Учені знайшли панацею від страху?.

Страх і тривога все більше захоплюють наше суспільство. З бюджету різних країн щороку йде мільярди на те, щоб призупинити епідемію страху. І, здається, американські вчені таки виявили протиотруту.
Страх - найдавніший механізм еволюції. І почасти, саме завдяки йому ми все ще ходимо по планеті. Однак, саме він через якийсь час ризикує стати і передвісником деградації. Адже в еру пост-наукового прогресу людство стрімко сходить з розуму.

Проте, як стверджують американські вчені, в ході останніх досліджень їм вдалося зрозуміти механізм страху набагато глибше. І навіть винайти панацею від страху.

На думку дослідників з Мічиганського університету, за почуття страху - а точніше, за його нейтралізацію, відповідає мигдалина мозочка. І варто лише придушити роботу залози - і людина буде боятися безперервно. Варто посилити і ... висновок напрошується сам собою. Тут же вчені згадали і про речовину D-cycloserine, в даний час використовується при лікуванні туберкульозу.

Як виявилося, саме ця речовина здатна спонукати залозу "безстрашності" до більш активної дії.

А серія експериментів на людях, що бояться висоти, однозначно підтвердила гіпотезу.

Засіб планують використовувати лише у вузькоспеціалізованих сферах. Як кажуть вчені: боятися всіх і вся воно не відучить. Для цього необхідна допомога психотерапевта.

Зі своїми драконами іноді можна справитися і самостійно. А сучасні психологи вивели кілька правил боротьби зі страхом:

1. Раціоналізують фобію (просто прорахуйте ймовірність того, що ваш страх матеріалізується - часто усвідомлена мінімальність можливості знімає напругу);

2. Переключіть увагу (спробуйте відтворити перед внутрішнім поглядом щось приємне і зосередити на ньому увагу, згадайте анекдот, забавний випадок з життя знайомих);

3. Відчуйте себе сильним (спробуйте переконати себе, що страх вже подолано і щиро себе похваліть; спробуйте припустити, що однією перемогою у вашому житті - перемогою над страхом - стало більше).