Таїланд - Камбоджа 2008.

Отже, ідея поїздки виникла одразу після трохи невдалої поїздки в Тай у вересні - обгорів в перший же день на Пукета і валявся тиждень в готелі, виходячи що тільки ночами. Підготовка була грунтовної, з огляду на сезон - квитки і готелі купувалися і бронювалися за 2-3 місяці до поїздки.

Маршрут в результаті вийшов такий (всі квитки, готелі і т. п. бронювалися самостійно):
18 січня (весь день) - переліт Москва - Ашгабат - Бангкок,
19-22 січня - у Бангкоку,
23 січня - переліт до Трат і трансфер на острів Чанг,
30 січня - від'їзд з Чанга, переліт до Бангкока, зміна борту, переліт в Сім Ріп (Камбоджа),
31 січня - весь день огляд комплексу Ангкор,
1 лютого - повернення до Бангкока,
2 лютого - у Бангкоку,
3 лютого (весь день) - переліт Бангкок - Ашгабат - Москва.

Відразу хочу відзначити, що я не економив на готелях і трансферах, особливо на трансфери. Внутрішній переліт на Чанг і в Камбоджу цілком можна було замінити автобусом, але трястися 7-8 годин на кожному відрізку маршруту зовсім не хотілося. Зекономлено було на перельоті власне до Бангкока, за що велике спасибі "Туркменським авіалініям", ось вже тричі хвилина в хвилину возівшім мене туди-сюди і без затримок (кажуть - везе).

Таїланд

Отже, прилетівши до Бангкока в районі 4 ранку в суботу 19 січня, я вже о 5 годині був у готелі Royal Benja, в якому зупиняюся ось вже в 5-й раз. Причини прості - це майже центр, це всього 50 доларів на добу, чисто, зручно і передбачувано. До того ж у готелі прекрасний сейф на ресепшн.

Мила дівчина (я був дуже втомлений, до того ж переміщення з -2 в +30) з прикрістю повідомила, що номерів немає, треба чекати до 6 ранку, поки звільнять. Винен я сам, треба було подзвонити в готель за 3 дні і попередити, щоб тримали номер, так як за 18 січня я теж платив. Проте всі проблеми були улагоджені, а поки прибирали номер, мене погодували сніданком, і я завалився спати.

О 12 годині дня відбулася історична зустріч з пристойною тайської дівчиною. Пристойна тайська дівчина відвела мене в Central World (великий магазин) поїсти, після чого ми розлучилися до неділі, тому що дуже хотілося спати обом: тайці працюють і по суботах, а я дуже хотів спати. Увечері того ж дня відбулися ще дві історичні зустрічі - з хорошою дівчиною Світланою, що живе в невеликому місті на півдні Таїланду. Світі я привіз дві цеглини бородінського хліба (туга іноді заїдає наших експатів). Відразу після зустрічі зі Свєтою я увійшов до Absolute 7 Bar, де неабияк наївся у компанії тайських друзів, особливо зрадівши Kamonwan Aom.

20 січня, в неділю, пристойна тайська дівчина відвела мене в місце, де майже не буває приїжджих, - острів Koh Khred, за містом (пиляти на автобусі годину двадцять). Там я познайомився з тайською їжею (все, що на столі, коштує 3 долари), рудими котами і сімейними підприємствами з виготовлення глиняних горщиків.

21 і 22 січня я вирішив присвятити шопінгу, відвідавши абсолютно не цікаві дівчаткам магазини - Fortune IT, MBK (відділи відеоігор і стільникових телефонів), зрідка перериваючись на масаж і прийом їжі. Вдалося купити все необхідне, і навіть більше.

23 числа, зазначивши, що "ось і частина вже пройшла", відбув до Еропорт. У Еропорту милі дівчата з Bangkok Airways зареєстрували мене на рейс, клацнули фото і продали трансфер з Витрата на острів Чанг. У витратах зустрічав мужик з табличкою, шкода, я не зробив знімок.

І полетіли! Років 20 тому я літав на турбогвинтовому літаку. Кайф!

у витратах пересів на автобус, потім пором, і ось уже - готель. Негайно в море!

Весь день 24 січня був присвячений знайомству з готелем і морем. Увечері того ж дня я зустрів чудового чеха - він жив у тому ж готелі, подорожував по Таю з батьками. Показував всім свою дівчину (50 доларів на добу) і був дуже гордий. Він і пояснив мені, як користуватися мотобайків, але про це пізніше ...

25 січня я весь день плавав на кораблику навколо Чанга - дивився красу, корали, острівці і мавп.

26 січня я нарешті дорвався до мотобайк. І проїхав на ньому кілометрів 30, перш ніж звалився з нього на дорогу. Весь шлях від Klong Prao до Bang Bao на одному диханні по гірській дорозі. Ban Bao - рибальське село, дуже цікаво, готелі на воді. Там само зняті фото "страшних гадів".

гепнувся я на зворотному шляху, як і хто винен - ??не зрозумів, чи то я втратив стійкість, чи то злякався машини, яка йшла на обгін. Зупинилося 3 машини, мене негайно закинули в машину, а байк - в багажник. Дядько - вилитий Боб Марлі - в 3 хвилини домчав мене до магазину, де був куплений йод і їм було залито все обшарпане, а ще через 5 хвилин - до клініки, де мене привели в порядок, полегшивши гаманець на 120 доларів (2 перев'язки, ліки , чудові бинти - страхова все обіцяла відшкодувати).

У напівшоковому стані я повернувся в готель, на щастя, мотобайк майже не постраждав (збитку доларів на 40), і що найсмішніше, я відкатав на цьому байці ще 3 дні, але вже не їздив у бік Ban Bao, а їздив у бік White Sand Beach - там дороги не такі круті.

Байк - дуже корисне транспортний засіб. Прокат коштує 250 бат на добу + бензин (кумедна суміш, наливається з пляшок у бак байка). Байк - це свобода переміщення, живучи в тихому місці, я катався по барах, ресторанах і т. п. злачних місцях по острову. Їсти в ресторанах смачніше і дешевше, ніж в готелях, а оскільки довелося пити антибіотики - пияцтво відпадало геть.

Час йде, море пливе, ось вже треба і їхати ... сумно, автобус - паром - аеропорт Трат. Ух ти, які "червоні куточки" в, пардон, відхожому місці ... А слони з трави та кущів? Роблять каркас, в ньому виростає кущ, а потім обстригають за формою.

Камбоджа

Повернувшись до Бангкока, я пересів на літак в Сім Ріп, і вже до вечора був у Камбоджі. Таксист, який віз мене з аеропорту в готель, організував весь наступний день: таксі на день - 25 дол, гід (англомовний) - 25 дол, і цей же таксист відвіз мене потім в аеропорт. Загалом, турбізнес в Сім рипе один з основних джерел доходу, і на туриста моляться.

Готель ... Empress Angkor - відмінний готель, смачна їжа в ресторані, свіжий самовипеченний хліб, а яке м'ясо! І подарунок на ліжку - серветочки в плетеному кошику ...

31 січня в 5 ранку підйом, о 6 ранку - я вже в першому храмі, Ta Phrom. Так - сюди варто було приїхати! Ще немає сонця, туман по землі, і з нього проявляються стіни, обплутані живими (!) Деревами, що ростуть крізь каміння.

Пройшовши Ta Phrom, їдемо в Bayon - храм з "особами".

Ні золота і немає пишності, все дуже просто і дуже красиво, майстерна різьба по каменю. Туристів майже немає, і, піднімаючись в храм, відчуваєш енергію, з якою люди минулого будували це воістину величну споруду.

З Bayon їдемо трохи перекусити і потім - дивитися головний храм, Angkor Wat.

Кафе перед храмом під навісом, ціни - 1-2 долари за блюдо (вечеря в готелі в середньому 20 доларів, але він того вартий!). Так, кхмерские жінки - є дуже красиві, шкода, соромився робити фото.

Гід виявився грамотний і повіз по самому правильному маршрутом. Говорити про Angkor Wat можна нескінченно, досить того, що його силует на прапорі Камбоджі - тобто це національний символ. Ставок перед храмом, всередині - дивом збереглися після недавньої громадянської війни фрески і статуї.

Вся екскурсія тривала 6 годин, ще заїжджали на фабрику народних ремесел - подивитися, як люди заробляють на хліб (Камбоджа відстає від Таїланду років на 40 - бідність скрізь). Шикарні кам'яні панно по 1500 доларів іноді купують японці - і тут же працює пункт експрес-пошти, який відправляє ці каменюки куди завгодно. Після обіду (температура на сонці під 50) я нікуди не поїхав, а поспав до вечора і пішов купатися в басейн у дворі готелю. Ба, які статуї! Русалка, Слон-Горинич, Слон-с-пальці, і ... він! Йо-майо! Точно він! Фото в повний зріст і поблизу в альбомі.

На наступний день вже треба повертатися до Бангкока ... Опа, 25 доларів - урядовий збір на вильоті. Добре, що змінюють тайські бати, у мене доларів вже й не залишилося до того моменту.

1 лютого повернувся до Бангкока, і негайно душа зажадала напитися. В якості місця нажіранія була обрана весела вулиця Soi Cowboy. Опускаючи інтимні подробиці пияцтва, необхідно зауважити, що пиятика вдалася на славу, я згадав російську мову і бентежив дівчат нескромно тайської пісенькою (трохи не порвали мій іпод), текст якої наводити тут не можна через якоїсь фривольність (раптом діти побачать).

2 лютого, трохи проспавшись, відправився дивитися Чайнатаун ??і сумно "доползивать" по різних місцях Бангкока. Адже завтра вже їхати ... 3 лютого, на жаль, на жаль ... Недав'я ка, Суванапум! ... І назад ... Ашгабат ... Москва ... Відпустка закінчилася.

P. S.: Спасибі всім, хто допомагав. Багато, дуже багато людей - ITM Group, Turkmenistan Airways, Страхова компанія "Уралсиб", Bangkok Airways і особисто Ms. Chanika C, DTAC Mobile, Банк "Північна Казна", asiarooms.com, farang.ru, thailandfriends.com, невідомий хлопець "Боб Марлі" з готелю Casa Del Mar Ban Bao Koh Chang, клініці PP Clinic Koh Chang, масажний салон, що поруч з рестораном Gullivers на Sukhumvit Soi 5, пристойним тайським дівчатам, і т. п., і т. д.

P. P. S.: Спасибі нашим туристам, які "веселили" час від часу. Чого тільки люди не говорять, думаючи, що їх ніхто не розуміє ...