Вчені знайшли відповідь на стрес.

Команда китайських медиків спільно з колегами з американського університету Орегона виявила, що медитація може позитивно вплинути на здатність людини концентрувати увагу і адекватно реагувати на стресові ситуації.

У дослідженні китайських вчених взяли участь студенти університетів країни, яких розділили на експериментальну та контрольну групи, кожна з яких складалася з 40 чоловік. Члени експериментальної групи пройшли п'ятиденний курс навчання мистецтву медитації, члени контрольної групи пройшли через курс релаксації, що тривав також 5 днів. До початку експерименту, а також по його завершенні учасникам обох груп запропонували пройти тести, пов'язані з концентрацією уваги і реакцією на ментальний стрес. У результаті вчені з'ясували: учасники експериментальної групи краще навчилися концентрувати увагу і управляти які надходять ззовні імпульсами.

Як повідомляється в прес-релізі університету, на самому початку дослідження у членів обох груп був зафіксований однаковий підвищений рівень гормону стресу, кортизолу. Проте другий тест, що проводився після уроків медитації та релаксації, продемонстрував, що рівень кортизолу в експериментальній групі збільшився в значно меншому ступені, ніж у контрольної групи, а ступінь неспокою, схильність до депресій і гневe у медитують також виявилася нижчою, ніж у контрольної групи. Це означає, що люди, навчені навіть азів медитації, змогли прийти до більш високого рівня регуляції відповіді свого організму на стрес, вважають дослідники.

Джерело: http://gazeta.ru