Австрійське подорож. Частина 2.

Початок

День четвертий. Цього ранку ми розлучалися з нашої душевної господинею Гердою. Ми забронювали готель, що знаходиться на тому ж озері, який входить в мережу "Романтик готель".

Готель був істотно дорожче, тому ми забронювали його на два дні, при цьому один день ми ; планувала залишитися в цьому готелі і насолодитися всіма достоїнствами внутрішньої інфраструктури. Так як він був у десяти хвилинах їзди від нашого пансіону, ми планували кинути вранці речі в багажну кімнату і поїхати погуляти по навколишніх озер. Незважаючи на те, що ми приїхали в готель близько 9 ранку, в готелі нам відразу дали номер, попросили лише 20 хвилин зачекати, запропонувавши напої. Ми відмовилися, тому що були тільки після сніданку у Герди, і погуляли по території готелю, помилувалися сонним світанком на озері. Погода в цей день обіцяла бути сонячної, як раз для наших досліджень навколишніх озер. Номер нам дали один з кращих в готелі, не знаю, що ми так сподобалися. Він просто був чудовий. Дві величезні кімнати, балкон-тераса з чарівним видом на озеро. Докладалися білі халати, рушники, тапочки, все це було складено в спеціальну скриньку, щоб було зручно прямо з номера йти в басейн. На столі в кімнаті стояв глечик з водою, в якому були різнокольорові камінці-кристали. У ручці глечика було згорнуте сувоєм опис на аркуші паперу, правда на німецькій мові, про магічні та енергетичних властивостях кожного кристала . Мені дуже хотілося прихопити кольорові камінці на сувеніри, але я насилу стрималася.

Ми запитали в готелі про велосипеди - на сайті було зазначено, що в готелі можна взяти велосипед напрокат. Так і виявилося, нам сказали, що взагалі оренда велосипедів входить у вартість номера. Але на цей день у нас вже були плани поїздити по озерах і повечеряти в ресторані мішленовськой - у нас був романтичний настрій. У Мільштате є ресторан при готелі Die Forelle, який відзначений зіркою Мішлена. Сайт готелю, в якому цей ресторан.

Ми поїхали по найближчих озер. Було дуже цікаво подивитися на водну гладь, подихати чистим повітрям, помилуватися красивою природою.

Фаакер Зеє - дуже красиве озеро, спокійне, не курортне місце. Потрапили туди випадково, згорнувши не на ту дорогу, вирішили вже заїхати подивитися. Повеселили покажчики із забавними написами. Озеро чудове, дуже мальовничі береги. Потрапив до числа особливо сподобалися місць.

Ми поїхали на оглядову вежу Піраміденкегель. Вона знаходиться біля озера Вертерзее, з неї чудовий огляд на околиці, кілька рівнів оглядового майданчика. Ми провели тут близько години, роздивляючись чарівні краєвиди і долин, обрамлені силуетами гір.

Озеро Вертерзее, безумовно, одне з найкрасивіших, але дуже курортне місце. По берегах багато дорогих приватних вілл. До озера підходить залізниця. За відгуками, у цього озера піщане дно біля берега.

З оглядового майданчика було видно як на долоні містечко Марія Верф. Милий невелике містечко на озері. У ньому є сенс провести пару годин, містечко дуже розслабляє своєї тишею. У ньому дуже красива церква і капличка, доглянутий цвинтар і приголомшливо красивий акуратний причал з видом на озеро. У церкви стоїть старий дзвін, дуже добрий дзвін, на якому на всіх мовах планети написано слово "мир". Ми доторкнулися до дзвона, і він відповів нам теплом, накопиченим за день.

Вдосталь наїздившись, ми поїхали в Мільштадт, в запланований вранці ресторан Die Forelle, за романтикою. Ресторан працює з 18-30. Є фіксоване меню з основними стравами, салат-бар. Ми хотіли спробувати страви з озерної риби. Відразу скажу, що ціни більш-менш доступні - близько 17 євро за основне блюдо. Ми приїхали до ресторану до 18, тому довелося близько півгодини погуляти в передчутті приємно-смачного проведення часу. Зайшовши в ресторан, ми зазнали неприємного огляду службовців. Чесно кажучи, ми, звичайно, були не у пафосній одязі, а в туристичному вигляді, тобто джинсах-кросівках, але в Москві дуже мало ресторанів, в які я посоромилася увійти б у ; тому вигляді, в якому я була в Die Forelle. Посадили нас за крайній столик. Ми зробили замовлення - пляшку вина (до речі, в цьому ресторані вино від 20 євро за пляшку), на друге - рибу з озера. І салат-бар. Салат-бар зовсім звичайний: підходиш, набираєш що хочеш, смачно, але без надмірностей. Риба смачна, дуже красиво подана, шеф-кухар прислав до риби "комплімент" - маленький оригінальний салатик з креветки з рисовою локшиною в купки. Всі дуже гарно оформлено, смачно, з риби обрані навіть найдрібніші кісточки. Прилади срібні. Але все враження вбили офіціанти, які, м'яко кажучи, зі снобізмом нас обслуговували, за винятком однієї, мабуть, старшої. Вино було чарівне, ми запам'ятали марку, з тих пір купували Zweigelt. Загалом, атмосфера не посприяла розслабленому романтичної вечері, відчували ми себе там, завдяки офіціантам, дуже скуто, хоча за їхніми мірками зробили пристойний за ; сумі замовлення на їжу, але весь час було відчуття, що нам тут не раді. Ми потім погуляли по набережній і поїхали пити чай в нашому затишному номері готелю.

П'ятий день. Цей день ми планували провести в готелі. З ранку ми поснідали і пішли в басейн - він працював з 7-30 до 19-30. Басейн з підігрівом, є частина усередині приміщення і на відкритому повітрі. Вода чиста. Приміщення дуже красиве. До нього можна потрапити з номера прямо в халаті за спеціальним коридором. З цього ж приміщення вхід в spa-салон і комплекс саун. Сауна спільна, і користуються їй без одягу. Тобто в приміщення заходять у халаті або обмотані рушником, перед безпосередньо сауною залишаєш одяг на гачках. Але сауни працюють з 14 до 18, тому вранці ми обмежилися басейном. Радом з басейном стоять у вільному доступі глечики з питною водою, склянки та ягідні сиропи. Так само є кімната, де можна попити чаю. Басейн за розміром достатній, щоб поплавати трохи, але звичайно, не спортивний. Ми поплавали близько 30 хвилин і пішли в кімнату, щоб переодягнутися. Ми планували взяти велосипеди в готелі і проїхати навколо озера.

Відразу скажу - об'їхати озеро навколо ми не змогли. Позначилася відсутність попередніх тренувань. Дорога - виділена комфортна велодоріжка навколо озера, але звичайно, з підйомами та спусками. Спочатку ми поїхали по лісовій частині дороги.

Дорога йде вздовж озера і дуже красива. Підйоми і спуски досить круті, так що перемикання передач через 15 хвилин було освоєно в повній мірі. Зустрічаються зустрічні велосипедисти або піші попутники незмінно вітаються. З привалах ми проїхали майже дві години до середини озера і зрозуміли, що такими темпами весь похід навколо озера може тривати до восьми годин. Доїхали до середини. Через озеро за євро з невеликим раз на годину ходив кораблик "Пітер Пен" з Мільштадта і назад, десять хвилин шляху. Але в той день був останній день навігації, і крім нас була тільки ще одна пара туристів, тому ми хвилювалися, чи буде очікуваний рейс. Але "Пітер пен" не підвів, і ми благополучно висадилися на причалі Мільштадта.

На причалі був ресторанчик, який працював з 11 ранку і до вечора. Ми ще коли були в Die Forelle, пригледіли цей ресторанчик як наступний на дегустацію. Риба з озера коштувала на євро дешевше, ніж у мішленовськой ресторані. Звичайно, вона не була так вишукано подана, але була дуже смачною. Порції великі, вид на озеро приголомшливий, працюють зручно - ми з задоволенням провели в цьому ресторанчику близько півтори години, милуючись на озеро і підгодовуючи лебедів. Хоча в ресторанчику не було відбою від відвідувачів, обслуговували нас дуже привітно, на відміну від мішленовськой ресторану напередодні. Ми були задоволені, сказавши розраховують офіціантові, що ми вчора були в Die Forelle, і що, на нашу думку, зірку Мішлена треба було давати їх ресторану.

Офіціант був дуже задоволений і побіг розповідати про це своїм колегам.

Ми осідлали наших залізних коней і поїхали до готелю - наближався час відкриття сауни. Зворотний шлях зайняв значно менше часу, приблизно годину. Дорога в основному була з гірки і повністю асфальтована. Хоча в гору на велосипеді по цій дорозі ми вже не забралися - довелося спішитися і дивитися услід обганяє нас австрійським пенсіонерам, з болонкою в перенесенні на багажнику. У готелі, начепивши "сауни уніформу" - білі халати, ми поскакали в басейн і сауну. Сонечко вже розігріло так, що в басейні було дуже комфортно плавати. Лежаки біля озера були зрідка зайняті загоряють і просто читають книжку в такий же уніформі, як і ми. Одна сауна розташована біля озера. У ній можна попаритися і стрибнути в озеро. Чесно кажучи, я купатися не зважилася, навіть не через температуру води, а через те, що навколо було багато рибалок, при цьому купання передбачалося голяком. До речі, дно біля озера - суміш гальки з піском, настільки дрібним, що схожий на мул. Ми повалятися на березі і пішли досліджувати весь комплекс саун. Величезне враження справила ванна, яка була нами визначена як перлова. Чудово розмістилися в ній вдвох. Походили по саунах. Відразу скажу, що люди крім нас були, але все якось розподілилися так, що практично відчуваєш себе на самоті. На жаль, масаж гарячими каменями взяти не вдалося, так як треба було сплатити-записатися вранці, а ввечері вже все було зайнято. Але все одно, ми дуже романтично і приємно провели час до закриття комплексу, а потім полежали на лежаках до заходу сонця на березі озера, згодом провівши захід вином на балконі номеру.

Шостий день. Попрощавшись з гостинним ресепшені готелю і улюбленим озером, ми вирушили до Відня, по дорозі заїхавши в Хохостервіц, дуже красивий давній замок, який довгий час вважався неприступним. Замок чарівно красивий. Рекомендую на гору піднятися на спеціальному ліфті, а спуститися пішки. Квиток на гору коштує 5 євро туди й назад, в одну сторону наверх квиток не продають, можна купити тільки вниз на горі. Але ми зустрічали людей, які піднімалися пішки до замку - вигляд у них був дуже стомлений. У замку є невеликий музей - експозиційні зали вільного відвідування. У залах багато старовинних речей, картин, лат, але , на жаль, написи тільки німецькою мовою. Дуже вразили лати на воїна-велетня, які були надіті на манекен у натуральну величину воїна, приблизно 2,25 м заввишки. Враховуючи, що решта лати були на воїнів дуже стрункої статури і ростом чи вище 1,65 м, цей воїн повинен був лякати тільки своїм виглядом. Дуже красива замкова церква.

З замку йде стежка вниз, зі сторожовими заставами через кожні 50-100 м. Недивно, що замок був неприступним - піднятися по крутих схилах здається нереальним, а ; витримувати бій на кожній заставі - справою кровопролитним. З дороги відкриваються повітряні, пронизані осінньої свіжістю види навколишніх долин. У замку і біля підніжжя замку є ресторанчики, після трьох годинної прогулянки, спустившись із замку, біля підніжжя ми і пообідали. Спробували суп зі шматочками млинців і картоплю з беконом, як завжди - смачно.

Нам мав бути шлях до Відня. Погода починала псуватися, ми виріши по дорозі заїхати в торговий центр поруч з грацією, щоб купити вина на вечерю і що-небудь з гостинців дітям. Провели там близько години, так як центр закривався о 18-30. Зробили невеликі покупки і потрапили в дорозі в такій страшна злива, що я пошкодувала про кожних зайвих десяти хвилинах, проведених в цьому центрі. Блискавки розкреслювали небо, дощ періщив так, що двірники ледве встигали прибирати воду зі скла, при цьому середня швидкість руху потоку машин була не менше 80 км/ч.

Ми дісталися до Відня, ближче до Відня дощ стих. Ми добралися до готелю без пригод, за винятком того, що на розв'язці траси A2 вже в межах міста ми заблукали, навіть з навігатором виїхавши не туди. До слова сказати, на наступний день ми ще раз в'їжджали по цій розв'язці, але так і не потрапили в правильний рукав - всі виїзди виходять паралельно, та й карти у нас були 2008 . На неправильному виїзді ми кожен раз втрачали до 15 хвилин. Не критично, але все ж.

Готель - пансіон Шенбрунн.

Готель зручно розташований: близько від метро і відомого палацу Шенбрун. На жаль, коли ми бронювали, не було стандартних подвоєнь. Довелося брати дабл смол - це дуже маленький номер, однозначно при нагоді потрібно брати стандартний дабл. З плюсів - привітний персонал, готовий допомогти, з гарним англійським. З мінусів - оздоблення готелю, на сходах відверто пахло цвіллю. У номері по-спартанському оброблене, але чистенько, ліжко зручна. Є доступ в Інтернет через Wi-Fi, потрібно лише взяти пароль на ресепшені. У готелю є платна підземна парковка, 7 євро на добу, але ми знайшли безкоштовне місце в п'яти хвилинах ходьби на паралельній вулиці.

Сьомий день. ; У цей день обіцяли погану погоду, і ми вирішили провести першу половину дня в покупках гостинців для нашої сім'ї. Вийшовши з готелю, ми звернули увагу на пам'ятну дошку на готелі, виявилося, що в ньому п'ять тижнів жив Сталін.

Сам шопінг не варто згадок крім того, що в несезон знижок, коли ми й були, різниця з московськими цінами складає не більше 15%, тому масових закупівель ми не робили. Нам головне було накупити дітям гостинців. Марки на 80% можна зустріти в Москві. Ми їздили до віденського Південний торговий центр, враження було, що потрапили в МЕГУ, і по обробці всередині, і за марками. Зовні центр виглядає набагато менш багате, ніж Мега, зроблений з простих швидкомонтованих блоків, практично без вікон.

Завіз пакети з покупками в готель, і побачивши, що розпогодилося, ми поїхали здавати машину. На цьому пункті хотілося зупинитися детальніше, тому що в накладній Sixt було зазначено, що здавати на вокзалі, без вказівки адреси. Ми без праці знайшли вокзал, а ось спеціальне місце для здачі автомобілів покажчиками, як наприклад, у Мюнхені, виділено не було. Та й сам вокзал більше нагадував звичайну станцію метро. Нам довелося подзвонити в Sixt, працівники якого пояснили, куди їхати, але цей паркінг десь в 500 м від вокзалу. Залишаєш машину, кидаєш ключі в спеціальний ящик. І все. На жаль, ми запізнилися на три хвилини, що коштувало нам додаткових 70 євро, які з нас зняв Sixt як за один додатковий день. Але про це ми вже дізналися в Москві.

Звільнившись від автомобіля, ми почали обстеження Відня. Вийшли біля собору святого Стефана. Стефан був майже весь у лісах, тому про його пишності доводилося тільки здогадуватися. Ми зазирнули всередину - починалася служба, тому по собору ходити теж було не можна, можна було тільки подивитися з-за грат. Органна музика вразила своєю значущістю. Біля собору Стефана, як, втім, і поряд з іншими пам'ятками, хлопчики у стилізованих костюмах продають квитки на концерти оркестрової і оперної музики.

Потім неквапливо ми пішли до Рингу, пройшли уздовж каналу. Загалом у Відні дуже змішана архітектура - нові будівлі сусідять з архітектурними пам'ятками. Це наслідок того, що Відень була сильно пошкоджена під час другої світової війни. Погуляли по парку, вийшли до вечірнього будівлі Віденської опери. Близько Опери варто плазмовий екран, де транслюється опера. Перед екраном стоять лавки, стільці, але дивляться розташовуються і на бруківці. Ми зайшли в провулок, знайшли кафе, яке сподобалося, повечеряли, спробувавши, нарешті, на десерт "Захер". Як і пишуть, як торт "Прага", тільки трохи пошоколаднее.

На наступний день ми хотіли взяти Аудіотур на автобусі, але шанували його рекламний опис і не стали: російською