Для сексу в космосі доступними 4 пози з 20.

Російські та американські космонавти спробували з'ясувати, чи можливі сексуальні стосунки між чоловіком і жінкою в космосі. Дані дослідження грунтувалися на спеціальній науковій програмі.

П'єр Колі (Pierre Kohler), відомий французький астроном і за сумісництвом письменник, що випустив нещодавно книгу під назвою "Остання місія", повідав в ній, що, незважаючи на те, що "ця" тема є забороненою і для НАСА, і для Московського центру управління польотами, "стикування" у космосі все одно сталася, повідомляє guardian.co.uk.

"Результати дослідження з питань сексу в космосі є дуже важливими. Вчені хочуть з'ясувати, наскільки можливі сексуальні стосунки між чоловіком і жінкою у відсутності земного тяжіння ", - говорить П'єр Коле.

Подібні експерименти були нібито проведені в 1996 році, а кодова назва цього проекту було STS-XX.

Комп'ютером були протестовані 20 можливих поз, у результаті чого було "відсіяно" 10 поз. Результати дослідження були зняті на відеоплівку, але вони виявилися настільки непристойними, що навіть НАСА була видана їх "цензуроване" версія.

Всього 4 пози виявилися найбільш доступними без так званої "механічної допомоги". Для решти шести необхідний спеціальний еластичний ремінь і надувний тунель, що нагадує вільний спальний мішок. За словами містера Коле, виявилося, що так легко "виконувана" на землі поза місіонера в умовах невагомості є практично нереальною.

Джерело: http://med-news. ru