Український журналіст закликав азербайджанських колег не піддаватися на російські провокації.

Сюжет телеканалу ІНТЕР про Нагірний Карабах, налаштовує проти Азербайджану, є провокацією російської сторони, тому азербайджанським колегам не варто піддаватися на неї. Про це повідомив колишній співробітник телеканалу ІНТЕР.

"Сюжет про Нагірний Карабах є не продуктом держави України, а результатом діяльності російських провокаторів в українських ЗМІ", заявив він.

Журналіст пояснив, що з приходом на ІНТЕР російського менеджменту (головним консультантом телеканалу є власкор телеканалу "Росія" Ілля Канавін - Ред.), інформаційна політика українського телеканалу піддається серйозним змінам у бік проходження у фарватері зовнішньої політики Москви. Особливу увагу при цьому стосується висвітлення подій на пострадянському просторі, а також взаємовідносин між цими країнами.

"А що ви очікували отримати, якщо головна людина на телеканалі - з державного ВГТРК, майже щодня штампує антиукраїнські сюжети як гарячі пиріжки? Плюс половина команди Гліба Павловського, які разом з ним на попередніх виборах ділили Україну на три сорти ", - вважає журналіст.

При цьому він не виключив продовження появи подібних компрометуючих матеріалів, які будуть налаштовувати союзників проти України. "Не здивуюся, якщо ІНТЕР додумається викупити у лужковського телеканалу (ТВЦ - Ред.) Брехливий фільм" Убити російського "" і почне його крутити на всю країну ", додав він.

Журналіст висловив переконання, що така діяльність" іноземних варягів "завдає прямої шкоди інформаційної безпеки України і" дивно, що ніхто до цих пір не звертає на ситуацію на ІНТЕРІ ніякої уваги ".

Він також звернув увагу на той факт, що новина з посиланням" на джерело в Баку "опублікувало інформагентство Регнум, директором якого є екс-співробітник Адміністрації президента при Путіні Модест Коллер, який відомий своєю підтримкою сепаратистів у Криму та Закарпатті.




Раніше ІА REGNUM повідомило, що знімальна група одного з азербайджанських телеканалів збирається відправитися на Україна для підготовки 18-хвилинного сюжету про цю країну. У планах телевізійної групи - представити Західну Україну як історично польську територію, а Львів - польське місто. Навпаки, Східна Україна буде представлена ??як історично російська земля, Київ - як колиска російської культури епохи домонгольської Русі , Закарпаття - як угорська земля, а Крим - татарська земля, підкорена російськими імператорами й незаконно подарована Хрущовим України і т.д.

Контр-репортаж планується перевести на іноземні мови, продемонструвати на низці телеканалів і розмістити в інтернеті.

Ця акція нібито має стати відповіддю азербайджанського телебачення на репортаж "Нагорний Карабах - територія, на якій зупинився час" українського каналу "Інтер". У фільмі українського телеканалу була показана історія подій в регіоні на прикладі деяких персоналій. Переглянути сюжет можна тут.

Посольство Азербайджану в Україні 7 грудня вручило ноту міністерству закордонних справ України у зв'язку з показом цього фільму. МЗС України у відповідь заявив, що цей канал є комерційним і ніяк не відображає позицію держави.

На телеканалі в свою чергу звернули увагу, що сюжет був присвячений не конфлікту навколо Нагірного Карабаху, а безпосередньо цієї території та її мешканців. "Його формат - репортажна публіцистика, інакше кажучи, побутописання", сказано в заяві.

Крім того, в подальшому на телеканалі пообіцяли забезпечити "всебічне інформаційне висвітлення із залученням усіх сторін конфлікту".