Вчені довели: Зрозуміти, що у жінки на розумі, нереально.

Нове дослідження підтвердило те, що давно знає кожен чоловік: неможливо здогадатися, що у жінки на розумі. І жінки з цим згодні, пише портал LiveScience.

Дослідники з Університету Індіани (США) провели експеримент, в ході якого групі чоловіків і жінок були продемонстровані 24 відеозапису "швидких побачень". Учасники експерименту повинні були відповісти на два питання: "Чи вважаєте ви, що чоловік був захоплений жінкою?" І "Чи вважаєте ви, що жінка була захоплена чоловіком?". Отримані відповіді потім порівняли з відповідями самих дійових осіб "швидких побачень".

Результати експерименту, опубліковані в січневому випуску журналу Psychological Science, продемонстрували, що представники обох статей здатні визначити наявність у чоловіка інтересу до жінки, проте і ті і інші зазнають невдачі, коли намагаються визначити наявність зацікавленості у жінки в своєму візаві.

Фактично, замість того, щоб передбачити ймовірність того, що жінка відчуває романтичне захоплення чоловіком, грунтуючись на якихось зовнішніх проявах , можна просто підкинути монетку, - результат буде той самий.

Скайлер Плейс, керівник експерименту, стверджує, що біологічні мотиви поведінки, якими керується жінка під час побачення, в ході якого їй необхідно знайти оптимального партнера для генетичного відтворення, диктують їй демонструвати ухильність.

"Демонстрація сором'язливості змушує чоловіків витрачати більше часу на взаємодію з жінкою, оскільки вони не відчувають впевненості в тому, що домоглися розташування, - пояснює учений.

- Таким чином, жінка отримує більше часу на те, щоб зібрати якомога більше інформації про людину, з яким вона зустрічається ".

У кінцевому рахунку, саме жінки несуть більший ризик у процесі романтичних зустрічей, оскільки жінка в окремий період часу може виношувати тільки одну дитину від одного чоловіка, в той час як чоловік може мати дітей від декількох жінок одночасно.

Відеоролики фіксували моменти з середньої і завершальній стадії побачення, які надають найбільш точну оцінку, в силу того, що до цього часу учасники побачення більш явно починають демонструвати свої справжні почуття, завдяки інформації, яку вони встигають отримати один про одного.

Особливістю відеороликів, задіяних в експерименті, було те, що вони знімалися в ході іншого дослідження, проведеного Університетом Гумбольдта (Берлін, Німеччина), відповідно всі дійові особи спілкувалися німецькою мовою, якої не розуміли учасники експерименту в США. Для того, щоб визначити наявність захоплення їм доводилося керуватися лише візуальними підказками та інтонацією голосу зустрічаються.

"З еволюційної точки зору, немає нічого поганого, якщо жінка чесно і відкрито продемонструє свою зацікавленість, - просто в її же інтересах не розкривати свої карти негайно ", - говорить Плейс. Що ж залишається бідним чоловікам? Вони можуть оцінити свій успіх по тому, погодилася чи жінка на друге побачення чи ні.

За матеріалами: Рoint