Це було море! Частина I.

червня 2006 Іспанія, Малграт де Мар, Sorra D'or.

Це було море: море моря, море сонця, море щастя, море емоцій. І щасливі обличчя наших дітей. І тепер питання трирічної доньки вранці: "Мамо, а ми завтра повернемося до Іспанії?"

Дійові особи: я, мій чоловік, наша донька Галинка (напередодні триріччя), моя подруга Катя і її дітки: Соня (3,5) і Микита (майже 7). Троє плюс троє.

По порядку. 21 червня. День перший. Виліт призначений на 8.30 з Внуково. Оголосили затримку вильоту, нічого страшного - перекусили в кафе, рівно через годину піднялися в небо. Літак моторошний! Ми з трудом розуміли, за які заслуги він не потрапив-таки в утиль. Але ми народ не примхливий, і розтягнувши одну ковдру на трьох, провели в напівдрімоті весь політ.

Вийшовши з літака, одними з перших пройшли контроль, щоб скоріше, схопивши багаж, виринути назовні і вдихнути барселонського повітря .. . Але от з багажем-то й вийшла перша заковика нашого турне. Якщо бути короткою, то його втратили. Не наш - ні! ВСЬОГО ЛІТАКА! Лише через пару годин метання від доріжки до доріжки і після вибачень адміністрації аеропорту наш багаж поїхав по доріжці.

Ура! Ми в Барселоні. Вантажимося в автобус, розвозив по готелям. У нашого готелю індивідуальний трансферт! Нас довозять на загальних автобусі "Неви" до "Якорі", а там нас вже чекає індивідуальний автобус, який і відвозить нашу компанію за старими вуличками міста в наш готель. Він сподобався нам з першого погляду і ми ні на секунду не пошкодували про мій вибір (тому що всю організацію поїздки я брала на себе, то й відповідальність за все, що відбувається лежала на мені).

заселяється. На ламаною англійською нас запитують, які номери ми хочемо: з видом на басейн або на морі, ми з Катею хором відповідаємо: "SEA", і отримуємо з позитивною кивком ключі від двох сусідніх номерів. Це були номери з видом на басейн. Але це ж дрібниці, і номери нас влаштували.

Ми ледь встигли переодягнутися і бігом відправилися на пляж. Ми ж їхали на море! Благо, пляж знаходиться в 25 метрах від нашого готелю. Самий малолюдний на всьому узбережжі від Калелла до Тосси! Так як готель наш знаходиться не в готельній частині міста, то ми отримали найбільший пустельний пляж і чисте море.

О, Боже! Який приголомшливий колір - колір морської хвилі, він надовго залишається в нашій пам'яті, так само як і смак солоних губ. Накупавшись, ми погуляли по місту, знайшли симпатичну церква і відмінний скверик. А потім пили вино за євро на променаді. Перший день підходив до кінця, ми будували плани на завтра.

22 червня. День другий - купалися, гуляли, відпочивали.

23 червня. День третій. Накупавшись, з ранку після сніданку вся наша дружна компанія вирішила висунутися в Барселону. Ж/д вокзал Малграт розташований, можна сказати, прямо біля дверей нашого готелю. І це величезний плюс! А про те, що іспанські електрички "нечутні і невидні" писали вже неодноразово, так що близькість дороги нам просто ні крапельки не могла перешкодити. Купивши квитки і подивившись розклад, щоб встигнути повернутися до вечері в готель, ми помчали у бік столиці Каталонії - Барселони. Електричка з кондея, мимо проносяться мініатюрні прибережні містечка, супровід якогось місцевого музиканта, на цей раз, по-моєму, була гітара ...

Площа Каталонії, нарешті знайдено вихід нагору. Тепер треба зрозуміти, де зупиняється потрібний нам маршрут "Бас-Туристика" - червоний. Площа обійшли майже навколо, купа голубів, нітрохи не менше, ніж на площі Святого Марка у Венеції. Знайшли! Занурилися.

Перевага катання на "Бас-Туристік" (крім огляду визначних пам'яток Барселони) - книжечка купонів, якої ми скористалися в подальшому при обіді в Макдональдсі, відвідуванні Акваріума і, зрозуміло, в Порт Авентура (два квитки по ціною одного). Час обмежений, на жаль, тому на цей раз вирішили відвідати основне: Будинок Міла (Гауді), Саграда Фамілія (він же) і Парк Гуель (о! Тільки зараз збагнула, що це був у нас день Гауді).

Саграда - нічого не змінилося з часу моєї першої поїздки п'ятирічної давності. Судячи з фотографій, навіть крани стоять на тому ж місці. Взагалі, не впевнена - чи варто його добудовувати, адже вся принадність цього собору саме в його незвичайній історії. Подругу і чоловіка він теж вразив. Обійшли його два рази - поклацати, пообідали з видом на нього і рушили далі.

Парк Гуель - як хотілося мені повернутися в нього і погуляти неспішно по всіх-всіх доріжках! На жаль, і цього разу ми були обмежені в часі. Краса невимовна, такі незвичайні форми містків, доріжок. Під арками одного моста сидів музикант і грав щось шалено романтично-іспанське. І так, це було до місця, що душа захворіла про щось невідомому ... Приголомшливе місце, треба все ж таки ще раз повернутися.

А далі був забіг на пару км з двома колясками, забута в метро одна коляска, стрибки між перонами і повернення за нею. Впевненість у тому, що поїзд вже пішов і щастя від того, що і в Іспанії електрички спізнюються. Два поїзди на пероні в один бік, крики в натовп: "Blanes, Бланес?" і відповідь: "Бланес!". Наша шістка встрибують - щаслива і втомлена. Діткам нашим пам'ятник поставити за таку витримку! Вечеря.

А в цей вечір було свято якогось святого, і по всьому узбережжю була оголошена ніч вогню. Під звуки барабана ми прийшли на площу на пляжі і спостерігали таке свято піротехніків! Посередині була навалена купа паллет, кульмінацією свята став її підпал. Такий вогнище палахкотів! А паралельно з цим дійством щомиті то тут, то там, лунали вибухи салютів і удари петард. Дорослий мужик розважався тим, що кидав петарди то в переходи, то в смітника. Суще дитя. Вибухи і гуркіт не вщухали до самого ранку (без перебільшення). Да-а, сьогоднішній день був насичений емоціями. Все! Спати!

24 червня. День четвертий. А у нас сьогодні дата - три роки від дня нашого весілля! Сіли зрання на автобус, який відвіз нас в Марінеленд - аквапарк між Бланес і Малграт. Автобус безкоштовно відвозить і привозить. Правда, квиток дорогою - 20 євро з носа. Там дивилась шоу морських котиків і дельфінів. Повний захват. Такі красені! Різнобарвні папуги і рожеві фламінго сподобалися діткам.

Вирушили в дитячий аквапарк. Тут знайдеться розваг і для дорослих. Чоловік перекатаю з усіх гірок, ми з подругою скотилися по півколу на човні, неабияк навізжавшісь для повного кайфу.

Нарешті і наша донька осміліла і увійшла у воду, години через три вона зважилася скотитися з першої гірки, в наступні хвилин 40 ми обкатали дві гірки раз по 50. Вона всім кричала про те, яка вона смілива. І усмішка не сходила з її обличчя. Це був день, присвячений діткам. І вони залишилися задоволені. А ми неабияк підгоріли.

Увечері на променаді - вино і сир з пліснявою, черешня, розміром зі сливу. Будьте щасливі! Щоб ви відзначили ще 10 разів по стільки ж!

25 червня. День п'ятий. Після сніданку біжимо на пляж, купуємо квитки на кораблик до Тосси де Мар. Який вид на узбережжі відкривається з корабля: кожна бухта унікальна по-своєму! Пропливли всі курортні міста і в черговий раз переконалися у правильності свого вибору міста для проживання. Пляжі просто переповнені людьми, яблуку ніде впасти!

І ось за поворотом з'являється фортеця - ми припливли. Тосса! Залишила найтепліші спогади! І якщо ми коли-небудь повернемося на Коста Браво, то це буде саме це містечко.

У наші плани входило спершу купуватися, потім погуляти. Хвилі в цій бухті такі сильні, що просто-напросто не дають навіть зайти в море. Мене викинуло два рази на берег. Але вже якщо увійти вдалося в море, то який відчуваєш кайф, гойдаючись на цих величезних хвилях!

Пройшовшись трошки по вулицях містечка, ми вирішили піднятися на самий верх руїн фортеці. Приголомшливо! Такі види відкриваються, від яких дух захоплює: з одного боку - безмежне блакитне море, з іншого панорама містечка, з третьої бухта, з її пляжем, яхточкамі та іншими принадами. Спускаємося вниз старими вузенькими вуличками, де кипить звичайна іспанська (не туристична життя). Виходимо в переплетенні вулиць на якусь площу (2 * 2 метри), і там! Я бачу знову того самого музиканта, який грав у парку Гуель у Барселоні пару днів тому. Ось це зустріч!

Нарешті знаходимо ресторанчик для обіду. Вирішили спробувати паелью - дуже сподобалося. Особливо те, як красиво її розкладав по тарілках офіціант. Ну, от і все! Прощавай Тосса, буде можливість, повернемося до тебе - маленька Іспанія.

Хвилі швидко заколисало нашого зайченя, і всю зворотну дорогу вона проспала. А ми знову милувалися морем, скелями і були щасливі від краси і безтурботності проведеного дня.