З Москви до Варшави.

Цього літа у нас з'явилася можливість з'їздити на кілька днів до Варшави. Мама збиралася їхати туди з моїм молодшим братом, якому лише 1 рік. Те, що мама візьме мене, вирішилося перед самим від'їздом. Я був дуже радий!

У Москві ми сіли в поїзд ввечері й приїхали до Варшави вранці.

У цьому потязі були незвичайні купе - тримісні з полками, розташованими одна над іншою.

Коли ми їхали в поїзді, я дивився у вікно на луки, поля, ліси, станції. По дорозі нам зустрічалися різні поїзди, я їх фотографував. Я дуже люблю поїзди і колекціоную їх зображення. Так що моя колекція німого поповнилася.

Мій брат бігав по поїзду, мені доводилося його наздоганяти. До кінця дороги мені набридло його ловити. Я їхав у поїзді і думав про те, яка ж вона, Варшава.

Про Варшаві

Варшава - столиця Польщі. Це все, що я знав перед поїздкою до цього міста. Як потім виявилося, Варшава ще і дуже красивий і цікаве місто. Красиві парки, палаци, багато самих різних музеїв. Я захоплююся технікою та транспортом, і ми з мамою ходили в Музей Війська Польського. Бачили ми ще й просто Музей техніки, але у нас не знайшлося часу сходити в нього.

Спочатку я розповім трохи про історію Варшави. Є така легенда: заснували місто юнак Варс і дівчина Сава, які любили один одного. Звідси і назва Warszava.

Рік заснування Варшави невідомий, але це дуже древнє місто. У 1596 р. король Сигізмунд III Ваза переніс столицю з Кракова до Варшави. У різні часи Варшава входила і до складу Пруссії і до складу Російської імперії. Зараз Варшава - столиця Польщі.

На вокзалі

Коли ми вийшли з поїзда, нас зустрічав тато.

На площі біля вокзалу ми побачили високий будинок з годинником. Це був палац Науки і Техніки.

Нам розповіли таку історію. Після 2-ї Світової війни Сталін запропонував польському уряду на вибір два подарунки - або метро, ??або високу будівлю. У Польщі вибрали будівлю. Довгий час це було єдине найвищий будинок Варшави. На 30 - му поверсі Палацу розташований оглядовий майданчик.

Готель

Ми оселилися в готелі Jan III Sobeski. Готель названа на честь короля Польщі. Цей король здобув перемогу над турками під Віднем і не допустив завоювання ними Європи.

Готель мені дуже сподобалася У цьому готелі є сауна і джакузі.

На сніданок був шведський стіл. Там було стільки всього смачного! Найбільше мені сподобалися фрукти. Я набирав цілу тарілку фруктів: кавуни, банани, полуницю, апельсини. А мій тато їв тільки листочки салату, тому що він прочитав, що вони дуже корисні. Братові дали дитячий стілець, але йому швидко набридало сидіти, і він починав хуліганити.

Наш номер був просторою. З вікна було добре видно трамваї і машини. А так як я люблю транспорт, то я з задоволенням фотографував трамваї і тюнінговані машини.

Для Дані нам дали маленьку ліжечко, але іноді замість нього там спав я.

Музей Війська Польського

У Варшаві є Музей Війська Польського. Ми потрапили туди в День Музеїв, тому все було безкоштовно, і було багато відвідувачів. На вулиці біля музею стоїть дуже цікава військова техніка: літаки, вертольоти, танки, міні танк і бронеавтомобіль. Більша частина техніки була зроблена в СРСР.

Мені сподобався літак ts-11 «Iskra», який був сконструйований у Варшавському інституті авіації в 60-х роках для тренування пілотів.

Сам музей складається з трьох поверхів. Зали розділені по історичних епохах, починаючи від часів лицарів. Ми бачили одяг лицарів, польських військових і військових інших країн (з Росії, Німеччини, Америки, Японії), багато старовинної зброї (арбалети, пістолети, автомати), мотоцикли, предмети побуту військових, фотографії, малюнки та описи битв.

Всі написи були польською мовою, і мені не все було зрозуміло. Але все одно музей мені дуже сподобався і запам'ятався

Зоопарк

В один із днів ми ходили в зоопарк. Варшавський зоопарк був заснований в 1928 році. У той час у ньому було близько 500 тварин, а сьогодні їх налічується близько 5 тис.!

Ми прийшли до зоопарку пізно, і часу до закриття залишалося небагато. Ми вирішили хоча б побачити великих тварин: слонів, жирафів і крокодилів. А побачили та інших цікавих тварин. Перше, що ми побачили, було озеро з красивими птахами. Як я дізнався, вони називаються фламінго.

Страус клював огорожу. Мій маленький брат довго дивився на нього, потім підійшов до огорожі і став повторювати за страусом, хотів теж клювати огорожу.

Дуже цікаво було спостерігати за мавпами. Вони бігали, грали один з одним. Великі мавпи носили своїх дітей на спині і під животом.

Близько великого слона в окремій клітці був найменший звір з родини слонів. Нам сказали, що він гарчить, як лев, але він промовив якісь ледве чутні звуки.

Мені дуже сподобався ірбіс. Я пройшов уздовж клітини, а ірбіс по той бік клітини пішов за мною.

Я спробував пройти в інший бік, ірбіс знову побіг за мною. Мені сподобалася ця гра, йому - теж. І ми трохи пограли в догоняшкі. Йому, напевно, було нудно одному.

У зоопарку красиві доріжки. За ним добре гуляти і бігати. Я так і робив, перебігаючи від одного вольєра до іншого. А Даня їздив на татові.

Водний парк

У Варшаві є відмінний водний парк. Там є кілька відділень. Одне з них - басейн, який складається з трьох залів. В іншому залі теж можна плавати. Там є класні гірки й цікаві труби, в яких мені дуже сподобалося кататися. Мама спочатку боялася, і мені довелося умовляти її і показувати на своєму прикладі, що це зовсім не страшно, а дуже весело. Але потім і їй дуже сподобалися гірки, і ми каталися вже разом. Данило з татом купалися в маленькому басейні, який зроблений спеціально для таких малюків, як він. Потім ми всі разом грілися у водних гейзерах.

У третьому залі розташовані сауни, крижана кімната і басейн з крижаною водою. Я спробував зайти у крижану кімнату, але там було так холодно, що я відразу звідти вийшов.

Після басейну ми зайшли в кафе, де купили мої улюблені канапкаі грілевана (гарячі бутерброди з різними начинками).

Смик

У Польщі є один магазин під назвою «Смик». «Смик» - по-польськи означає «малюк». Це магазин розташований поруч з вулицею Маршалковське, де багато магазинів, за якими любить ходити мама. На 1 поверсі «Смика» роблять м'яких ведмедиків, таких, яких дитина захоче, і підбирають ведмедикам одяг, на 2 поверсі багато іграшок. Я хотів навіть залишитися там жити. Папа купив два LEGO: перше для мого брата, а друге для мене. На наступних поверхах одяг. Я не люблю одяг, і мама ходила там без мене. Увечері я відкрив велику коробку Lego. Мама не могла змусити мене спати, поки я до кінця не зібрав машину.

Парк Лазенки

Лазенки - колишня літня резиденція королів. "Лазенки" по-польськи означає "купальні".

У парку гуляють фазани і там дуже красиво. Ми були в червні: там цвів бузок, було багато піонів, ромашок та інших квітів.

У цьому парку є королівський палац на острові, оточений водою. У цьому палаці є будівля купальні, де на дверях написано: "Цей будинок ненавидить печаль, любить світ, пропонує купання, рекомендує сільське життя і запрошує в гості добрих людей".

На озері я прокотився на човні і бачив цікавий водоспад. З цього озера, кажуть, любив плавати на човні король Польщі Станіслав Август Понятовський, який зрадив Лазенках сучасний вигляд.

Біля озера розташований амфітеатр, а сцена - на невеликому острівці. Там раніше проходили спектаклі, але і зараз там іноді проходять концерти та вистави.

У парку ми зайшли в кафе. Там я захотів морозиво і сказав продавцеві: "Дві галки трускавками" Продавець все зрозуміла і дала мені дві кульки смачного полуничного морозива.

Старе місто

У Старе місто ми прийшли за дуже красивій вулиці з дивовижними старовинними будинками . Але виявилося, що будинки були побудовані не так давно. Нам сказали, що всі будинки Старого міста були зруйновані під час Другої Світової Війни. Фашисти вирішили зрівняти Варшаву із землею, щоб знищити місто, який ніяк не хотів здаватися. І після війни всі будівлі, площі, пам'ятники, все відновлювалося заново.

Ми підійшли до Замкової площі з Королівським замком. Від цієї площі починається Королівський тракт.

У центрі Замковій площі стоїть колона польського короля Сигізмунда III Вази, який переніс столицю з Кракова до Варшави.

Колись весь Старе місто було оточений кріпак стіною, але вона збереглася частинами.

Ми зайшли в католицький храм, послухали трохи проповідь. Було не все зрозуміло, але перебувати в храмі було приємно.

Ми дійшли до ринку, де продавалися різні сувеніри. Дуже дорогі і не дуже цікаві. Тому, ми, перекусивши канапками грілеванной, поїхали на екскурсію.

Розповідав нам про історію старого центру поляк, говорив він російською з акцентом, але я все розумів. Ми їхали на смішний машині з відкритими дверима. Я фотографував, а мама переживала за фотоапарат, щоб я його не впустив на дорогу.

Ми проїхали уздовж кріпосної стіни, біля пам'ятника Маленькому солдату, повз Варшавського суду і пам'ятника Варшавському повстанню, повз будинки, де жили знамениті люди .

Ось і закінчилася наша поїздка Варшави. У той день, коли ми повинні були їхати, я мріяв, щоб у нас зламалася машина або щоб ми встали надовго в дорожній пробці. Я не хотів їхати і дуже сподівався, що ми встигнемо на поїзд ...

Я стояв біля вікна вагона, мені було дуже сумно, я плакав і все питав: "Мамо, скажи, ми приїдемо ще до Варшави? Ну , пообіцяй мені, будь ласка ... "