Стародавній Київ (Частина 2).

Частина 1 можна почитати тут. 9 травня

9.00-сніданок
10.10-виїзд на автобусі в "Музей архітектури і побуту України" Пирогово ".
Екскурсія по території музею.
13.00-Обід в національному українському ресторані" Кулішна "з українським фольклором.
15.00-екскурсія по Андріївському узвозу.
17.30-Відвідування музею Булгакова.
19-00-вільний час.

Вранці встали, поснідали: )) Зустрілися з групою. Сіли в автобус:)) Знову знімки з вікна автіка :))

Пирогово ... Березова каша ... самогонка

Приїхали ми до музею архітектури і побуту України "Пирогово". Блаженство . Природа якась! Всі зелене! Млини! Клас! Млин на українській мові буде млин .

Подивилися хатки, хатки, як маленькі музейчик:)) Подивилися предмети побуту українців!:) )

Зав'язавши хустка на голові, як у Солохи, зробили знімки:)) здорово виглядаю на фотографіях:)) навіть самій сподобалося:)) Ось що значить гарний настрій і свіже повітря!

прикупив для своєї племінниці вишиванку:)) вона правда їй років на п'ять буде як раз:))) А Гелі всього лише місяць :))

Дивились як працює-майструє Іван-гончар! Не менш були зачаровані його витвором:)) Дівчинка-гід нашої групи експериментувала-майструвала вазочку:))) Попросила я Івана сфотографуватися зі мною. Той довго ламався, але погодився, заявивши, що не любить фоткатися взагалі. Отже, встали! Попросили Дашу зняти нас на плівку ! Даша: "Ви б хоч обнялися й поцілувалися!" Млин (типу млять вже)! Ну, нафіга ето було робити Даші! Іван занервував і сказав, що з нього досить! Довелося ще раз вмовити сфоткаться! Іван ... Натька .. . Знято! Ну і морда обличчя у мене вийшла на фотках:)) Очманів, када фотки отримала :)))

Зайшли в стару школу, прикупили сувеніри, зокрема я купила свистульки і листівки:)) Екскурсовод поцікавилася, чи пробували ми коли-небудь "березову кашу"? всі з подивом сказали. Що тільки пили березовий сік, а кашу не пробували :))

Мда, село неотосенная я:)), як і всі решта присутніх:))) Значить так, березова каша - це те, що стоїть при вході в школу ... прутики такі невеликі:)) А призначені вони для того, щоб неслухняних діточок по попці .. . "відходити" в момент їх слабкості:))) тепер я знаю, що таке "березова каша ":))

Дама екскурсовод якось так побіжно сказала, що можна самогоночку спробувати тут. Ну, ми і спробували. Вірніше я, Даша не пила. Знаєте:))) самогонка хороша була:)) довелося повторити. Тут вже одногрупники підключилися:))) фото на пам'ять з Іллюшею (третьокурсник МАРХИ, приїхав один :))). З Тетяною випили (жінка теж з Москви). Слухайте, тут огірочки були взагалі чудові:)) розсіл який ... отетеріти:))) А сало ... Яке сало:)) прекрасне:)) А шо діється в голові:)) - так накрило ... і відпустило, знову накрило і відпустило:)) Ганна Іванівна (разводчіца самогону в Пирогово), сказала, що самогон 65 градусів. А я і не помітила. На це один мій співробітник сказав: "Звичайно, не відчула , що 65 градусів, в СВК (ето корпорація, в якій працюю довгий час) глотки-то які луджені! "гиги))

Пішли на кониках кататися. Сильно сказано:)) я в ролі кореспондента була більше :)) Даша прокотилася на конячці, а я не піддавалася на вмовляння дівчат:)) Зате поіменно запам'ятала кожну конячку:)) Познайомилася з двома з них. Одна Цятка двох з половиною років (господар відомий, але забутий), і Кокетка п'яти років :)) Господиня її чи то Таня. Чи то Юля, теж не пам'ятаю щось :))

Ну що, оговталися на обіцяний обід в національному ресторані "Кулішна" з українським фольклором. Душа просила пісні вже :))))) Зайшла я в цей будиночок, де нас чекав обід. Тітонька зустрічала нас така сімпотішная в народному костюмі. Привітались. На моє запитання чи можна сфоткаться в національних костюмах, мені відповіли, шо все своє, шо костюмів напрокат немає і все таке, супроводжуючи все милою посмішкою. Так що, які костюми вже, головне, шоби співали вже і їсти дали :)))

Принесли діви в нацукраінскіх костюмах борщ. Ба! Жодного разу такого борщу не бачила: ))) Він навіть не червоний. Скоріше, це були щі:)) І навіть не смачні, чес слово! Але я насолоджувалася співом ансамблю фольклорного. Особливо. Коли співали про чорні очі й чорні брови, була в захваті. Очі виконавиці, тієї , з милою посмішкою, були направлені прямо на мене. Так що цю пісню, я, вважайте, присвятила себе! Дуже добре виконували пісні, але все зіпсували пампушки з присмаком цвілі, триденної давності, плюс вареники з картоплею, з уявними шкварками. Деякі замовили по другій порції, але я так і не зважилася:)) Навіть першу порцію не доїла. Ну що, в перерві між першою і другою порцією Варенніков сходили ми з Тетяною (тієї, що теж з Москви:)) у сусідній будиночок-бар. прикупили самогоночку, випили:)) ще краще стало:)) Слухаю пісні. Я зателефонувала мамі, вона теж послухала народна творчість:)) всі залишилися задоволені!

Настав час прощатися з Пирогово! До нових зустрічей. Йшли ми, довго чи коротко, ну, в загальному, Тетяні потрібно було купити пару сувенірів для родичів і знайомих. Загін наш: Даша, я і Тетяна відстав від групи. Довго нас чекали. Дочекалися! Сіли в автобус. Поїхали.

Далі нам чекала прогулянка на Андріївському узвозі.

Відвідали Михайлівський Золотоверхий собор.

Михайлівський Золотоверхий Собор у місті Києві - видатний архітектурний пам'ятник, символ утвердження християнських духовних цінностей на Русі, побудований внуком Ярослава Мудрого - Святополком Ізяславовичем у 1108-1113 роках.

Теж дуже вразив! Дуже гарний! Також, подивилися пам'ятник княгині Ользі. Зробили групове фото :))

Проїжджали по Мосту Патона. З автобуса зроблені знімки. Так, по мосту Патона їхали не перший раз. Міст цей унікальний. Міст імені Патона, перша в світі суцільнозварна конструкція, відкритий для руху в 1953 році. Сам Патон не побачив своє творіння у дії , він помер до відкриття мосту.

Вперше я побачила Фунікулер. Фунікулер (французьке funiculaire, від латинського funiculus - мотузка, канат), рейкова дорога з канатною тягою для перевезення пасажирів або вантажів у вагонах по крутих схилах (до 35 °). Спустилися на Поділ. Побачили річковий вокзал. Захотілося нам на кораблику покататися. Не всім, тільки групу в смугастих купальниках:))) Нам чекала ще екскурсія до Будинку-музею М. А. Булгакова. Але після самогонки це вже здавалося таким складним, навіть не уявляєте. Міша (мужик тож з Москви) пішов все дізнатися-дізнатися, де, що і почому. Прийшов він. Вирішили піти "до Булгакова".

Йдемо ми, подивилися якийсь пам'ятник, я вже й не пам'ятаю, і, здається, навіть і не знала, тому що ми сиділи на лавочці відпочивали, і я прігубляла самогонку з пляшки 0,5, купленої в Пирогово, типу сувеніра :))

Відвідали ми і Михайлівський собор Видубицького монастиря. (70-ті рр. XI ст). Георгіївську церкву.

Так, я навіть, чесно кажучи, не пошкодувала, що не замінила екскурсію на плавання по Дніпру ! Дуже цікава екскурсія виявилася! Тітка аж надто душевно розповідала :)))

Андріївський узвіз теж запам'ятається надовго:)) дуже здорово там!

Непонятки нам смсілі:)) ми їм відповідали взаємністю:)) Однією смскою поінформували їх, що будемо в готелі годин на 7 :))

Екскурсія підійшла до кінця! Роз'їхалися по домівках:)) Ой, по готелях! Купила собі конвалії, які пізніше подарувала барменші нашого "кафе" на 1 поверсі :))

Райдужні непонятки ...

Прибули в готель. Я пішла міняти рублики на гривні, а Даша отримала фотки з друку і вже розглядала їх. Тут приходять мені три смски одночасно ... Від незрозумілостей ... :1-я: Буду хвилин через 10 біля входу. 2-а: Я вже на місці, і 3-я: Аллі? (типу ви де).

Даші я просигналізувала про візит незрозумілостей. Що найцікавіше, я навіть не знала ні імені, ні скільки йому років, ні як він виглядає:)) загалом, все як-то "незрозуміло ":))

Добре , я вийшла.

Зустрілися з непонятка:)) зайшли в наш КАФЕ:)) Так, забула, я Даші сказала, що якийсь хрін варто, напевно, це і є непонятки подумали. Що, як би м'якше сказати? незрозумілий якийсь то:)) ХІХ :))

Даша пішла в обмін валюти, я ж Гриші (як з'ясувалося) показувала надруковані вчорашні фотки :))

Ніяк не смій вирішити, куди піти погуляти . Я хотіла на Хрещатик. Адже День Перемоги, місто-герой. Хотілося подивитися салют і в такому місті! Але Даша сказала (за пропозицією Гриша), що далі кафе напроти готелю нікуди не піде, у неї ноги втомилися. Звичайно, на підборах цілий день, я б теж не витримала!

Пішли ми в кафе посидіти. Вибачте, ресторан:)) "Пончик". Як Макдональдс ... такий ресторанчик:))) замовили по 50 перцівки з Грицем. Даша не пила. Я покуштувала місцевих пончиків. Так, непонятки виявилися дуже і дуже вихованими, інтелігентними, розумними і цікавими:))) В загальному, Григорій нам дуже сподобався! Хороший хлопчик! Пару знімків з пончиком і на його тлі:)) ) Гриша все розмовляв з якимось поважним:)) от з цим шанованим він і домовився зустрінеться на Хрещатику хвилин через ... не пам'ятаю :)))

Вийшли на Хрещатику. Зустрілися з поважним і любленим Женею ! Як ви розумієте, це друг Григорія:)) Приємною зовнішності молодий чоловік! А вийшли ми якраз під зав'язку салюту. Але щось схоже на салют нам все-таки вдалося побачити :)))

Пройшлися до Майдану, "до нашої манежке", ходили по вулицях. Хотіли зайти в кафе. Але його чомусь в 23-00 закривали вже. Потім пішли тож в якесь кафе. Кафе-намет. Назва не запам'яталося! Ой, ой , ой!! Зовсім забула сказати, Гриша все хотів нас пригостити білим пивом! Хлопці нам сказали, що здох з одного кафе до іншого це не випадковість:)) Вони так завжди фестивалять:))) Пиво все-таки ми напробовалісь. Т . себто я, Даша не пила :)))))))))

Посиділи в кафе. Вирішили висуватися ближче до готелю! Приїхали на лівобережну станцію метро. У Номер зовсім не хотілося мені. Даша ж умовлянням залишитися не піддавалася і пішла в готель. Я з хлопцями пішла в кафе біля готелю. Назва його "Веселка". Там сиділи розмовляли, знову пробувала я пиво. Гриша мені все розповідав про якісь комплексах:)) Мабуть, я занадто багато приділяла уваги своїй фігурі, вона мені, напевно, на той момент зовсім не подобалася:))) А про фізіономії ваще мовчу:)) добре не виглядала в дзеркало :)))) О! Це комплекси :)))) А Гриша- те прав ?!:))))) Потім, Гриша нас покинув, а Женя погодився зі мною скоротати вечір:)) залишилися удвох:)) посиділи, потім пішли погуляти:)) Нагулялися до пів 4 ночі:)) І вечір був теплий, і настрій хороший, і співрозмовник прикольний:))) Женя проводив мене в готель! Попрощалися. Більше не бачились :)))

Прийшла, лягла спати:)) От не пам'ятаю, чи то цієї ночі , чи то якоїсь іншої, але, швидше за все, цієї Даша пішла в інет-кафе на 1 поверсі нашого "Туриста".

10 травня

9.00-сніданок в ресторані готелю
10.10-Автобусна екскурсія "Стародавній Київ" з відвідуванням Софійського собору.
14.00-Обід в Корчмі "Будьмо".

Проня ...

З ранку я прокинулася від шурхоту Дашини пакетів. Ніяк не могла спати під цей звук! посварилися:))) Нам вже не звикати в принципі до цього :)))

Поснідали, вирушили на екскурс:)) Група в зборі. На запитання Тетяни: "Гіді були вчора ввечері" , я відповіла: "Гуляли на Хрещатику, напробовалась пива місцевого ... аж до пів-4 ночі! Тетяна, не довго думаючи (коли ми стояли в стороні), запропонувала мені тихим голосом: "Надійко, якщо тобі дуже погано, то у мене в сумочці є коньячок!" Я сказала спасибі. Але відмовилася:)) Не можу я пити з ранку! Знімки міста з автобуса ...:)) Приїхали на Софійську площу. Сфоткали практично з Богданом Хмельницьким:))) Дівчата (Віра і Кіра) з нашої групи попросили їх сфотографувати:)) вже боляче їм сподобалося, як я фотографую :))

Дарина відмовилася від відвідування Софійського Собору, так як ніжки знову захворіли від ходінь. Сіла на лавку біля собору, а ми на екскурс. Знову знімки :))

Софійський Собор ... Побудований в 1037 році. Красів, нічого не скажеш:)) Але розповідь екскурсовода був занадто обтяжливий! Практично нічого не чути. Зате було все видно. Ось я ходила і розглядала собор зсередини:)) Вражаюче красиво! Шкода, що нічого було не чутно.

Наступним етапом було відвідання Андріївської церкви! Ух ти! Як же здорово! Ось. Де я отримала справжню насолоду і якесь внутрішнє задоволення. Чомусь здавалося, що душа відпочиває. Так, так. Я це порівняла з відвідуванням м. Пушкін тим, що в Пітері! Точно такі ж відчуття ... внутрішні :))

Проня Прокопівна з Голохвастовим у всій красі! Пам'ятник сподобався! Знято!

Два хохла ... і теж з ними фото! Наділи на мене солом'яний капелюх, дали в руки маточка і булаву, сказали перехрестити їх, щоб війни не було:)) так і зробила! Чи готова! Хохли у щічку цілують! Знято! За фото попросили Хто скільки смогет:)) Далі!

По східцях піднявшись нагору, я опинилася біля входу до церкви. Зайшла в неї, подивилася, постояла. Отримала якийсь заряд бадьорості, умиротворення! Представила картину з п'єси "За двома зайцями", коли Проня вінчатися пішла:))) Не описати того, що в душі відбувалося:)) Ні слів зовсім:))) Якийсь чарівне місце, мені здалося :))

Пора далі висуватися ... Дуже гарний історичний музей і та території, на якій він стоїть! Прогулялися, і знову обід. Прямуємо в Корчму "БУДЬМО".

О, ось тут борщ справжній:)) Або сьогодення не їли?:)) Замовили з Тетяною і з Мішею горілочки. Випили за від'їзд Михайла і його друзів!

Після обіду по програмі у нас був вільний час. Вирішили поїхати покататися по Дніпру (я, Таня і Даша). Дійшли до Фунікулеру, спустилися вниз на ньому. Пройшли по містку ... Ой, він так вібрував ... Я подумала було, що голова в мене паморочиться від Немирова, ан немає ... це міст такий:)) Опинилися на річковому вокзалі! Пішли ми в дамську кімнату ... руки помити! Ну і помила я руки ... тільки разом з фотоапаратом! Природно, фотоапарат помився разом з плівкою і батарейками. Плівку нафіг викинула! Стало прикро ... Нічого, Тетяна з фотоапаратом! Кілька знімків зробила для нас Таня!

Оч хороший тепло-паро-корабель:)) коньячку дерябнулі з Танею:))) - ще краще стало на душі і ще ширше здавався Дніпро! А Дніпро і правда гарний :))

Виходила покурити, зустріла хлопчика, який їхав разом з нами в поїзді, навіть в одному купе з нами. Який пояснив, що потрібно заповнити міграційну картку для митниці:)) Ой, мені так соромно було. Що я в поїзді йому спати не давала, але не я одна, Дюс теж:)) ми ж з Дюсом пили пиво і іржали:))) і дуже голосно розмовляли:))) Привіталася хоч з ним ... з хлопцем з цим заради пристойності :)))

Прокотившись на кораблику-трамвайчику прогулянковому, ми роз'їхалися по різних місцях. Ми з Дашею в готель, а Тетяна вирішила прогулятися ще по місту. У цей день вона їхала вже додому.

Приїхали в "Турист", в наш бар на 1 поверсі, я купила горілки на березових бруньках (на березових бруньках-цит. Гриша :))))). Поставивши на столик, я розлила все ... на себе теж небагато:))) Купила ще. А потім ще трохи, і ще, і ще:))) наколупав пристойно. Пам'ятаю, що дружині смски відправляла ...

Тут Тетяна пріруліла:))) Обмінялися "знаками уваги": Я їй Мартіні, вона мені горілки :))

Все, Тетяна поїхала , навіть засумувалось мені чет ... Обіцяли одне одному побачитися в Москві.

Ну що, вирішили нікуди не ходити після прогулянки. Сиділи в кафе на 1 поверсі:))) Березові бруньки:)) запам'яталися. Навіть голова не боліла:))) на ранок!

Даша йшла чи то в номер, чи то в інет-кафе (згадати складно). У підсумку, ввечері вже сиділи удвох у барі-кафе. Про щось розмовляли. Напевно, про те, що всі мужики козли і т.д. або, можливо, про життя. О, точно:))) Про життя!

Пішли спати, не пам'ятаю скільки!