмітливими та інтелігентними й помінялися з нами місцями, хоча теж були з дитиною, правда, постарше нашої Соні на пару років.

Анталія нас зустріла помірної спекою і милою дівчиною на ім'я Ілона з явно російським походженням. На парковці стояла ціла армія автобусів та мінівенів з емблемою Bentour. Ми завантажилися в той, який слід до готелю "Бельпінар", що в селищі Бельдібі, недалеко від Кемера, в якому ми і збиралися відпочити. Всього в цей готель їхало чоловік 15, включаючи ще одну пару з дитиною років п'яти і кількох пенсіонерів. Всю дорогу Ілона забавно розповідала про тамтешні пам'ятки, доречно жартувала і обіцяла незабутній відпустку. Повідомила також, що назавтра буде чекати нас у холі готелю для подальшої інформації о 10 годині ранку. Тим часом ми під'їхали до готелю.

Я про себе подумала, що містечко дуже миле, а до шосе між готелем і пляжем, яке в проспекті іменувалося "дорогою", можна звикнути. Ми шумно вивантажилися з автобуса і зібралися вже було рухатися на reception, проте багажне відділення автобуса було підозріло закрито, а ще більш підозріло виглядала мила дівчина на ім'я Наташа, яка крізь гул приїжджих голосів намагалася донести до наших вух, що в готелі виникли тимчасові труднощі і три дні ми будемо жити в іншому місці. Але нам все компенсують. Можна буде сходити один раз безкоштовно в турецьку лазню і безкоштовно ж з'їздити на екскурсію. А на пляж і поїсти в "Бельпінар" нас буде возити машина; всього якихось пару кілометрів - по першому нашу вимогу і стільки разів, скільки душі завгодно. Зате там так тихо! Гори! Моря навіть не видно. І людей теж. Люди довго "в'їжджали" у сказане. Ілона якось відразу посмутніла, а Наташа на всі питання наївно надувала губки і лепетала щось незрозуміле.

Зрозуміло було, що назрівав скандал і що нас якимось чином обдурили. Складно зрозуміти, яким. Соня, як на зло, почала вередувати і вимагати їжі і відпочинку, тому, покричати трохи разом з усіма, ми відправилися "просто подивитися готель в горах і якщо вас не влаштує цей 2-зіркових пансіонат подумаємо над іншими варіантами". Нас, звичайно, готель не влаштував, але вибору не було. Тим більше, що чемний менеджер готелю "Бельпінар", імені якого ми так і не дізналися, наобіцяв нам СТІЛЬКИ всього компенсаційного ... На підтвердження своїх слів нам була негайно доставлена ??дитяче ліжечко і обіцяні до вечора розписки в тому, що ми живемо в цьому готелі тільки три дні. І про лазню: ходіть до неї скільки хочете. І все безкоштовно. Обрадувало і наявність кількох відпочиваючих цього готельчику під назвою "TRAUM", виглядають цілком по-російськи. Виявилося при подальшому допиті, що ці люди теж приїхали-то в "Бельпінар", але місць у ньому немає вже три дні.

Як виявилося, проблеми з місцями тут вже пару місяців, звідси питання номер 1: чому ж така солідна фірма Bentour дозволяє собі продавати путівки в явно зайняте місце? Якщо місць немає дня три, то напередодні нашого приїзду не могло бути підтвердження на броню. Виходить так: беремо всі гроші, які пропонують, а там розберемося? Ближче до вечора ми трохи оговталися, тим більше, що з кухні потягнуло смаженим баранчиком.

До речі, однією з умов було те, що їсти ми можемо і в цьому готелі, якщо того забажаємо. Ми побажали. Але варто було мені занести ложку над мискою з апетитним салатом, як підійшов приємного виду турків і жестами почав щось пояснювати і кудись нас звати. Жести супроводжувалися вигуками "бельпінар-бельпінар" і ми здогадалися, що годуватися треба їхати в інше місце.

Нас чекала машина, в якій сиділи дві дівчини з Тольятті, яким теж не дісталося місця в "Бельпінаре". Треба сказати, що всі жертви перенаселення купували путівки у різних туроператорів, тому нечесно поступив не тільки Bentour. Це до слова. Вечеря нам практично не дістався, з наступного досвіду ми усвідомили, що всі їстівні пропозиції поглинаються відпочиваючими за перші три хвилини після відкриття ресторану. Хто не хоче товпитися в чергах (!) І битися за ласі шматочки, той приходить пізніше і задовольняється травним меню. Дуже корисно для дотримуються дієти і вегетаріанців.

Ми спочатку думали, що в готелі просто погано годують, потім з'ясували, що ми погано дотримуємося розпорядок дня. Єдине, чого зрозуміти ми так і не змогли, з чого і виникає питання номер 2: чому "Bentour" запропонував нам їхати саме в цей готель (були й інші скромні варіанти) знаючи, що ми їдемо з дитиною, хоча умов для перебування в готелі дітей немає ніяких. Навіть млява дитяча дискотека, на яку ніхто не ходив, не компенсує того, що немає ні дитячих стільців у їдальні (щось не виходить назвати це рестораном), ні місць для ігор, ні басейну (той, що називався дитячим, по-перше , постійно був у тіні, звідси дуже холодна вода, по-друге, в днищі його били джакузіподобние фонтанчики, по-третє, він знаходився на висоті півтора метра від основного басейну без видимих ??способів попадання в нього, зате з барвистим обрамленням з необроблених скельних порід .

Дуже гарний), а що саме головне, їжі для дітей там теж не було. Слава турецьким макаронів! Якщо б їх не варили в неймовірній кількості, у дочки, як і в інших численних маленьких постояльців траплялися б регулярні голодні непритомності.

Оцінивши кухню, ми пішли на звук роздратованих голосів. Це в холі влаштувала страйк наша група, яку впродовж 4-х годин так нікуди і не розмістили. Ми порадили їм їхати в нашу готелі, мовляв, хоч помитися і відпочити, ранок вечора мудріший, але вони стояли на смерть. Один хлопець був уже буквально побитий у рівній сутичці (простіше кажучи - бійці) з кимось з персоналу. Усмішливий менеджер без назви, як навмисне, голосно викрикнув моє ім'я, простягнув наші паспорти. І він виголосив на пристойному англійському (шепелявив, але зрозуміти можна): "I'll try to help you. Trust me, please".

Ну, довіряй, але перевіряй, і я попросила води. Просто питної води для приготування їжі дитині (дещо ми зрозуміли прихопити з будинку). Залишилося тільки розвести окропом. Завбачливо взяли і кип'ятильник, хоча чоловік і вважав цей жест родом з печерного віку. Менеджер демонстративно простягнув якомусь хлопчина грошенят їх, хлопчина повернувся з двома балонами води.

Для повного свята не вистачало Інтернету. Ну, лист про допомогу кинути в турагентство і родичам пару привітів. Менеджер знизав плечима і шкодував довго, що Інтернет-кафе тут не водяться, потім раптом згадав щось і через мить нам усміхався менеджер номер 2, блікуя дорогими окулярами. На гарною англійською пояснив, що телефонна лінія зараз дуже поганий, але завтра з ранку прошу до нього в кабінет і буде Інтернет, скільки влізе.

Ми повірили і пішли. Поїхали, вірніше. Зовсім забули, що усміхнений обіцяв нам розписку. Маючи деякий досвід розборок з турфірмами, ми вирішили не псувати відпочинок і вимагати сатисфакції по приїзду додому. Самі розумієте, для цього потрібні факти. На наступний ранок всі навколо стало блакитним і зеленим, не рахуючи того, що ліжко наша виявилася зламаною і всю ніч доводилося дотримуватися правил техніки безпеки.

Поснідавши, ми попросили таксі. Чемний вечірній дядечко без емоцій нас вислухав і пропав. Чекали ми хвилин 15, потім за нами приїхало авто "з низу". Приїхавши в "Бельпінар", ми з'ясували, що тітоньки, з якими нас розселили в горах, вже зранку отримали ключі від номера в готелі біля моря. Гід підметушився. І ми пішли з нашої Ілоною зустрічатися. Вона трагічно повідомила, що місць, як і раніше немає (тіточок, напевно, в підсобці розмістили), що скандальну групу вночі відвезли аж за 70 кілометрів на Белек на 4 дні в п'ятизірковий готель. От не пощастило!

Далі пішла розмова про екскурсії, ціни на які відрізнялися від пропонованих на вулиці рази в два. Зрозуміло, в більшу сторону. Уточнили щодо розписок. Ілона зробила сумне обличчя і порадила звернутися до Наташі. Наташа в свою чергу переправила нас до менеджера номер 1, який вже з ранку "прийняв" і забув англійська мова іже з ним про наші проблеми. Зрозуміло, Інтернет не те щоб не працював, а просто менеджер номер 2 так і не згадав, що був з ним домовленість, добре, хоч англійська за ніч не забув. І знову почалися рухи тіла типу "I'll try to help you. Trust me, please". Ну, ми не скандальні. Пішли на пляж.

Пізно ввечері, розговорившись з дівчатами з Тольятті, з'ясували, що їх переселяють завтра. Думали, може і нам пощастить. Все-таки з дитиною. До того ж від Соні всі місцеві були в захваті. Хапали її за руки, намагалися тискати і лізли цілуватися. Менеджер номер 1 через Наташу (!) Передав нам, що, на жаль, номерів немає як немає, і ми можемо переїхати в інший готель - 4 зірки і все таке, тільки на один день.

Терпіння катастрофічно закінчувалося . Тим більше, що, загоряючи напередодні біля басейну, миловидна жінка з Кірова зізналася, що вони їдуть великою компанією саме сьогодні вранці. Ну не будемо ж ми тикати носом все управління готелю, мовляв, обманюєте, знаємо, що є номери!

І ще ось у чому була заковика: всі проблеми вирішуються за посередництвом нашого гіда, якого ми з того самого ранку і не бачили більше. А коли її силует миготів де-небудь у холі, чомусь вона зникала при вигляді нашого дружного сімейства. Соромно сказати, у мене істерика почалася, коли нас відфутболили в черговий раз. Я почала, як на радянському ринку, голосити щось на кшталт: поверніть мені гроші, я їду додому до Москви, а з фірмою буду розбиратися через суд. Правда, соромно потім стало. Я тільки вирішила вибачення попросити, як дивлюся, несуть нам ключик заповітний і вручають зі словами: "Your room". На німе запитання, звідки таке диво, зовсім незнайомий, гід зовсім не нашої фірми, що говорить по-російськи турків повідав нам історію, що саме для нас надано якоїсь там резерв якийсь там броні.

Номер виявився дуже навіть пристойний: гарний вигляд з вікна, негаласливим сторона, кондішн та інше. Тому нас не загризла совість, що ми використовуємо чужі резерви, і ми стали в ньому із задоволенням жити. Як ремарка: Інтернет напередодні ми все-таки знайшли. Кілометрів за 3-х вздовж, якщо йти вздовж узбережжя, ми знайшли Інтернет-кафе.

Взагалі кажучи, у них нам все в одному, тому напис на будиночку лаконічно свідчила: change, rent a car, telefone, excursion, internet. Зазвичай замість internet присутній apotheka, а так цілком стандартний набір турецького сервісу. Вантажився Інтернет дуже довго і практично ні з чим не конектиться. Через годину нам вдалося-таки відправити крик про допомогу за адресою, вказаною на офіційному сайті фірми "Bentour international", але відповіді ми не отримали до сих пір. Це, виходить, питання номер 3: навіщо афішувати свій e-mail, якщо вхідну пошту залишають без уваги?

І ще, що стосується будь-яких компенсаційних заходів: нам надали можливість відвідати аж дві безкоштовні екскурсії та регулярно ходити в лазню ( взагалі-то, на лазню нам видали вхідні талони: три штуки на трьох персон. Наша молодша персона заходи проспала, тому ми і її купони витратили). Було, щоправда, одна умова. Для його розголосу навіть Ілона зволила звернути на нас увагу, і менеджер номер 1 згадав англійська мова. Ми в обмін на купу безкоштовних розваг повинні були дати розписку в тому, що ніяких претензій на адресу фірми "Bentour international" іже з нею до керівництва готелю "Бельпінар" ми не маємо і мати не будемо. Звичайно, не будемо. Хоча розписку у нас так ніхто і не зажадав, ми все-таки стримаємо слово, до суду подавати на фірму не будемо, однак, і не обіцяємо, що в колі рідних, близьких і просто випадково опинилися людей будемо рекомендувати подорожувати з вищезгаданої фірмою до вищезазначеного готель.

Десять днів ми насолоджувалися тихим відпочинком біля моря. І кожен день нашому погляду поставала одна і та ж картина: чергову групу істеричних приїжджих Наташа і компанія намагаються умовити "пожити в іншому готелі". Я заради інтересу підслухала, що ж їм пропонують натомість? Ставки росли: за три ночі під чужим дахом людям пропонували: безкоштовно скористатися готельним сейфом. Річ, звичайно, потрібна, але нас вона навряд чи б спокусила. Документи і гроші ми носили з собою, а на Сонькин консерви так ніхто і не зазіхнув:)

Коментар: Особливо засмучує рекламна кампанія поганої компанії "бентур" почалася на московському телебаченні. Ще не одні ми будемо обмануті цієї горе-фірмою.