Болгарія, літо - що буває краще? Частина 2. Екскурсії.

Болгарія, літо - що буває краще? Частина 1 Аладжа-монастир, дегустація вин, нічна Варна

За нами прибув великий автобус, ми сіли, зібрали всіх бажаючих на Золотих пісках, потім заїхали в Албену і забрали людей звідти. Був майже повний автобус. Аладжа-монастир, знаходиться між Варною і Золотими пісками, в природному парку, при бажанні туди можна поїхати і без екскурсії, самим.

Монастир являє собою видовбані печери у вапняку на трьох рівнях. Ми там полазили, нам розповіли історію монастиря, і ми поїхали у Варну на дегустацію. Перед дегустацією нам показали експозицію з фотографіями старої Варни, дуже цікава, її проводив господар дегустаційного залу, дуже приємний мужичок. Ну а потім сама дегустація. Ми дегустували п'ять вин, одну білу і чотири червоних, і ракію. Вина дуже хороші, марочні. Природно, після дегустації їх можна було придбати, ми купили три пляшки вина і одну - ракії. Всі веселі і злегка п'яні занурилися в автобус, і вже було не до нічної прогулянки.

Балчик (Палац румунської королеви + ботанічний сад), мис Каліакра, вечеря і танці на вугіллях

На цю екскурсію ми примудрилися запізнитися, за нами приїхала сама власниця фірми на автомобілі, і ми наздоганяли наш автобус. Було приємно, що про нас не забули і доставили нас до автобуса. Балчик нам не дуже сподобався, і ми не пошкодували, що не поїхали туди. Палац маленький і симпатичний, звичайно, в порівнянні з палацами Криму відпочиває, але Румунія не така велика і багата країна, як царська Росія, хоча румунська королева, якщо я нічого не плутаю, за походженням була росіянкою. Ботанічний садок дуже маленький, але там є алея з кактусами - гордість саду. Мис Каліакра - просто мис в море, але звідти відкривається приголомшливий вид на скелі.

Берег там високий і скелястий, і добре видно що складають його породи. Але тут нам знову не пощастило, стали набігати хмари, а ми якраз їхали на вечерю, який повинен був бути під відкритим небом. Ми приїхали до місця, в цей час з неба просто найсильнішим потоком лилася вода, і ми бігом побігли займати місця. Добре, що там був навіс, куди і поставили столи з їжею. Там вже зібралося, напевно, автобуса 2, ми були третім, десь приблизно чоловік 60-80 було. Вино і ракія були в необмеженій кількості. Нам продемонстрували національні танці під уже, звичайно, дрібним дощиком, а потім був кульмінаційний момент - танець на вугіллі. Завершилося все це дискотекою у багнюці. Це було найвеселіша екскурсія.

Несебр

Ми знову їхали на великому автобусі, тільки заповнений він був наполовину, і це здорово, тому що кожен міг сидіти біля вікна. З маленькими дітьми їхати не раджу, закачує. З нами їхала пара з дітьми, і ми постійно зупинялися, так як їм було погано. Несебр, вірніше, його старовинна частина, являє собою острів 600 на 800 метрів, він занесений у всесвітнє спадщина ЮНЕСКО. Місто дуже красивий і своєрідний, з вузькими вуличками і приголомшливою атмосферою. Звичайно, якщо є можливість, дуже раджу відвідати. До речі, там є магазинчики, і можна придбати шкіряні вироби (куртки, дублянки). Щодо якості не знаю, але ціни на зразок нижче московських. Ми погуляли по ньому, нам показали всі церкви, наявні там, потім був обід і вільний час, а після - прогулянка на катері уздовж острова.

З моря вигляд на острів просто приголомшливий.

Пловдив, Рильський монастир, Софія

Ця екскурсія мені сподобалася найбільше. Правда, вона найдорожча, близько $ 100 на людину, і триває 2 дні. Рано вранці від'їзд і пізно ввечері повернення, з однією ночівлею в горах, біля монастиря. Ця екскурсія приваблива тим, що ми проїхали майже всю країну зі сходу на захід, приблизно 1200 км, і за двома різними дорогами. Туди за Фракийской низовини, назад вздовж гірського масиву Стара Планіна. Ми вирушили рано вранці, доїхали до Сонячного берега і звідти повернули на Пловдів. До Пловдіва добралися до обіду, поїли, потім була екскурсія по старій частині міста. Теж дуже гарне місце, своєрідна архітектура, такі ж маленькі вулички з нависаючими другими поверхами будинків. Там є і стародавній римський амфітеатр, його нещодавно випадково виявили. Знову відвідали всі церкви, які нам зустрілися на шляху.

Взагалі, у мене склалося враження, що в Болгарії крім церков показувати нічого. У всякому разі, під час усіх наших екскурсій ми не відвідали жодного музею, не рахуючи палац румунської королеви. Потім вирушили до Рильський монастир, доїхали туди до вечора, там розмістилися в готелі і повечеряли. Нам попався чудовий гід, його звали Анатолій, він нам багато розповів всього цікавого по дорозі. На ранок ми відправилися в монастир на службу. Сам монастир знаходитися в Рильських горах, місця там просто приголомшливі. Чесно, я можу багато говорити про красу гір, оскільки дуже їх люблю, тому постараюся бути більш короткою, тому що, думаю, до цього місця навряд чи хтось дочитав.

Отже, монастирі та церкви в Болгарії дуже барвисті і яскраві, там розписано все простір, не залишають ні клаптика, туди можна входити в штанях і з непокритою головою жінкам, і є лавки, щоб сидячи слухати службу. Після сніданку в нас була екскурсія по монастирю, а потім ми вирушили до Софії. Після прибуття туди ми пообідали, потім оглядова екскурсія. Софія мені не сподобалася, і дивитися там нема чого, місто не вражає. Відвідали собор і російську церкву, подивилися зміну караулу біля президентської резиденції. У вільний час ми відправилися кататися на метро. Так, у них є метро, ??ціла лінія з восьми станцій.

На цьому наше перебування в столиці Болгарії закінчилося, і ми відправилися в зворотний шлях, який був набагато впечатлітельнєє, ніж туди, тому що ми перетинали гірський масив Стара Планіна по численних тунелях і мостах. Дуже красива дорога. Все.

Підсумок: Болгарія мені сподобалася. Люди приємні, ніяких конфліктів не було. Трохи дратує причепливість таксистів, продавців екскурсій і зазивав в ресторани, але їх можна зрозуміти - це їхній хліб. Так, остерігайтеся циган, на наших очах німець зловив одну за волосся, вона комусь у сумку лізла. Моя оцінка туроператору, чисто моя особиста думка - вони все виконали чітко, але опустили ряд речей, на мій погляд, важливих. Загалом, в Болгарії є умови й для пляжного відпочинку, і для любителів екскурсій, є що подивитися. Мені сподобався мій відпочинок, незважаючи ні на що, і якщо вийде, обов'язково з'їжджу туди знову. До речі, моя мама вже збирається туди в наступному році. Бажаю всім приємного і цікавого відпочинку.