Стародавній Київ (Частина 4).

Частина 1, Частина 2, Частина 3 10 травня

9.00-сніданок в ресторані готелю
10.10-Автобусна екскурсія "Стародавній Київ" з відвідуванням Софійського собору.
14.00-Обід в Корчмі "Будьмо" .

Проня ...

З ранку я прокинулася від шурхоту Дашини пакетів. Ніяк не могла спати під цей звук! Посварилися:))) Нам вже не звикати в принципі до цього :)))

Поснідали, вирушили на екскурс:)) Група в зборі. На запитання Тетяни: "Гіді були вчора ввечері", я відповіла: "Гуляли на Хрещатику, напробовалась пива місцевого ... аж до пів-4 ночі! Тетяна, не довго думаючи (коли ми стояли в стороні), запропонувала мені тихим голосом: "Надійко, якщо тобі дуже погано, то у мене в сумочці є коньячок!" Я сказала спасибі. Але відмовилася:)) Не можу я пити з ранку! Знімки міста з автобуса ...:)) Приїхали на Софійську площу. сфоткали практично з Богданом Хмельницьким:))) Дівчата (Віра і Кіра) з нашої групи попросили їх сфотографувати:)) вже боляче їм сподобалося, як я фотографую :))

Дарина відмовилася від відвідування Софійського Собору, так як ніжки знову захворіли від ходінь. Сіла на лавку біля собору, а ми на екскурс. Знову знімки :))

Софійський Собор ... Побудований в 1037 році. Красів, нічого не скажеш:)) Але розповідь екскурсовода був занадто обтяжливий! Практично нічого не чути. Зате було все видно. Ось я ходила і розглядала собор зсередини:)) Вражаюче красиво! Шкода, що нічого було не чутно.

Наступним етапом було відвідання Андріївської церкви! Ух ти ! Як же здорово! Ось. Де я отримала справжню насолоду і якесь внутрішнє задоволення. Чомусь здавалося, що душа відпочиває. Так, так. Я це порівняла з відвідуванням м. Пушкін тим, що в Пітері! Точно такі ж відчуття ... внутрішні :))

Проня Прокопівна з Голохвастовим у всій красі! Пам'ятник сподобався! Знято!

Два хохла ... і теж з ними фото! Наділи на мене солом'яний капелюх, дали в руки маточка і булаву, сказали перехрестити їх, щоб війни не було:)) так і зробила! готова! Хохли у щічку цілують! Знято! За фото попросили Хто скільки смогет:)) Далі!

По східцях піднявшись нагору, я опинилася біля входу до церкви. Зайшла в неї, подивилася, постояла. Отримала якийсь заряд бадьорості, умиротворення! Представила картину з п'єси "За двома зайцями", коли Проня вінчатися пішла:))) Не описати того, що в душі відбувалося:)) Ні слів зовсім:))) Якийсь чарівне місце, мені здалося :))

Пора далі висуватися ... Дуже хороший історичний музей і та території, на якій він стоїть! Прогулялися, і знову обід. Прямуємо в Корчму "БУДЬМО".

О, ось тут борщ справжній:)) Або сьогодення не їли?:)) Замовили з Тетяною і з Мішею горілочки. Випили за від'їзд Михайла і його друзів!

Після обіду по програмі у нас був вільний час. Вирішили поїхати покататися по Дніпру (я, Таня і Даша). Дійшли до Фунікулеру, спустилися вниз на ньому. Пройшли по містку. .. Ой, він так вібрував ... Я подумала було, що голова в мене паморочиться від Немирова, ан немає ... це міст такий:)) Опинилися на річковому вокзалі! Пішли ми в дамську кімнату ... руки помити! Ну і помила я руки ... тільки разом з фотоапаратом! Природно, фотоапарат помився разом з плівкою і батарейками. Плівку нафіг викинула! прикро ... Нічого, Тетяна з фотоапаратом! Кілька знімків зробила для нас Таня!

Оч хороший тепло-паро-корабель:)) коньячку дерябнулі з Танею:))) - ще краще стало на душі і ще ширше здавався Дніпро! А Дніпро і правда гарний :))

Виходила покурити, зустріла хлопчика , який їхав разом з нами в поїзді, навіть в одному купе з нами.

Котра пояснив, що потрібно заповнити міграційну картку для митниці:)) Ой, мені так соромно було. Що я в поїзді йому спати не давала, але не я одна, Дюс теж:)) ми ж з Дюсом пили пиво і іржали:))) і дуже голосно розмовляли:))) Привіталася хоч з ним ... з хлопцем з цим заради пристойності :)))

Прокотившись на кораблику-трамвайчику прогулянковому, ми роз'їхалися по різних місцях. Ми з Дашею в готель, а Тетяна вирішила прогулятися ще по місту. У цей день вона їхала вже додому.

Приїхали в "Турист", в наш бар на 1 поверсі, я купила горілки на березових бруньках (на березових бруньках-цит. Гриша :))))). Поставивши на столик, я розлила все ... на себе теж небагато:))) Купила ще. А потім ще трохи , і ще, і ще:))) наколупав пристойно. Пам'ятаю, що дружині смски відправляла ...

Тут Тетяна пріруліла:))) Обмінялися "знаками уваги": Я їй Мартіні, вона мені горілки: ))

Все, Тетяна поїхала, навіть засумувалось мені чет ... Обіцяли одне одному побачитися в Москві.

Ну що, вирішили нікуди не ходити після прогулянки. Сиділи в кафе на 1 поверсі:))) Березові бруньки:)) запам'яталися. Навіть голова не боліла:))) на ранок!

Даша йшла чи то в номер, чи то в інет-кафе (згадати складно). У підсумку , ввечері вже сиділи удвох у барі-кафе. Про щось розмовляли. Напевно, про те, що всі мужики козли і т.д. або, можливо, про життя. О, точно:))) Про життя!

Пішли спати, не пам'ятаю скільки!

11 травня

9.00-сніданок в ресторані готелю.
Вільний час.
Трансвер на вокзал.

Гномик

Настав ранок ... день нашого від'їзду. Як це жахливо, ми їдемо. Радує тільки одне, що ось вже скоро приїду в своє ліжечко, побачу Маму!

Ну що ж, надоть і помитися! Хрін там! Гарячої води немає, і вже не буде:)) тому що в 12 годин нам вже потрібно залишити номер.

Поснідали. Прийшли в номер. Зібрали шмотки. пакують подарунки Дюса. Боже мій , і нафіга вони мені? Тока місце займають:)) (зате зараз радують душу). сфоткали метро з вікна готелю ... станція Лівобережна. Коли я ще на ній побуваю?! Ех ...

Час ще повним-повнісінько до 12 ... Даша нікуди йти не захотіла, а я відправилася погуляти. Зайшла в Тканини (магазин "Тканини" - для росіян), зайшла на ринок, купила Цукерки (цукерки - для росіян). Зайшла в дитячий магазин "Гномик". Правда здалеку назва прочитала не вірно, але зайшла :))))

Познайомилася там з продавцями, навіть сфоткали. Купила племінниці подарунки. Отримала дисконтну картку:)) і навіщо вона мені? Гаразд, нехай буде :)))

Час до 12 наближалося ... Йшла я в готель. Настрій вже не те, сьогодні уезжать9 ((Юлка мені подзвонила, поговорили. Було дуже приємно її знову почути:)))

Прибувши в номер, взявши в руки шмотки ... пішли ... У кафе .. на першому поверсі ...

Прийшов Олександр і ми поїхали на вокзал. Так як на мосту Патона була якась аварія, ми їхали на вокзал іншою дорогою (за словами Сашка). Зате в нас була ще можливість подивитися місто:)) Сумно ...