Оральні контрацептиви збільшують ризик мігрені.

Жінки, що приймають оральні контрацептиви, частіше за інших страждають мігренню головними болями іншого характеру, повідомляє журнал Neurology.

До такого висновку прийшли вчені з Норвезького національного центру головного болю (Трондхейм) після аналізу результатів широкомасштабного дослідження.

У дослідженні під керівництвом Карен Егідіус (Karen Aegidius) брали участь 13944 жінки, які відповіли на питання щодо прийому контрацептивів, а також частоти і характеру головних болів.

Норвезькі вчені встановили, що жінки , що приймають оральні контрацептиви, на 40% частіше страждають мігренню і на 20% частіше страждають від головних болів немігренозного характеру.

На думку авторів дослідження, розвиток головних болів пов'язано з коливанням рівня жіночих статевих гормонів естрогенів протягом менструального циклу .


У деяких жінок мігрені виникають під час менструації, повідомила Карен Егідіус. Ті ж самі жінки частіше страждають мігренню при прийомі оральних контрацептивів, оскільки ці препарати здатні викликати значне збільшення рівня естрогенів (до чотириразового перевищення норми) з подальшим різким його зниженням до моменту початку менструації, пояснила Егідіус.

Тим не менш , дослідники не виявили взаємозв'язок між кількісним вмістом гормонів в різних гормональних контрацептиви і ризиком головного болю, повідомляє Neurology.

Джерело: http://medportal.ru