Генетичне схуднення - генетичне схуднення.

Немає нічого дивного в тому, що величезне бажання людей мати фігуру олімпійця, виливається в попит на вільному ринку, на послуги, літературу або препарати присвячені даній тематиці. На жаль, помилки в мисленні, допущені при аналізі та синтезі проблематики, призвели до розвитку так само помилкових методик. Остання надія залишилася на розвиток генетичних досліджень.
Чомусь ніхто не вірить, що істину у розумінні принципів роботи організму взагалі будь-хто в змозі описати, Замість спрямування зусиль на побудову теорії , робляться спроби виготовити "таблетку" від усього. Величезний ринок приваблює і стимулює роботи по просуванню "генетичного" вирішення питання. Препарати ще не готові, а їх просування на ринок вже рекламується. Природно мафію то фармакології цікавить, перш за все, гроші які вони зможуть відбити у довірливих громадян. Ви тільки уявіть собі, робляться заяви про близьку рішенні, при якому люди зможуть "є те, що їм подобається і не повніти". І це говорять навіть не обивателі, а люди з університетською освітою. Постановка в якості мети задоволення попиту і отримання прибутку народжує і результат у вигляді сумнівних методів і препаратів, просто небезпечних для здоров'я. У цьому ряду виділяється ще тільки розробляються, "методи ХХI" - злочинне маніпулювання з генетичним набором людини. Виключно для викачування грошей. Чому я це стверджую. Та просто з того, що нічого у цих діячів не вийде. Я маю на увазі не виготовлення препарату і розробки методики, а кінцевий результат. Є ймовірність, що дійсно препарати генної інженерії будуть в змозі зменшити кількість жирових клітин. Але що при цьому відбудеться, ніхто не говорить.

Отже, що ж нам пропонують.
Американські дослідники відкрили спосіб перетворення жирових клітин щура у своєрідні печі для спалювання надлишків. Для цього в ДНК щури вводиться ген лептину - білка, що відповідає за метаболізм і апетит. Тепер, замість того, щоб накопичувати жир, клітини починають його спалювати, при цьому пацюк втрачає 26% своєї ваги всього за 14 днів. Звіт про дослідження був опублікований в журналі Proceedings of the National Academy of Scientists, в кінці статті дослідники висловлювали надію на "швидке і гарантоване вирішення проблеми огрядності", повідомляє MIGnews.
Іншими словами, вони розраховують змінити клітини жирової тканини таким чином, що б нові модифіковані жирові клітини як можна менше брали участь у метаболізмі, обміні речовин. Причому обмін конкретної речовини - інсуліну. Проблему намагаються вирішити виходячи з помилкових передумов про те, що є жирові клітини, а вони нібито мають головну функцію - накопичення жирів. А насправді, звичайно ж немає. У результаті маніпуляцій з генами ви отримаєте гіперінсулінемію, викликану не здатністю нових жирових клітин реагувати на зростання рівня інсуліну вище певного значення. Що в свою чергу вплине на синтез м'язових клітин. Коефіцієнт розподілу збільшитися у клітин з відносно меншим числом інсулін рецепторів і зменшитися з відносно великим. Все це призведе до дуже сумних наслідків. Тобто до зниження функціональних можливостей м'язів. Що в свою чергу збільшить кількість жирових клітин зі зниженою функцією. Від чого прагнули піти до того ж і повернулися.
З книги Ірини Аберле. "Ліквідація ожиріння". м.Санкт-Петербург, 2004 рік.