Поїздка до Петрозаводська на машині всією сім'єю.

У чоловіка в Петрозаводську повинна була відбутися наукова конференція. Він запропонував мені з дітьми їхати з ним. Вже дуже нам хотілося з'їздити разом .. Але з маленькою дитиною? .. Але як кажуть: полювання гірше неволі!

Було два варіанти добиратися до місця: на поїзді, як всі нормальні люди, і на машині. Ми довго перебирали ці варіанти, і вирішили все-таки їхати на машині, бути самі собі господарями. Щоб дітям було не важко сидіти всю дорогу, ми вирішили зробити 2 зупинки на ніч в яких-небудь містах, погуляти по них.

Отже, на нашій машині поїхали мій чоловік, я, син Валера (7 років ), дочка Вероніка (9,5 місяців). З нами поїхало ще 2 машини: сім'я з дитиною якому рік і 8 місяців на своїй машині, і молода людина на своїй.
Так що їхати нам було не нудно.

4 липня 2008р.
О 7 ранку виїхали з будинку в Браїлів, обнулили лічильник. Домовилися зустрічатися у МакДональдса на Ленінградки, звичайно ж ми не встигли до призначеного часу. Приїхали в 8.35, одна машина нас вже чекала, а одну ми чекали. Виїхали тільки в 9.30.

О 12 годині під Твер'ю влаштували відпочинок-пікнік. Вже проїхали 210 км.

У перший день вирішили зупинитися в Валдаї.
Приїхали туди до 16 години, проїхавши 425 кілометрів. Заселилися в готель «Валдай» - дешево і сердито!
Двомісний номер за 1240 + розкладушка 300 руб. Жити можна, санвузол в номері.

Після заселення і душа вирішили погуляти. Поїли у кафе, потім пішли на озеро Валдайське. Потім прогулялися на головну площу і до Троїцького собору.

5 липня 2008
Вранці ми ще трохи походили по Валдай, зайшли в сувенірний і в 11.30 поїхали далі. О 2 годині дня зупинилися на пікнік під Новгородом. Після Киришей почалася жахлива дорога, ледве їхали, і то машину всю трясло! І тільки до 18.30 ми приїхали до Старої Ладоги. У цей день ми проїхали 335 кілометрів.

Заселилися в готель «Стара Ладога» на вулиці Радянській д. 6. Це під'їзд житлового будинку переобладнаний в готель. Ми зняли блок (це колишня двокімнатна квартира) 2 двомісних і один одномісний номер і санвузол на блок. Нам було як раз! Кімната нам обійшлася в 1600руб + додаткове місце 300 руб. Ціна і якість відповідають. Все чисто і пристойно. У нашій кімнаті був балкончик, а на ньому ластівчине гніздо
Часу на огляд фортеці не залишалося і ми пішли пошукати де можна поїсти. Ось з цим були проблеми! Всі кафе, то закрилися, то обслуговують весілля, то ще щось! ледве знайшли де поїсти!
Поки шукали пофоткать все навколо. А ночі тут вже білі! О 12 годині ночі було світло, тільки трохи сумеречно.

6 липня 2008
Здавши номери в готелі ми поїхали в Староладозька фортеця (9-16 століття).

Здорово Нагулялися, нам дуже-дуже сподобалася фортеця, хоч вона і крихітна. Всім раджу з'їздити в стару Ладогу. Там є що подивитися і крім фортеці, але в нас часу вже не було, так що ми о 14 годині поїхали далі.

До 15.30 під'їхали до Лодейному полю. Там цікава дорожня розв'язка. і коштує чудний міст, мабуть підйомний.

На цьому мосту дорога стає ще гірше ніж в Кирішах !!!!!
трохи далі постійний ремонт доріг, тому по одній смузі їздять то в одну, то в інший бік .. Це забрало в нас багато часу. Втомилися. О 18 годині зупинилися перекусити на узбіччі, але довго розслаблятися не змогли - нас з'їли комарі!
Ми всі їдемо .. Г. Пряжа ... Г. Матроси ... Знову ремонти доріг ...
І нарешті о 19.30 поворот на наш будинок відпочинку!
О 19.55 ми приїхали! У цей день ми проїхали 315 км, а взагалі за 3 дні 1100 км
Ми приїхали до будинку відпочинку «Урозеро», який розташований на озері Урозеро.

7 липня 2008
Ми оселилися в затишному будиночку, на другому поверсі в двомісному номері з додатковим ліжком. Туалет і душ в номері. Кімнатка маленька, але нам цього цілком вистачало. Будинок відпочинку був оплачений організацією чоловіка, так що я навіть не уявляю скільки там стоїть відпочити.

У цей день починалася конференція чоловіка. І після сніданку він пішов слухати розумні промови, а я з дітьми освоювати територію бази.

Нагулявшись і наобедавшісь ми я з дітьми відпочивала, а наш тато грав у волейбол зі своїми товаришами по службі.
А ввечері ми пішли в сауну! Як же здорово попарилися! Навіть Валеруша попарився, а Ніка була в передбаннику то з татом, то з мамою. А після парилки ми пірнали в холоднющее озеро.

8 липня 2008
Просто відпочиваємо до обіду. Зате після обіду ми поїхали в саме місто Петрозаводськ!
Приємний, не дуже великий (як мені здалося) місто. З досить старою забудовою в центрі, а на околицях ми й не були ..
Ми там просто побродили, повечеряли, а потім пішли на набережну Онезького озера. Там дуже цікаво, особливо здорово туди ходити з дітьми! Синові там так сподобалося! Скрізь полазив, сфоткали з усіма пам'ятками, монументами і фігурами.
Славно погуляли по цьому приємному місту! А в номер ми повернулися до 12 години .. На вулиці було світло як вдень.

9 липня 2008
У цей день наша сім'я розділилася. Чоловік на нашій машині поїхав до Петрозаводська шукати автосервіс щоб відремонтувати вибиту на кірішевской дорозі амортизаторні стійку, а я з дітьми на машині друзів поїхали в заповезнік Кивач дивитися ківачскій водоспад.
Дуже красиве місце. Шум води дуже приємний! Пахло водою і зеленню.

Побалдев біля водоспаду, пішли погуляти по заповіднику. Зайшли до музею, але там нічого особливо цікавого не виявилося, подивився на величезну кількість сувенірів і поїхали назад.

Після Кивач ми заїхали до Петрозаводська, знайшли мого чоловіка, і виявилося, що машину ще не відремонтували ..

І ще 2 години ми чекали коли ж станеться це диво.
У номері ми були тільки до 12 години ночі. А Вероніка стійко це переносила!

10 липня 2008
Це був наш останній день на Урозере. Вирішили просто відпочити і нікуди не їздити.
Днем грали у футбол і грілися на сонечку. Вдалося навіть поспати після обіду!
А ввечері смажили шашлики.

Після смачної вечері ми пішли збиратися в дорогу. Лягли спати раніше.

11 липня 2008
Встали рано вранці, дозбирає, і не ставши чекати сніданку о 10.00 виїхали далеку дорогу.
Шляхи з нашими друзями у нас розійшлися. Їм треба було швидше приїхати до Москви, тому вони поїхали на одну ніч до Гатчини (у них там була заброньована недорога готель). А ми хотіли декілька днів погуляти по Пітеру.
По дорозі знову почалися нескінченні ремонти, реверсивні руху .. Але це справа ми проїхали досить швидко.
У 12.35 Почалася Ленінградська область .. Дорога - жах
Через годину ми заправилися, і на заправці перекусили.
І лише до 5 години вечора доїжджаємо до Шлиссельбурга. До Пітера залишилося 41 км
О 17.20 в'їхали до Пітера, доїхали до станції метро Ломоносовська. Чоловік на метро поїхав в центр, щоб зняти готель, а я з дітьми пішла погуляти по околицях.
Тільки о 20.00 ми були в готелі. Ми дуууже втомилися ..
Чоловік примудрився зняти номер на трьох прям близько Московського вокзалу в міні-готелі «Знам'янська» всього за 2000 за ніч!

Трохи відпочивши, пішли гуляти по Пітеру. Перекусили, Ніка заснула в колясці, і ми здорово побродили по нічному Пітеру.

12 липня 2008
Вранці, ми відпочили пішли гуляти по Пітеру, показувати Валерушке Чижика- пижика. Але йшли ми до нього величезними колами.
Спочатку прогулялися по Невському, потім згорнули подивитися Анічков палац. Подивилися на Олександрійський театр. Заблукали в Катерининський Сквер і зацінили Катерину II. Далі пішли по Садовій вулиці. Потім ми потрапили на набережну каналу Грибоєдова. Посиділи на лавочці у скверику біля мого улюбленого Казанського собору. І вже після всіх цих гулянь ми піддалися на прохання Валери і прямо пішли до Чижика. Починався дощик і ми вирішили нарешті піти в готель перекусити і відпочити. По дорозі побачите ось такий будинок дуже красиве і дуже раздолбанной.

Тут знаходиться якийсь науково-дослідний інститут. Це ж треба було так будівлю запустити ...
Прийшли в номер вчасно, так як саме почався сильний дощ і йшов він майже до вечора. Ми пообідали, подивилися телевізор, поспали і повалятися, пограли в карти, доміно а він все не закінчується ..
Вероніка навчилася залазити з ліжка на підвіконня і дивилася у вікно.

Але до вечора дощ все-таки скінчився. І ми вирішили подивитися як розводять мости.
Сходили на Марсове поле.
Гуляли-гуляли ... Валерушка втомився і за 20 хвилин до розлучення він потягнув нас спати. Чесно кажучи ми теж потомилися і особливо не чинили опір. Але прикро було, що коли ми були в районі Катерининського скверу на Неві мости розводили, а ми це так і не подивилися .. Я б, коли була маленька ні за що від такого видовища не відмовилася!
Вночі весь Невський ремонтували. Нагнали силу-силенну техніки і вкладали асфальт.
У номер ми прийшли до двох годин ночі і відразу вирубалась.

13 липня 2008
Прокинулися в 8, поснідали , зібралися, здали номер.
Об 11.15 виїхали в Кронштадт
Проїхали через захисні споруди Санкт-Петербурга.

Через годину ми вже були в Кронштадті, на форті «Великий Князь Костянтин»
Чому саме цей форт? Та ось так вийшло ..
Щось не було часу заздалегідь подивитися, куди ж нам їхати, і тому ми їхали куди приїдемо, от і потрапили сюди.
Тут знаходиться яхт-клуб, історико-розважальний комплекс , дві плаваючі готелі. Насамперед ми звичайно забралися на оглядовий майданчик (колись це була батарея «Паукера»)

Звідси чудово видно Чумний форт (форт Олександра 1)
Він весь такий страшний, як і назва. Звідси ж видно південно-східну батарею. Кругом запустіння .. Все розвалюється і кришиться прям під ногами.

Погулявши по розвалинах ми зголодніли, залізли на оглядовий майданчик і пообідали, благо там відвідувачів практично немає.

Ну і на прощання глянули ще разок на Фінську затоку. Гуляли по форту ми 2 години, зібралися і поїхали ..
О 15 годині ми останній раз подивилися на Пітер .. Покажчик показував: до Москви 684 км.
По дорозі в крижах перекусили пиріжками і чаєм з самовара.
О 20 годині ми були в Валдаї. Заселилися в ту ж саму готель «Валдай», Прийняли душ, перекусили, подивилися фотки і лягли спати.

14 липня 2008
Встали раніше, перекусили, зібрались і в дорогу!
О 9 годині ми виїхали з готелю.
У Хотілово побачили зруйновану церкву, враження від неї залишилося моторошне.

У перший раз за все наше подорож нас зупинили даішники за перевищення швидкості, виписали квитанцію на 300 руб. І відпустили нас з миром.
О 13.40 ми в'їхали в московську область. Через годину в Солнечногорську почалася велика пробка. Ми вирішили не їхати по Ленінградки, а поїхали по Волоколамському шосе. Спека, пробка, Ніка вередує .. Це був напевно перший такий неприємний момент під час шляху.
І тільки до 17.30 ми приїхали додому! За Підмосков'я в пробках їхали 4 години. Жахливо ізмучалісь і втомилися.

Але ні крапельки не пошкодували про такий подорожі. За весь цей час ми проїхали 2 462 км.