Вчені виявили ген, який пов'язаний з тривалістю життя.

Англійським вченим, які займаються вивченням генетики старіння, вдалося виявити в лабораторних черв'яків ген, пов'язаний з імунітетом, тривалістю життя, а також стійкістю до хвороб. Ген DAF-16 є не тільки у багатьох тварин, але й у людини. Відкриття британських фахівців дозволить розробити нові методи впливу на імунітет і процеси старіння.

У своєму дослідженні британські вчені порівнювали імунітет, тривалість життя і стійкість до стресів у 4 видів хробаків. Їм також вдалося виявити відмінності в кожного з видів хробаків у діяльності цього гена.

Тривалішому терміну життя, краще імунітету відносно деяких інфекцій і підвищеної стійкості до стресів відповідала найбільша активність DAF-16.

Англійські вчені відзначають, що ці відкриття дозволяють пояснити, як в процесі еволюції виникли розбіжності у деяких особливостях організмів (включаючи тривалість життя).

Ген, який є активним у більшості клітин організму, максимально схожий на групу людських генів FOXO. Вчені припускають, що ці людські гени грають досить важливу роль у процесі старіння.

Джерело: http://www.mignews.com.ua