Вчені з'ясували причини психозу і ожиріння.

Німецькі вчені виявили ген, який відповідає за схильність до неусвідомленої моториці. Мова йде про неконтрольовані на свідомому рівні і іноді дратують оточуючих рухах, наприклад, коли людина барабанить пальцями по столу або трясе ногою.

Проводячи досліди на мишах, дослідники виявили, що ті з них, у яких був присутній ген Bsx, відрізнялися більшою худорбою і здоров'ям в порівнянні з мишами, у яких цього гена не було, навіть при одному і тому ж рівні рухової активності.

Вчені вважають, що аналогічний ген є і у людей і дає такий же ефект. Матіас Трайер з Європейської лабораторії молекулярної біології в німецькому Хайдельберге, який проводив дане дослідження, говорить, що люди, які здійснюють неусвідомлені рухи, отримують гарне тренування, навіть не помічаючи цього.

"Ми сидимо за комп'ютером, а ноги продовжують рухатися. Ясно, що люди, які більше рухаються, надійніше захищені від ожиріння, ніж ті, які спокійні ", - говорить він.

Нещодавно вчені в Британії виявили генетичні варіації, що призводять до виникнення маніакально- депресивного психозу, хвороби Крона, коронарного захворювання, гіпертонії, псевдоревматізма, діабету першого і другого типу, а також ожиріння.

Крім того, така методика дослідження зможе у результаті нарешті розмежувати ролі генів і виховання у формуванні психіки людини, дозволить розібратися, чому деякі люди більш схильні до душевних захворювань типу маніакально-депресивного психозу або шизофренії.

Дослідження допоможе вченим краще зрозуміти, яким чином виникає хвороба і хто відноситься до "групи ризику", а з часом і розробити більш ефективні, більш індивідуальні курси лікування, говорять вчені.

Джерело: http://med- news.ru