Замок барона, копійчаний пентхаус і описані піраміди.

Я не люблю довгого відпочинку, та й тривалі поїздки для сім'ї з чотирма дітьми занадто "б'ють по кишені". Тому ми звичайно виїжджаємо на 2-3 дні в яку-небудь країну "дикунами", швиденько оглядаємо головні і найбільш цікаві пам'ятки - і додому!

На травневі свята на сімейному раді було вирішено, що прожити життя і не побачити піраміди - це абсолютно непробачно. І ось квитки в кишені - трохи дорожче, ніж вийшов би чартер, але зате в наявності сервіс, і практично немає затримок авіарейсів.

Приїхали пізно ввечері, вийшли з аеропорту, сіли в таксі і наказали везти в готель - будь-який недорогий. Водій привіз нас в недорогий, але красивий готель під назвою "Барон". Називається він так тому, що поряд з ним знаходиться старовинний замок, не такий вже давній, приблизно 1900 року, але приголомшливо красивий, який побудував якийсь англійський барон. Поселили нас усім колгоспом в пентхаус (100 $ за ніч). Правда, ми спочатку цього не зрозуміли, зрозуміли тільки тоді, коли на наступний день сіли в ліфт і наш номер був позначений як "пентхаус". Ну, пентхаус так пентхаус. Стандартний тризірковий номер, кондиціонер і холодильник. Нам не вистачило двох ліжок для дітей, оскільки в номері була тільки двомісна "королівська" ліжко, і люб'язний персонал - безкоштовно - приніс нам дві розкладні ліжка і білизна. Третя дитина спав на дивані. Четвертий - з нами, батьками, на ліжку. Коротше, номер обійшовся задешево, якщо вважати, що в ньому жили шестеро!

Загалом, ніч переспали, поснідали тут же в готелі, а потім найняли таксі - готельне, 25 $ за туди і назад. І до пірамід. Їхали досить довго, оглянули половину Каїра. До речі, місто мені дуже сподобався. З усіх бачених мною арабських міст він здався мені самим затишним і якимсь домашнім. Крони дерев звисають через паркани, старовинна архітектура перемішана з сучасними торговими центрами, досить еклектично, але душевно. По дорозі водій звертав нашу увагу на головні визначні пам'ятки - мечеть Аль-Азхар, наприклад, ну і звичайно Ніл!

Потім, ще в Каїрі, в просвіті дороги вже стало видно піраміди . Виявляється, вони просто біля міста знаходяться. Під'їхали до входу в комплекс, купили квитки. Водій обіцяв під'їхати за нами. Пройшли кілька перевірок сумок і увійшли в сам комплекс. Справа в тому, що до пірамід пішки ще досить далеко, а транспорт там заборонений, навіть туристичні автобуси.

Дозволені тільки коні. Туристи плюхається пішки по жарі, бідолахи, а ми найняли два шарабана і з вітерцем прокотилися. Головне тут - довго і нудно торгуватися, інакше заламають абсолютно неприйнятну ціну. А уміючи коштує копійки.

шарабан досить відчутно трясло, оскільки дорога нерівна і частина її проходила по звалищі. Причому все сміття висох під жарким сонцем, і від копит здіймалися просто клуби смердючої пилу. Ми як могли закрили носи. На жаль, іншої дороги до пірамід немає! Країна, яка живе за рахунок пірамід, не може побудувати до них нормальну дорогу! Годі збагнути.

Нарешті під'їхали до самих пірамід. Там не тільки піраміди, а й ще інші поховання, наш погонич провіз нас спочатку навколо всього комплексу, по дорозі на ламаною англійською пояснюючи, де яка піраміда, а потім ми спішилися і пішли всі оглядати самі. Ну, фотографувалися, звичайно. Діти ще перед від'їздом старанно вивчили історію Єгипту і основну інформацію про піраміди, так що обійшлися без гіда. Бачили піраміди Сфінкса, малі поховання - коротше, оглянули всі десь години за дві. А більше б і витримали, вже дуже жарко. Потім я захотіла помацати піраміду рукою, щоб, так би мовити, доторкнутися до історії в буквальному сенсі. Підходимо впритул до піраміди, тут же якісь валуни і камені перед нею, і тут нас мало не збиває з ніг огидний запах. Ці піраміди, перепрошую, наскрізь описані! Країна, яка живе за рахунок пірамід, не може побудувати поряд з ними хоч якийсь туалет! Торговці, погоничі, діти - все "прилаштовуються" біля Великих Пірамід! Який жах!

М-да ... Сіли знову на шарабан, виїхали з комплексу, сіли в наше таксі і повернулися до готелю.

У другій половині дня оглянули Британський музей. На наступний день пробіглися по магазинах - і в аеропорт. За два дні ми побачили все, що хотіли, розсталися з деякими ілюзіями, набули нового досвіду, а довше там, чесно сказати, і робити було б нічого. Вражень маса, а головне - ми їх побачили! Заради видовища Великих Пірамід варто було витратити певний час і кошти. Нехай вони і "описані", але від цього вони не перестають бути великими. Це ми, людці, занадто дрібні в порівнянні з ними.