Хургада, дубль 4. Частина II.

Хургада, дубль 4. Частина I

Анімація

Уявіть собі, тут ставлять мюзикл "Кішки". Ну і що, що під фанеру, і німецькою. Кожен день - то танці аборигенів, то любовна драма "Він любить його, а він його, а вона її". Не знаю, як іншим, нам переклад не був потрібен.

Моя дочка з задоволенням піддавалася розваги клоуна, а на другому тижні голосно кричала з іншими дітьми "айн, цвай, драй". Все ясно і зрозуміло - дивись, що роблять інші і повторюй. Дітей набиралося багато. Перші дні діти трохи соромилися, але потім цікавість брала гору. З кожним днем ??дівчаток із заплетеними косичками ставало все більше і більше. Напевно, тим, у кого довге волосся, зручно - заплітати не треба щодня, але потім в аеропорту всі дівчатка виглядали клонами. Шевелюра моєї панянки не вимагала втручання, кучерики - вони і в Африці кучерики.

За неділях у росіян, які знають тільки російську мову, була єдина развлекуха - караоке. Щоб позбавити постояльців від котячого концерту, його завбачливо встановили на острові. Йти далеченько і темнувато. Народу мало, звук поганий, асортимент пісень маленький, весь час метушаться офіціанти зі своїм "що будете пити ?".

Магазини

У місцевому Lillyland-market крім продуктів продавалися щітки для унітазів, пластмасові тазики та інші речі, незрозуміло кому адресовані. Зате не вдалося знайти футболки з логотипом готелю. Взявши упаковку від ниток, я пішла в один знайомий магазинчик в Хургаді. З мене запросили 75 фунтів (тільки за мій дизайн), і це не рахуючи самої футболки.

житуха

Жовта курна Хургада вечорами трансформується у щось яскраве й ароматне. У чайхані місцеві чоловіки можуть годинами грати в доміно або кістки, попутно курити кальян і розмовляти з друзями за життя. А коли вільних місць немає, будьте впевнені, йде важливий матч з футболу. Дивлячись на них, здається, що їх зовсім не тягне додому.

Здається, тут нічого не змінюється, окрім цін. Все дорожчає, 3 роки тому житло коштувало 10-11, зараз 23-25. А місто, що з ним буде?

Торгівля в Єгипті - окрема тема. Торговці спеціями, кальяном та іншими частинами Єгипту змагаються за стомлені спекою тіла і гаманці туристів. Треба завищити ціну в десять разів, щоб покупець, переплативши всього в 3-4 рази, вже вважав себе переможцем.

"Як справи, харашо?" Проводжають вони кожного російського туриста ... Тільки не кожен знає, що хара - по-арабськи означає "лайно "...

Надути невірних (християн), у мусульман взагалі не вважається гріхом. Водії автобусів (білих долмушек) вправляються з особливою ретельністю - хто запам'ятає номера машини? Одиниці, які знають ази арабської. За петляють, як агент 007, дорогах вони, як уміють, перевозять туристів. Близько Ali Baba palace старший з персоналу приводив двох своїх несамовиті п'яних підлеглих до тями ...

Докладно побачити ситуацію вдалося, завдяки нашому водієві. Це був точно не його день. Йому не щастило, і він ганявся в прямому сенсі за кожним клієнтом, роз'їжджаючи передом і задом. Ох, і натерпілися ми з ним ...

Поки ще не обпалені розгублені туристи - мрія торговців, коли їх шкіра набуває бажане коричневий відтінок, інтерес до них трохи менше. Але не настільки, щоб не приставати зі своїм: "Тільки зайди, подивися".

Ей, друг, допоможи перевести вивіску на російську. І хтось допомагає. У Даун-тауні, завдяки одному помічнику, є магазин з написом "Самий х ... вий магазин Хургади".

Як нас накололи в Ель Джокера

Є в Хургаді популярний серед туристів рибний ресторанчик. Іноді ми туди навідувалися ...

"Ось це, плюс комісійні", - пробурчав офіціант. Ну, не могли ж ціни так вирости за півроку, думала я, розглядаючи рахунок. Ситому чоловікові було добре, і він не збирався забивати голову всякою дрібницею. У мене ж ніби придира вселився, я зажадала залишити мені рахунок, на пам'ять.

Вийшли. У двох кроках знаходилася туристична конторка з російськими тіточками. Вони перевели мені рахунок. Ситуація виглядала наступним чином - нас накололи на 20 відсотків. І я пішла назад, без своїх. "Якісь проблеми?" - Запитав мене офіціант. "Зараз, милий, вони будуть у тебе". Цей засранець відбиваються, мовляв, нічого не знає, сама чайові дала.

Тоді я пішла до головного і видала потужну мова в кращих традиціях Плевако: "Три роки поспіль ми ходимо до вас у ресторан. Ми поважаємо вашу культуру і ваші звичаї. Моя дочка (2.7 року) знає 20 арабських слів, а ви, мать вашу, чи хто там у вас ... " Коротше, віддали гроші, вибачилися, обіцялися більше не пустувати. На цьому, підозрюю, моє спілкування з цим закладом закінчиться.

Пляж

Висловлюючись сухим канцелярською мовою, він широкий піщаний, з пологим входом. Парасольки, шезлонги, матраци, рушники - безкоштовно. Плетені загородки створюють рятівну тінь. Днем донька з задоволенням спала на пляжі. Літаки літали так низько і так часто, що через тиждень вона інструктувала тата: "Літак з колесами - значить йде на посадку".

Острів в морі - населений, в сенсі людьми. Днем ді-джей включає гучну музику. Обладнаний пірс вище всяких похвал - є, де залишити речі, зручний спуск у воду (сходи з прогумованими сходинками). Точніше сказати, сходів дві - ліва набагато краще, ніж права, але тим, у кого є тапочки, буде все одно. Днем праворуч від пірса я гуляла по мілині. Який там тільки живності немає. Тільки з нею, як з грибами, очей пристріляний повинен бути.

Запамперсованний верблюд і коні - завсідники на пляжі. Правда, один з коней мені здалася, м'яко кажучи, неадекватною. Вела себе агресивно, показувала зуби, і, по-моєму намагалася повернути свій зад, щоб брикнути господаря. Кататися на ній мені не захотілося.

Оглядова екскурсія в сусідній Golden 5

Пройшлися по території, донька обіграла всі дитячі майданчики з тамтешніми гірками, подивилися на фунікулер. З ним, до речі, у деяких туристів будуть не найкращі спогади. В один із днів, ближче до полудня і у нас в готелі і в них вимкнули електрику. Так, дрібниця, на пару годин. І начебто його відсутність не так вже відчутно, але тільки не для тих, хто в цю хвилину опинився на фунікулері. Всього $ 2 за непередавані відчуття на відкритому сонці.

На зворотному шляху, а йшли ми через море, до нас пристав дядько-здирника. Не належить. Вибач, друже, я фотографувала свій готель, я ракурс шукала. Сказала, як послала.

Рибалка

Вранці я місила тісто з привезеної з собою манки і вівсянки. Якось я спробувала взяти в ресторані сире яйце, але перелякані офіціанти настійно відправляли мене до ємності з вареними яйцями.

Як пояснити їм, що я не для себе стараюся, мені для тесту, для риболовлі. Пізніше, в ресторані "Нептун", де нам готували рибу за ціною 20 фунтів за кг, стали видавати шматок дріжджового тіста. Зрозуміло, що чим більше ми зловимо риби, тим більше грошей заплатимо за її виготовлення.

Так, каюся, підсіла я на цю справу серйозно. З тих пір, як на моє уділо попалася перша риба, у мене прокинулися страшні мисливську інстинкти. Морська вода буде роз'їдати мені очі, але мене вже ніщо не зупинить. Наживка сама одягається на гачок. Замість вудки маленький шматок поламаною дерев'яної лінійки, грузило, волосінь і гачок. Ловила зазвичай батат - це місцеві їх так називають (наукова назва "каранкса желтоточечний"), талассома попалася лише одного разу, і то чоловікові. Батату вимагає обережного поводження, гострі шипи того і дивися норовлять вколоти пальці. Доба може наривати, потім пройде само.

Частиною улову доводилося ділитися з одним з охоронців пірсу, але ж з чоловіком така думка не прийшла б йому в голову. Взагалі головною функцією охоронців було дивитися за порядком, заразом вони стежили, щоб корали не тягали. А народ все одно тягав і йшов до мене: "Де заховати, як провезти, підкажи нам," рибалка Соня ", але в цій справі я не помічник. Корали для мене святі і недоторканні.

Плавала я подовгу , у нас була чітка черговість, спочатку чоловік розважав на березі доньку, потім я. Часу дарма вони не втрачали - чоловік навчив її пірнати, не набирати воду, працювати руками і ногами. Моя стирчить спина іноді обгорають, ось вже у кого не було таких проблем - так це у мешканців Червоного моря. Вже вони-то знають, де можна сховатися від пекучого сонця. вилазила я тільки коли зовсім сильно замерзала і залишатися під водою не мало сенсу.

Гачок ходором ходив, рибка і рада клюнути, а не потрапляє. Потім традиційне "пара слів для преси". Мене і мій улов знімали, цікавилися, що за риба, як мені це вдається, чи багато впіймала. Після прес-конференції я йшла показувати видобуток доньці, ну а потім кулею в ресторан. Через сім єгипетських хвилин ми забирали упаковану у фольгу рибу, обкладену маленькими лимончиком.

Деякі жартома називали мене браконьєром, і я розуміла, що це не зовсім жарт. У багатьох ресторанах Хургади пропонувалася та ж сама риба ... Моя совість була чиста - я ловила промислову рибу, а не "метеликів" або "папуг" з "крилатки".

Не далеко від пірса був острів, він з успіхом заміняв Шарм-ель -НАДУ (заповідник). Сохал-хірург розміром з лікоть плавав у гордій самоті. До яйцям він байдужий, ось травичку пощипати - це по його частині. Хтось бачив черепаху - мені не пощастило. Ох, і супчик вийшов би знатний .. . Рой дрібних звичайних абудефдуфов нещадно об'їдав мою наживку. Іноді зустрічала маленьких медуз. Величезний (для моєї саморобної вудки) каранкса звичайний з'їдав гачок, перекушував волосінь, розраховану на 8 кг. Спочатку мені ніхто не вірив, думали, я про корали зачепила і зламала, але в чоловіка траплялося те ж саме.

За весь час нашого перебування сильне хвилювання було лише одного разу. Багато з цієї причини навіть не плавали до острова, але мені це не заважало. Якось раз я пережила справжній страх . Шість ранку, навколо нікого, і на мене пливе гігантських розмірів біла медуза, я від неї, а вона все ближче і ближче. І ось вона зовсім поруч, ой, це не медуза, великий пакет, але так схожий.

приробили я якось блешню і вирішила подивитися, що з цього вийде. Не приховую, хотілося що-небудь велике, наприклад тунця, правда, я не дуже уявляла, як я його витягну. І ось в черговий раз занурююся в синю безодню, рибки підпливають до мене і на їх, перепрошую, обличчях я бачу суцільне здивування - ти че нам принесла ... Півдня я умовляла великий лускатий худобу поїсти, але все марно. У цей день експеримент залишив мене без улову, довелося чоловікові віддуватися за двох.

Бенкет

Для себе я успішно поділяю поняття "корова" і "яловичина". Ловити рибу і милуватися рибками мені подобається в рівній мірі. В останній день нашого перебування я прибрала "вудку" у валізу і пішла на пірс. Зараз ми заходом грандіозну гулянку. У меню - тісто дріжджове, яйця варені, булочка здобна та ін Флейти, немов конферансьє, в блакитному вбранні зустріли мене і проводили до острова.

На бенкет були запрошені всі , але прийшли риби-метелика в асортименті, губани, спинороги з дружиною, талассома з дітьми та племінниками. Пікассо, кузовок, всіх не перелічити. Сіра мурена була відсутня з поважної причини. Ми з нею вчора поспілкувалися, вона повзла по піску - очаровашка.

Зліва від острова в коралових бунгало скромно причаїлася риба-камінь. Участі у банкеті вона не брала, від частувань відмовилася, але і її присутності було достатньо. У руку я затисла яйце. Проробивши невеликий отвір до жовтка, я витягла руку вперед. Хмара риб накинулася на блюдо. Я жадібно роздивлялася кожного гостя. У цієї вертикальні смужки, у тієї чорна крапка на жовтому тільце. Мандрівний групперов - рибина велика і коли підпливає з відкритим ротом, трохи страшнувато.

Які ж ви всі красиві. Що за кольору, що за манери. Іноді я оглядалася, здавалося, наша компанія не може не привернути увагу до себе більш великих мешканців моря, але все було спокійно. Ми перепливали з місця на місце, зав'язуючи нові знайомства, встановлюючи потрібні контакти.

Чемоданний настрій

Ні ми, ні наші речі їхати не хотіли. Чемодан застібався повільно й сумно. Збиратися на відпочинок куди приємніше і швидше. Якщо чітко слідувати списком, на все про все в середньому йде годину . "Все ОК?" - напрошувався на чайові дядько-сервіс.

Виліт

Затримка не глобальна - на пару-трійку годин. Дочка вправлялася з мильними бульбашками. Напевно, робила вона це занадто підозріло. До чоловіка підійшли з перевіркою документів.

Знову Боїнг. Сидимо в салоні. Прошу стюардесу - дайте ковдру, дитина спить, накрити - не положено, тільки після зльоту. Башкирські авіалінії - діти ВІМ-АВІА, що з них взяти.

Здрастє, здрастє, вас вітає командир екіпажу Олег такий-то. Ми просимо прощення за затримку рейсу. Пауза. Затримка сталася у зв'язку з технічними неполадками літака ... дивний звук видали пасажири ... і полетіли.

Як же плескали всі ті, хто чув його вступну промову. "Ми дякуємо вам, за ... сподіваємося, ви отримали задоволення від польоту ... "Так, Олег ... Звичайно, ми його отримали.