Вчені виявили єдине в світі безсмертне тварина!.

Вчені виявили єдине в світі безсмертне тварина! Вчені виявили єдине на Землі безсмертне тварина, передає РБК. Незвичайна медуза, названа Turritopsis nutricula, володіє унікальними здібностями нескінченно себе омолоджувати.

Медузи цього виду порівняно не великі: всього 4-5 мм в діаметрі. І на відміну від більшості медуз, які після участі в репродуктивному циклі вмирають, Turritopsis Nutricula після спарювання повертаються до ювенільної стадії.

2d732e888b 2

На сьогоднішній день це єдиний відомий ученим представник фауни, здатний до подібного омолодження. Теоретично подібний цикл медуза може проробляти нескінченно, що робить її потенційно безсмертною. Ці істоти, що належать до класу гідрозоев, помирають, тільки якщо їх з'їдять або вб'ють. За однією з гіпотез, клітини в організмі таких медуз трансформуються, перетворюючись з одного типу в інший.

На даний момент морські біологи і генетики пильно вивчають медузу з метою простежити процес перетворення клітин з однієї форми в іншу, відомий в науці як трансдиференціація.

Враховуючи, що вони не вмирають природною смертю, Turritopsis Nutricula за певних умов здатні, занадто сильно розмножуючись, порушити рівновагу світового океану. Доктор Марія Мігліетта зі Смітсонівського інституту тропічних досліджень в Панамі сказала в інтерв'ю The Sun: "Ми спостерігаємо мовчазне вторгнення цих медуз по всьому світу". Спочатку медузи Turritopsis Nutricula відбуваються з Карибського регіону, проте поступово вони проникли і в інші географічні зони.